Tori.fi ja nettihuijaukset
Olen lähettänyt jo kaksi kertaa ylläpitoon viestin vääristetyillä tiedoilla myytävästä laitteesta, mutta Tori.fi ei ole poistanut ilmoitusta. Myytävä laite on vahvistin ja myyjä käyttää termejä vahvistin/viritinvahvistin, kotiteatterivahvistin ja viritin. Ilmoitus pitäisi ehdottomasti poistaa ja pyytää myyjää tekemään uusi ilmoitus oikeilla tiedoilla. Luulisi, että Tori.fi olisi halukas välttämään mahdollisia riitatilanteita, kun ostaja luulee saavansa muun laitteen kuin pelkkä vahvistin.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Tee poliisi ilmoitus niin häipyy.
Mä olin joskus 2000 luvun alussa jossain puhelinmyyntifirmassa missä firmoille myytiin hakukoneoptimointia tms.
Joskus olivat yrittäneet myydä palveluaan puhelinoperaattori Soneralle (nyk. Telia), joten luonnollisesti myyntipuheissa piti sivuta aihetta että ollaan vakiintunut Soneran yhteistyökumppani ja härskeimmillään Soneran tytäryhtiö, koska se kuullostaa hienolta ja uskottavalta.
Kun asiakasfirma otti sopimuksen, niin meidän firma raportoi kuinka paljon ovat ohjanneet nettisivuliikennettä asiakkaan sivuille. Kerta kuukauteen tuli (luonnollisesti huikaisevat) raportit asiakkaille että nyt on tuhansia kävijöitä ohjattu teille. Mitä isompi asiakas niin sitä isompi "ohjattu asiakasmäärä".
Tosiasiassa ne raportoidut asiakasmäärät oli vedetty ihan stetsonista eivätkä perustuneet mihinkään. Pikkufirmoilta velvoitettiin kuukaudessa joitain satoja euroja, isommilta sitten parhaimmillaan yli kymppitonnin kuussa. Pelkästä mielikuvituksellisesta raportista kerran kuussa.
Olin tuolla töissä 1,5 päivää töissä, ei sopinut mulle.
Totuus Netello Systems Oy:stä yhdellä www osoitteella. Lukekaa ja viisastukaa ihmiset tämä:
Tee poliisi ilmoitus niin häipyy.