Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä teidän kumpparit ovat tällä hetkellä?

Vierailija
28.02.2022 |

Mulla on keltaiset Hai-saappaat ja tyylitön look muutenkin. Tukka pesemättä eikä kumppaneita näy.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uudet kumpparit viime viikolla ja ne ovat eteisessä. Mieskumppani kuorsaa sangyssä.

Vierailija
22/30 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole. Jos tarvitsee lompsia pihalla, lainaan teiniltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpparit saunassa. Kumppani, en tiedä.

Vierailija
24/30 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpparit ja kumppani olemattomissa. En omista kumpaakaan.

Vierailija
25/30 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keltaiset Hait jalassa. On semmoinen loskakeli tänään, että kumpparit ovat tarpeen.

Vierailija
26/30 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nokian huopakumpparit, tuulikaapissa ovat, aamulla lumitöissä viimeksi jalassa.

Kesällä viileet ja talvella lämpimät Talvi sotaharjoituksissa Lapissa noin -30 pakkasissa pariviikkoa metsikössä "vihki" minut ymmärtämään hyvän päälle.

Vierailija
27/30 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toiset kumpparit (matalavartiset Hait) ovat tuulikaapin lattialla, tavalliset Hait ovat tuulikaapissa kaapissa.

Vierailija
28/30 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eteisessä ihan uudet metsänvihreät lyhytvartiset Nokiat. Ne toiset, punaiset pitkävartiset joiden varret teippasin jesarilla, on mökillä.

Ostin Nokialaiset kevätkengiksi. Hyväksynyt jo ajat sitten että Suomi kuuluu subpolaariseen vyöhykkeeseen jolla mokkanahkaisille mokkasiineille on kovin vähän käyttöä.

Vierailija
29/30 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Viking Seilas kumpparit on ulkona terassilla ovenpielessä. Siinä ne kuivuvat hyvin auringossa, ja ovat aina valmiina kun niitä tarvitaan.

Vierailija
30/30 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiset Hai-kumpparit on eteisessä. Talvikumpparit on varastossa. Kumppani on töissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi