Mikä teidän mielestä on yliarvostetuin artisti?
Omasta mielestä JVG. Ärsyttävää huutamista ja lyriikat "HEI JOU HEI JOU". Ei sitä kunnon räpiksi voi kutsua.
Kommentit (132)
Jenni Vartiainen, kuulostaa siltä kuin lehmää tapettais heinäseipäällä
Sanni no 1!!!
Kestoinhokki on Loiri.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:03"]
Mä en missään vaiheessa ymmärtänyt mikä Michael Jacksonissa ihmisiä kiehtoi.
[/quote]
Michael Jackson on yksi suosikeista. Lisäksi traaginen elämä.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:23"]Monet EDM-artistit, mm. Aviciin biisit kuulostaa melkein kaikki samalta. Ja David Guettahan ei osaa soittaa livenä vaan kaikki tulee playbackina.
[/quote]
Heh tuo David Guetta -kommentti. Jätkähän on konemusa-bile-dj, ei kai kukaan odota että dj soittaa :D. Erittäin lahjakas kaveri.
Haloo Helsinki! Ihan hirveetä sontaa, laulaja ei osaa laulaa, aiheet ärsyttäviä.
Maija Vilkkumaa. Sama juttu, vihaan hänen ääntään.
Miksi Suomessa menestyy usein tuollaiset määkyjät? Ruotsissa ei ois puhettakaan että tuollaista soitettaisiin julkisesti.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:12"]Kaikki Vain elämää-artistit.
[/quote]Tai ainakin niistä tulee tuon ohjelman jälkeen todella yliarvostettuja. "Hei vau toi artisti oli viime syksynä Vain elämäässä, laitetaanpa sen koko tuotanto joka radiokanavalle soittoon!!!"
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:02"]
Omasta mielestä JVG. Ärsyttävää huutamista ja lyriikat "HEI JOU HEI JOU". Ei sitä kunnon räpiksi voi kutsua.
[/quote]
Kaikki räppärit ja hiphopparit jotka pöllii musan toisilta ja huutaa siihen päälle ovat yliarvostettuja.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:26"]
Jenni Vartiainen, kuulostaa siltä kuin lehmää tapettais heinäseipäällä
[/quote]
Ne Jennin välihenkoset riimien välissä sattuvat korvaan. Ite olen oppinut ettei hengitysääniä saisi kuulua laulaessa tai hengitystekniikka on päin alvettia
Björk on ällö. Sitä kuuluisaa tekotaiteellista paskaa.
Beyonce!! Häntä pidetään ainakin ulkomailla suurinpiirtein jumalana, en voi käsittää miksi. Hänen kappaleensa on kaikki aivan hirveitä, uusi tuotanto vaan pahempaa, esim tämä 7/11 "hitti". Eipä hän edes itse tee omia kappaleitaan, ei ansaitse kunnioitusta edes siitä.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:03"]
Mä en missään vaiheessa ymmärtänyt mikä Michael Jacksonissa ihmisiä kiehtoi.
[/quote]
Michael Jackson on yksi suosikeista. Lisäksi traaginen elämä.
[/quote]
Jackon on ehdottomasti yliarvostettu huumenarkkari!
"Lisäksi traaginen elämä".....niin tarkoittanet niitä lukemattomia lapsia jotka joutuivat hänen pedofiliansa kohteeksi, että heillä on ollut traaginen elämä.
Monet EDM-artistit, mm. Aviciin biisit kuulostaa melkein kaikki samalta. Ja David Guettahan ei osaa soittaa livenä vaan kaikki tulee playbackina.