Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden mielestä HY:n opiskelijat joskus aika pellejä?

Vierailija
24.07.2015 |

Ensin ne väittää että heillä on paras ja vaativin koulutus Suomessa, ja sitten kun yrittää saada tarkennusta siihen, vaihdetaan hyvin pian puheenaihetta. Sama koskee jossakin määrin vanhaa TKK:ta.

Eikö muut oikeasti ole huomannut samaa? Mistä se johtuu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis joku yksittäinen HY:n opiskelija johon olet törmännyt on aika pelle? Tai olisit itse halunnut opikelemaan Helsinkiin, mutta et päässyt?

Vierailija
2/7 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:13"]

Niin siis joku yksittäinen HY:n opiskelija johon olet törmännyt on aika pelle? Tai olisit itse halunnut opikelemaan Helsinkiin, mutta et päässyt?

[/quote]

Viimeisen vuoden aikana näitä on ollut jo kymmenkunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole vielä eläissäni kutsunut ketään pelleksi, vaikka valmistuin jo HY:sta v. 2002. Mutta onhan se fakta, että HY:saa ja TKK:ssa on paljon kovempi karsinta kuin jossain maakuntayliopistoissa, joten... Mutta ei mulla ole tarvetta tätä esiintuoda, oma siippanikin valmistui Joensuusta, ihan siksi kun ei päässyt HY:oon.

Vierailija
4/7 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:26"]

No enpä ole vielä eläissäni kutsunut ketään pelleksi, vaikka valmistuin jo HY:sta v. 2002. Mutta onhan se fakta, että HY:saa ja TKK:ssa on paljon kovempi karsinta kuin jossain maakuntayliopistoissa, joten... Mutta ei mulla ole tarvetta tätä esiintuoda, oma siippanikin valmistui Joensuusta, ihan siksi kun ei päässyt HY:oon.

[/quote]

Se kova karsinta ei välttämättä takaa lopputulosta, työskentelen Pohjois-Suomessa yrityksessä, jossa suurin osa yliopistotason koulutuksen saaneista tulee Oulun yliopistosta, ne muutamat TKK:n kasvatit eivät mitenkään valovoimaisesti erotu joukosta.

Vierailija
5/7 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:26"]

[/quote]

Se kova karsinta ei välttämättä takaa lopputulosta, työskentelen Pohjois-Suomessa yrityksessä, jossa suurin osa yliopistotason koulutuksen saaneista tulee Oulun yliopistosta, ne muutamat TKK:n kasvatit eivät mitenkään valovoimaisesti erotu joukosta.

[/quote]

Ja nyt sitä taas mennään :D

-ap

Vierailija
6/7 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämäävää, kun vieläkin puhutaan tkk:sta.

Vierailija
7/7 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkös sitä kevään amiksen tehtäviä näin myöhässä? Kirjan¹ luvun 7 (Akateemiset ja netti) kotitehtävät olis pitänyt palauttaa jo maaliskuussa. Mut ei se mitään, kaikki annetaan amiksessa anteeksi.

¹Näin mollaat akateemisia. Ammattikoulun pakollinen kurssi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän