Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä jos aikuinen lapsi syrjäytyy?

Vierailija
01.03.2022 |

Asuu vuokra asunnossa ei siivoa ei käy ulkona, ja nyt on saanut karenssin kun ei mennyt sovittuun työhön

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyminen on yleensä mielenterveyden ongelma. Eipä siinä voi muuta kuin yrittää ohjata avun piiriin.

Vierailija
2/10 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa hänet terapiaan. Jostakin hänen olisi hyvä saada tukea. Selvät masentumisen merkit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoin epeli, aikuinen lapsi. 

Vierailija
4/10 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö ottamaan kotiisi? Ihminen ei pärjää yksin.

Vierailija
5/10 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on mennyt täysin pieleen. Tukekaa !

Vierailija
6/10 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee huoli ilmoitus.

Vierailija
7/10 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee uusi lapsi kerta ensimmäinen olikin maanantaikappale.

Vierailija
8/10 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sille tekee? Itsekin olen syrjäytynyt aikuinen tai oikeastaan syrjäytynyt keski-ikäinen. Ja vaikka olen ollut tässä tilanteessa jo pidempään niin en todellakaan toivo, että yksikään tuttuni tai perheenjäseneni tekisi mitään minun puolestani. Parempi on antaa kaltaisteni vain olla ja elää valintojemme kanssa. Jokaisen ihmisen pitää keskittyä omaan elämäänsä eikä huolehtia muista - varsinkaan aikuisista ihmisistä.

Vierailija
9/10 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on selvästi taustalla jotain mielenterveysongelmaa mikä luo myös sosiaalisia ongelmia.

Lääkäriin, siivooja siivoamaan asunnon siistiksi ja koulu- tai työpaikka, että saa elämää raiteilleen.

Syrjäytymisestä nousemista hankaloittaa se, että siinä pisteessä tarjolla olevat työpaikat ovat sellaista peetä, että niitä ei huvita tehdä. Mieluummin jää kotiin katsomaan leffaa kuin menee jonnekin ravintolaan tiskaamaan.

Vierailija
10/10 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tukenut niin paljon kuin mahdollista. En ole ollut kaiken osaava tai tietävä, olen antanut omaa tilaa, muistuttanut, ennen kaikkea rakastanut ehdoitta.

Nyt alkaa orastaa, on tullut viestejä, joissa hän kiittää saamastaan tuesta, sydämien kera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan