Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsenteko-prosessi meneillään, voiko juoda alkoholia?

Vierailija
24.07.2015 |

Siis prosessi käynnistetty (ei just tällä minuutilla :)), yritystä takana pari kuukautta. JOS olen onnistunut raskautumaan tässä kuussa niin kuinka aikaisessa vaiheessa kannaattaa/voi alkaa testailemaan? Menkat alkais vasta viikon päästä, eli viikko sitten oli ovulaatio. No nyt kuitenkin huomenna  olis kaverini synttärit johon olen menossa eikä siellä varmaan kukaan ole kuivin suin... Uskallanko ottaa mitään alkoholia? Toisaalta tuntuu oudolta kieltäytyä sellaisen takia mitä ei välttämättä ole edes olemassa ja taas toisaalta tuntuu tyhmältä ottaa pienintäkään riskiä.

Synttäreille olen lupautunut jo ajat sitten ja taas toisaalta enpä itsekään ole pitkään aikaan ollut viihteellä, joten senkin puolesta olis kiva lähteä ja juoda muutama kuohari..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joisin 1-2 mietoa. Sellainen määrä kun ei ole raskaudenkaan aikana haitallista, vaikka ei tosin suositeltavaakaan (=en joisi raskaana). Mutta jos kerran et ole raskaana vielä, senkus juot.

Vierailija
2/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo, mutta älä vedä känniä. Uusien tutkimusten mukaan myös ihan ensimmäisten viikkojen alkoholinkäytöllä on vaikutus alkioon, mutta toisaalta ei kukaan halua olla kuukausikaupalla kuivin suin, jos yrityksessä kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on raskaana niin kannattaa juoda mielummin monta vahvaa alkoholijuomaa kuin pari mietoa. Olen kasvatustieteen tohtori.

Vierailija
4/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se olis vielä kiinnittynytkään.

Vierailija
5/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
6/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole juonut edes odotusaikana. En tarkoita nyt juuri sinua ap vaan ihan läheisiäni seuraten, voin sanoa huomanneeni miten näillä, jotka evät edes ennen plussaa voi olla juomatta on tosi vaikeaa koko raskausaika. 

Suosittelen nyt kohtuudella ottamaan, jos haluat muutaman ottaa :)

Vierailija
7/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi kysyt, onko haittaa, jos juon yhden siiderin vaikka olen raskaana.

Vauvan synnyttyä mietit, milloin on soveliasta lähteä viihteelle kun edellisestä kerrasta on niiiin pitkä aika.

Vierailija
8/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:43"]

Seuraavaksi kysyt, onko haittaa, jos juon yhden siiderin vaikka olen raskaana.

Vauvan synnyttyä mietit, milloin on soveliasta lähteä viihteelle kun edellisestä kerrasta on niiiin pitkä aika.

[/quote]

OK! tulen sitten kyselemään ;)

Vierailija
9/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu, älä juo.

Vierailija
10/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä niin totta.kannattais nyt vaan opetella olemaan juomatta jos tekee mieli leikkiä kotia.

Vierailija
11/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vauva ees tule jos ei nussi kännissä

Vierailija
12/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasun paikka jo otat

Vierailija
13/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:08"]Lasun paikka jo otat
[/quote]
Siis lasun paikka jos otat

Vierailija
14/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan myös ostaa esimerkiksi sitä Novelle + sinkki -kivennäisvettä ja juoda sitä illan ajan. Se näyttää alkoholilta, joten hiujaus saattaa onnistua. Voit myös vedota esimerkiksi seuraavan päivän aikaiseen vierailuun mummon / vanhempien luona, minkä takia olet selvinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi