Mies, kumman naisen otat?
Vaihtoehdot, sori ei ole kuvia, mutta kuvittele:
A) isot hiukset mutta pieni takamus vai
B) pienet hiukset mutta iso takamus?
Niin, kumpi ja miksi? Iän voit kertoa.
Kommentit (50)
Hiuksilla ei ole väliä kunhan ovat nätit, samoin perseellä ei ole väliä kunhan se on nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussinut olen cis ja transnaisia. Aina tuntunut hyvältä.
Mikä on cis nainen?
Kissanainen?
Transnainenkin on mies, eli olet piilohomo!
Kasva aikuiseksi. Heteromies voi olla aivan hyvin transnaisen kanssa. Olet vielä nuori ja tyhmä kuin saapas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on cis nainen?
Kissanainen?
Transnainenkin on mies, eli olet piilohomo!Kasva aikuiseksi. Heteromies voi olla aivan hyvin transnaisen kanssa. Olet vielä nuori ja tyhmä kuin saapas.
Ja v i t u t voi olla, jos molemmilla on k u l l it niin siinä ole naista nähtykään.
Miksi muita ihmisiä haittaa niin paljon, jos pidän sekä cis ja transnaisista mutten miehistä enkä lesboista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on cis nainen?
Kissanainen?
Transnainenkin on mies, eli olet piilohomo!Kasva aikuiseksi. Heteromies voi olla aivan hyvin transnaisen kanssa. Olet vielä nuori ja tyhmä kuin saapas.
Ja v i t u t voi olla, jos molemmilla on k u l l it niin siinä ole naista nähtykään.
Olet pentu.
Tässä ketjussa on homopelkoisia miehiä. Hei, transnaisilla on monella myös vagina.
Haista homofoobikko hevoseni perse. Tai tule kokeilemaan tänne kuinka kova olet. Et uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on cis nainen?
Kissanainen?
Sinä olet sekä wit ry ja kyr pä. Sen tiedän.
Paha valinta. Jos ihan seksuaalista vetovoimaa ajatellaan niin b, mutta myös a jos on pienuudestaan huolimatta muodokas.
Eipä näitä valintatilanteita ole kuitenkaan pahemmin tullut eteen.
M45
Vierailija kirjoitti:
Haista homofoobikko hevoseni perse. Tai tule kokeilemaan tänne kuinka kova olet. Et uskalla.
Ne ei koskaan uskalla 😂
En kumpaakaan, ämmistä ei ole kuin harmia.
A. Pitkät kutrit on naisen kruunu, jumalainen näky!
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on homopelkoisia miehiä. Hei, transnaisilla on monella myös vagina.
Onhan niillä... suolenpätkästä tehty tekopìllu.
Sama kuin Pertti teippaisi jesarilla fleshlightin haarojensa väliin.
Kyllä niitä nuohota voi ja rojut heittää sisälle, mutta se on toisen miehen kanssa puuhastelua.
Sen kummalla isommat tissit. Ei muulla ole väliä kunhan on ISOT tissit.
A. Ihan paras, jos on vielä hoikka.
M28
Vierailija kirjoitti:
Paha valinta. Jos ihan seksuaalista vetovoimaa ajatellaan niin b, mutta myös a jos on pienuudestaan huolimatta muodokas.
Eipä näitä valintatilanteita ole kuitenkaan pahemmin tullut eteen.
M45
Mjoo, toisaalta, jos ei ole hehto-ahteri, niin ei nainen välttis mikään mini ole. Voi olla ihan normaalin kokoinen sopusuhtainen nainen, lyhyt tai pitkä niin ikään.
Olen sinun ikääsi. Muistellaampa 90-luvun naisia, ei silloin ollut näin leveitä ahtereita, mutta simpsakoita naisia kyllä oli paljon. Ja muotoja oli silloinkin. Nimittäin: muoto ei ole sama kuin läski. Itse en ole suurten perien ystävä vaan pidän urheilullisemmasta tyypistä eniten.
Vierailija kirjoitti:
A. Ihan paras, jos on vielä hoikka.
M28
A:n minäkin ottaisin. En ymmärrä miksi joku mies haluaa B:n? Paksu hikinen lyhyttukkainen nainen?
Mieluummin tuuheakutrinen hoikkaperäinen nainen kiitos!
Huvitin itseäni miettimällä näiden profiileita, A on kolmio joka suippenee alaspäin, kun taas B on kolmio joka suippenee ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on cis nainen?
Kissanainen?
Transnainenkin on mies, eli olet piilohomo!
Ei ole piilohomo vaan ihan täyshintti.
Omituinen lähestyminen kysymyksessä. Noilla tiedoilla en ottaisi kumpaakaan, koska parisuhteen kannalta moni muu asia on tärkeämpi. Pelkkää seksiä en kaipaa ja vaikka kaipaisin, niin siinäkin kaivataan muuta kuin noin suppea hiukset vs. peppu.
Näyttävät naisellisilta. Meillä jokaisella on makumme.