SATUHÄÄT NYT: TV2
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:21"]
Mulla särähti korvaan se: "tiuskiminen kuuluu paniikkihäiriöön" Ei pitäisi kuulua. En ole koskaan tiuskinut ja syyllistänyt rakkaimpia ihmisiäni pahasta olostani.
T. Itsekin paniikkihäiriöinen
[/quote]
Eiköhän tuo tyyppi ollut ihan vaan perinteisesti v-mäinen, ilkeä, epäsosiaalinen ja inhottava. Ns. vaikea ihminen. Yrittää vaan naamioida huonoa käytöstään jollakin muka-hyväksyttävällä syyllä, tässä tapauksessa paniikkihäiriöllä. Mikään sairaus ei kuitenkaan ole oikeutus huonolle käytökselle tai toisten jatkuvalle loukkaamiselle.
Mun anoppikin on todella töykeä ja inhottava käytännössä koko ajan, hänen selityksensä on itsediagnosoimansa "masennus". Ihan kuin tämä hänen masennuksensa laittaisi hänen suuhunsa loukkauksia ja pakottaisi käyttäytymään röyhkeästi ja epäempaattisesti kanssaihmisiä kohtaan...
Hyi, miten inhottavia kommentteja täällä. Hävetkää. Tosi ihastuttava morsian mun mielestä.
Erikoista porukkaa kyllä... jännästi morsian puhuu... :D
Onko nuo sisaruksia tjn ? Samanlaiset suut ja hampaat?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:28"]Onko nuo hieman vammaisia?
[/quote]
Ei varmastikaan vammaisia, mut ei ehkä sieltä älykkäimmästä päästä...
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:33"]Elokuva teema ???
[/quote]
Onpa mautonta, jotain sinkkuelämää-kylttejä, voi tsiisus.
Minkä ikäinen poika jäi pois häistä? Onko lapsia ja missä asuu äidillä vai isällä
Varsin *köhöm, mielenkiintoinen pariskunta..mutta onnea heille, ovat löytäneet toisensa :)
Minusta kivan oloisia ja paljon nähty vaivaa teeman mukaiseen koristeluun.
Mulla särähti korvaan se: "tiuskiminen kuuluu paniikkihäiriöön" Ei pitäisi kuulua. En ole koskaan tiuskinut ja syyllistänyt rakkaimpia ihmisiäni pahasta olostani.
T. Itsekin paniikkihäiriöinen