Julmettu alaselkäsärky
Ihan en tässä vaiheessa ajatellut, että selkä pettää, mutta niinhän se vaan on, että saa olla tippa linssissä jos muuta tekee kun makaa sohvalla (sitäkään ei voi tehdä koko aikaa).
Oiskos kenelläkään vinkkejä miten sitä selviää? Tuota mahaa on tullut jossain määrin, mutta paino ei ole oikeastaan vielä noussut, tai korkeintaan kilon. Hirvittää vaan, että kun näin jo tökkii tässä vaiheessa, niin ollaanko sitä enää hengissä loppuraskaudesta.
Kommentit (4)
Vielä kun olisi rullaillut hetken noita vanhoja viestejä niin olisi löytänyt tuon :D Mutta eikai se auta kun harkita tukivyötä ja sinnitellä. Ajattelin tosissaan olevani joku kummallisuus, mutta enpähän ollutkaan ainoa!
Itse olen nyt rv 20+4 ja kahden viikon ajan olen kärsinyt pakottavasta jomotuksesta ristiselässä ja istumista ei voi harkita kovin pitkäksi aikaa. Sinänsä inhottava juttu, kun olen istumatyössä ;(
Tämä on toinen raskauteni ja itselläni ei ollut edellisessä raskaudessa 6 vuotta sitten mitään selkäoireita.
Käyn kerran viikossa sekä vesijumpassa että joogassa, mutta niiden tuoma helpotus kestää vain hetken.
Lienee syytä hankkia kanssa tukivyö, jotta pystyisi tekemään töitä vielä jäljellä olevat reilut 3 kk.
Äippä & vilpuri
ja siis todellakin nyt mennään vasta rv 12+3...