Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoitin naapurin lapsen mielen.

Vierailija
24.07.2015 |

Voi luoja!
Olin tänään kerrostalomme pihan hiekkalaatikolla tyttäreni kanssa, ja tokaisin hänelle että "lähdetääs lounaalle niin päästään sinne lelukauppaan."
Oltiin siis menossa ostamaan lapselle muutamia uusia leluja kun kaikki vanhat alkaa olemaan jo aika "vauvaleluja".
Naapurin lapsi kuuli toteamukseni ja alkoi itkeä äidilleen että hänkin haluaa uusia leluja.
No tämä tomera täti alkoi ihan tosissaan raivota minulle, että ei ole soveliasta puhua tällaisista "lelu-asioista" (kuten hän itse asian ilmaisi) yleisellä hiekkalaatikoilla! Kuulemma on epäreilua että minun lapseni saa uusia leluja ihan arkipäivänä ja hänen vain juhlapäivinä.
Että mitäköhän vittua nyt taas.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaanko ap sulle näistä sun provoista? Lähes kaikki aloitukset sun tekemiä. Vai eikö sulla ole muuta elämää?

Vierailija
22/32 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisitko miiden kuullen lapselle, että lähdetäänpäs sinne lastenpsykiatrian polille ja sen jälkeen mennään kelalle ja sossuun? Typerää huudella perheen menemisiä muille. Olisikohan tuo lelukauppaan menokin ihan yksityisasia, joista ei muiden kuullen tarvitse hiekkiksellä huudella? Tuli vaan mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaan kateellinen se mamma, ite varmaan työtön pummi jolla ei ole rahaa ostaa leluja

Vierailija
24/32 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:01"]Maksetaanko ap sulle näistä sun provoista? Lähes kaikki aloitukset sun tekemiä. Vai eikö sulla ole muuta elämää?
[/quote]

No ihan oli kuule ensimmäinen aloitukseni tällä palstalla ikinä.
Paranoid much?

Vierailija
25/32 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:12"]Nicce-janniccan kun pitää saada kaikki jos muutkin saa. Eihän se nyt oo tervettä, että lapsi pettyy joskus. Minä minä,kaikki mulle heti pitää oppia jo lapsena..
[/quote]

Niin, ehkä tämä menee hieman samaan sarjaan kuin se, että ystäväperheeni lapsille pitäisi molemmille viedä lahja jos toisella on synttärit. Kun toiselle tulee muuten niin paha mieli....
Ap
[/quote]

Tää on vähän ohis, mutta itse tuon ystäväni lapselle myös toiselle jonkin pienen paketin, kun toisella on synttärit. En kyllä sitten tosin tiedä miten tässä kuuluisi oikean mammaetiketin mukaan käyttäytyä, kun kyseinen ihminen on ainoa lapsellinen kaveripiirissäni eikä itsellänikään ole lapsia. Ei ole ainakaan päin naamaa valittanut, mutta tiedä häntä vaikka palstoilla vaahtoaisikin... :D

Vierailija
26/32 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävisin ostamassa korvatulpat, antaisin lapselle ja sanoisin että kysyppä äidiltäs mitkä nää on ja mitä varten

Vierailija
27/32 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:04"]Sanoisitko miiden kuullen lapselle, että lähdetäänpäs sinne lastenpsykiatrian polille ja sen jälkeen mennään kelalle ja sossuun? Typerää huudella perheen menemisiä muille. Olisikohan tuo lelukauppaan menokin ihan yksityisasia, joista ei muiden kuullen tarvitse hiekkiksellä huudella? Tuli vaan mieleen.
[/quote]
Ei helvetti nyt sentään, mä en kestä enää teitä urpoja. Pitäisköhän nyt itkeä vai nauraa... Onneksi en tunne sua oikeassa elämässä, pitäisi varoa sanomisiaan koko ajan ettei sulle tuu paha mieli :( Voi toista...

Vierailija
28/32 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:12"]Nicce-janniccan kun pitää saada kaikki jos muutkin saa. Eihän se nyt oo tervettä, että lapsi pettyy joskus. Minä minä,kaikki mulle heti pitää oppia jo lapsena..
[/quote]

Niin, ehkä tämä menee hieman samaan sarjaan kuin se, että ystäväperheeni lapsille pitäisi molemmille viedä lahja jos toisella on synttärit. Kun toiselle tulee muuten niin paha mieli....
Ap
[/quote]

Tää on vähän ohis, mutta itse tuon ystäväni lapselle myös toiselle jonkin pienen paketin, kun toisella on synttärit. En kyllä sitten tosin tiedä miten tässä kuuluisi oikean mammaetiketin mukaan käyttäytyä, kun kyseinen ihminen on ainoa lapsellinen kaveripiirissäni eikä itsellänikään ole lapsia. Ei ole ainakaan päin naamaa valittanut, mutta tiedä häntä vaikka palstoilla vaahtoaisikin... :D
[/quote]

Niin ja tosiaan, mua ei ole ohjeistettu näin käyttäytymään, vaan teen tän ihan muuten vaan. On kai kiva ilahduttaa sitä toistakin naperoa pienellä yllätyksellä. :)

Vierailija
29/32 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheessä kans kaikille kolmelle lapselle järjestetään yhteissynttärit, koska muuten muille tulisi paha mieli. Ja siis pitävät kummiskin kaikille "omat juhlat", eli synttärit kaikille kolmelle kolme kertaa vuodessa.

Meillä lapsi on opetettu siihen, että aina ei voi saada kivaa vaikka joku toinen saakin. Meillä pystyvät jopa aikuiset syömään karkin tai juomaan limua, ilman että lapsi vetää itkupotkuraivareita vieressä. 

Vierailija
30/32 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:04"]Sanoisitko miiden kuullen lapselle, että lähdetäänpäs sinne lastenpsykiatrian polille ja sen jälkeen mennään kelalle ja sossuun? Typerää huudella perheen menemisiä muille. Olisikohan tuo lelukauppaan menokin ihan yksityisasia, joista ei muiden kuullen tarvitse hiekkiksellä huudella? Tuli vaan mieleen.
[/quote]

No kyllä ei meillä kaupassa käynti ole yksityisasia, mutta jokainen kai tyylillään!
Ap

Vierailija
31/32 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:04"]Sanoisitko miiden kuullen lapselle, että lähdetäänpäs sinne lastenpsykiatrian polille ja sen jälkeen mennään kelalle ja sossuun? Typerää huudella perheen menemisiä muille. Olisikohan tuo lelukauppaan menokin ihan yksityisasia, joista ei muiden kuullen tarvitse hiekkiksellä huudella? Tuli vaan mieleen.
[/quote]
Ei helvetti nyt sentään, mä en kestä enää teitä urpoja. Pitäisköhän nyt itkeä vai nauraa... Onneksi en tunne sua oikeassa elämässä, pitäisi varoa sanomisiaan koko ajan ettei sulle tuu paha mieli :( Voi toista...
[/quote]

No kyllä oikeasti vitutti, kun naapuri huuteli partsilla, että Lauri (nimi muutettu), nyt lähdetään terapiaan! Mitä se meille muille kuuluu? Ja arvaa vaan, miltä meidän Millasta (nimi muutettu) tuntui??? Milla kun ei käy terapiassa, mitta Lauri sa käydä!

Niin että voi toista vaan itelles!!!!

Vierailija
32/32 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukitkaa ne lapsenne kellariin kun niille ei saa sattua eikä sanoa mitään. Ei ne lapset mene rikki jos niille sanoo ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän