Onko muiden mielestä HY:n opiskelijat joskus aika pellejä?
Ensin ne väittää että heillä on paras ja vaativin koulutus Suomessa, ja sitten kun yrittää saada tarkennusta siihen, vaihdetaan hyvin pian puheenaihetta. Sama koskee jossakin määrin vanhaa TKK:ta.
Eikö muut oikeasti ole huomannut samaa? Mistä se johtuu?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:13"]
Niin siis joku yksittäinen HY:n opiskelija johon olet törmännyt on aika pelle? Tai olisit itse halunnut opikelemaan Helsinkiin, mutta et päässyt?
[/quote]
Viimeisen vuoden aikana näitä on ollut jo kymmenkunta.
No enpä ole vielä eläissäni kutsunut ketään pelleksi, vaikka valmistuin jo HY:sta v. 2002. Mutta onhan se fakta, että HY:saa ja TKK:ssa on paljon kovempi karsinta kuin jossain maakuntayliopistoissa, joten... Mutta ei mulla ole tarvetta tätä esiintuoda, oma siippanikin valmistui Joensuusta, ihan siksi kun ei päässyt HY:oon.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:26"]
No enpä ole vielä eläissäni kutsunut ketään pelleksi, vaikka valmistuin jo HY:sta v. 2002. Mutta onhan se fakta, että HY:saa ja TKK:ssa on paljon kovempi karsinta kuin jossain maakuntayliopistoissa, joten... Mutta ei mulla ole tarvetta tätä esiintuoda, oma siippanikin valmistui Joensuusta, ihan siksi kun ei päässyt HY:oon.
[/quote]
Se kova karsinta ei välttämättä takaa lopputulosta, työskentelen Pohjois-Suomessa yrityksessä, jossa suurin osa yliopistotason koulutuksen saaneista tulee Oulun yliopistosta, ne muutamat TKK:n kasvatit eivät mitenkään valovoimaisesti erotu joukosta.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:26"]
[/quote]
Se kova karsinta ei välttämättä takaa lopputulosta, työskentelen Pohjois-Suomessa yrityksessä, jossa suurin osa yliopistotason koulutuksen saaneista tulee Oulun yliopistosta, ne muutamat TKK:n kasvatit eivät mitenkään valovoimaisesti erotu joukosta.
[/quote]
Ja nyt sitä taas mennään :D
-ap
Hämäävää, kun vieläkin puhutaan tkk:sta.
Tehdäänkös sitä kevään amiksen tehtäviä näin myöhässä? Kirjan¹ luvun 7 (Akateemiset ja netti) kotitehtävät olis pitänyt palauttaa jo maaliskuussa. Mut ei se mitään, kaikki annetaan amiksessa anteeksi.
¹Näin mollaat akateemisia. Ammattikoulun pakollinen kurssi.
Niin siis joku yksittäinen HY:n opiskelija johon olet törmännyt on aika pelle? Tai olisit itse halunnut opikelemaan Helsinkiin, mutta et päässyt?