Missä teidän kumpparit ovat tällä hetkellä?
Mulla on keltaiset Hai-saappaat ja tyylitön look muutenkin. Tukka pesemättä eikä kumppaneita näy.
Kommentit (30)
Ei mulla ole. Jos tarvitsee lompsia pihalla, lainaan teiniltä.
Kumpparit saunassa. Kumppani, en tiedä.
Kumpparit ja kumppani olemattomissa. En omista kumpaakaan.
Mulla on keltaiset Hait jalassa. On semmoinen loskakeli tänään, että kumpparit ovat tarpeen.
Mulla nokian huopakumpparit, tuulikaapissa ovat, aamulla lumitöissä viimeksi jalassa.
Kesällä viileet ja talvella lämpimät Talvi sotaharjoituksissa Lapissa noin -30 pakkasissa pariviikkoa metsikössä "vihki" minut ymmärtämään hyvän päälle.
Mun toiset kumpparit (matalavartiset Hait) ovat tuulikaapin lattialla, tavalliset Hait ovat tuulikaapissa kaapissa.
Mulla on eteisessä ihan uudet metsänvihreät lyhytvartiset Nokiat. Ne toiset, punaiset pitkävartiset joiden varret teippasin jesarilla, on mökillä.
Ostin Nokialaiset kevätkengiksi. Hyväksynyt jo ajat sitten että Suomi kuuluu subpolaariseen vyöhykkeeseen jolla mokkanahkaisille mokkasiineille on kovin vähän käyttöä.
Mun Viking Seilas kumpparit on ulkona terassilla ovenpielessä. Siinä ne kuivuvat hyvin auringossa, ja ovat aina valmiina kun niitä tarvitaan.
Keltaiset Hai-kumpparit on eteisessä. Talvikumpparit on varastossa. Kumppani on töissä.
Ostin uudet kumpparit viime viikolla ja ne ovat eteisessä. Mieskumppani kuorsaa sangyssä.