Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Onko seksissä teidän mielestä ok

Vierailija
24.07.2015 |

Jos nainen koskettelee itseään, rintoja, klitorista yms., tietenkin siis niin että myös koskettelee miestä? Vai ajatteletteko että nainen ei nauti seksistä tarpeeksi että pitää kosketella myös itseään? Mun eksän ei tykännyt kun koskettelin itseäni seksin aikana vaan haukkui mut siitä. :( Sen takia vaan tällainen kysely että onko yleistäkin että miehet ei pidä tosta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa niin vitusti. Jatka hieromistasi naidessa.

Vierailija
2/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:52"]Eksä siis sanoi että oon ilmeisesti ollut niin monen miehen kanssa että mulle ei riitä normaali seksi ja siksi mun pitää kosketella itseäni. :(
Ap
[/quote]
Exäs ei ilmeisesti tiedä, että harva nainen saa orgasmin pelkästään miehen liikehtimisestä. Loput vaativat käsipeliä avuksi.
m41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ex.. Eikun joo, hyvä, ei haittaa muita miehiä.

Vierailija
4/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä siis sanoi että oon ilmeisesti ollut niin monen miehen kanssa että mulle ei riitä normaali seksi ja siksi mun pitää kosketella itseäni. :(
Ap

Vierailija
5/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kysynyt mieheltä, mitä mieltä on, ja on sanonut että näyttää hyvältä ja kiihottaa. Edelleen olen silti aika epävarma alkaessani siihen

Vierailija
6/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on parasta seksissä kun nainen samalla heroo itseään.

Vierailija
7/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi oli kusipää.

Mun miestä kiihottaa suunnattomasti. Jos samalla teen käsihommia, se tuntuu myös hänessä. Plus visuaalinen bonus.

Vierailija
8/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin ok!

Vierailija
9/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis tosi kiihoittavaa kun nainen hiplaa itseään. Ihmettelen että olet törmännyt mieheen joka ei pidä siittä, no meitä on tietysti erilaisia, mut mä tykkään:)

Vierailija
10/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies jopa kehottaa koskettelemaan itteäni. Mies on ensimmäinen kunnon poikaystävä (neitsyyden menetin raiskauksen yhteydessä teininä), joten oon ollu tosi epävarma ittestäni ja seksuaalisuus on ollu aika kimurantti juttu. Mutta hyvä mies löyty, edettiin pikkuhiljaa eteenpäin ja nautin täysillä itsekin nykyään. Aluksi en tiennyt yhtään mitä tehdä! (Tyyliin kädet heilu ilmassa kun ei tienny minne koskea... :'D ) Mies sitten "opetti" ja pyysi rentoutuun ja nauttiin. Nykyisin sanoo, että itseään saa kans kosketella, jos siitä nautin. Välillä tuntuu ettei kehtaa, mutta miehen mielestä se on seksikästä kun nautitaan yhdessä toisistamme. Eli ainakaan mun miestä ei haittaa, eikä todellakaan valita että nainen olisi pilattu, jos haluaa itseäänkin kosketella. Miksi ei saisi? Onhan se edelleen normaaliseksiä :D Sun ex tais olla vähä törppö, ap...
N21

Vierailija
11/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri hyvä niin ei tarvitse keskittyä epäolennaiseen eli naisen nautintoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan