Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pettämistä tai väärin kertoa ihastukselleen

Vierailija
28.02.2022 |

olevansa ihastunut ja keskustelun edetessä myöntää, että on seksuaalista haluakin ihastusta kohtaan. Jos kuitenkin samaan syssyyn toteaa että suhdetta/seksiä ei voi tulla, koska on varattu.
Onko ok vai not?
Tossahan tavallaan käydään asiat läpi.

Eli siis varattu ihminen on ihastunut parisuhteensa ulkopuoliseen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksesta kertominen tapahtui koska asia ikään kuin leijui ilmassa ja kaikki oli sen joka tapauksessa huomanneet. (Ilmeistä, eleistä, puheista).

Ap

Vierailija
2/9 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole järkeä. Jos haluaa kertoa ihastuksesta niin haluaa myös vastakaikua. Näin ainakin itselläni oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pahaa kertoa ihastuneensa. Älä kerro seksuaalisista fantasioistasi. Mua oksettaisi, jos joku varattu mies tulisi sellaisista puhumaan.

Vierailija
4/9 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että se kannattaa, jos haluaa pitää nykyisen parisuhteensa eikä ajautua pettämään. Kaikenlainen ihastuksen vahvistaminen sanoin ja teoin lisännee todennäköisyyttä suhteen syvenemiselle, ja jos sitä ei halua, kannattaa vain pyrkiä itse tukahduttamaan tunteensa ja kohdistaa entistä enemmän positiivista huomiota nykyiseen kumppaniinsa.

Vierailija
5/9 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut ihmisiä, ketkä tulee ilmoittamaan ihastuneensa.

Mitä mä sillä tiedolla teen?

Vierailija
6/9 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kulli esille, tai näytä pillu jos olet nainen ihastuksellesi ja sano "naidaanko" . Kanna itse vastuusi jälkiseurauksista tietty.

Vierailija
7/9 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kannattaisi ehkä kysyä puolisoltasi jos hänen tunteensa kiinnostaa sinua ensisijaisemmin kuin palstalaisten oikeustaju. Itse naisena en pahastuisi jos mieheni menisi tuollaista sössöttelemään toiselle naiselle jos oikeasti tarkoittaa, ettei seksiä tai suhdetta heille tule. :D kyllähän sitä ihmisellä on joskus pää pyörällä ja sillälailla. Mieti nyt itse omasta puolestasi, että helpottaako oloasi, että saat edes sen jakaa ihastuksesi kanssa vai kumpi on parempi. Kiperämpi pulma sulla, tsemppiä elämään! Olin itsekin ihastunut vahvasti toiseen mieheen pari vuotta sitten, mutta se meni ohi kun en lopetin olemasta tekemisissä ja erittäin hyvä niin koska mieheni on paras.

Vierailija
8/9 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on päässä vikaa. Selvä  feministi.

Vierailija
9/9 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksullisissa naisissa käydessäni hokenut joskus aktin aikana "aah olet ihana, ihana rakas". Lauettuani iskenyt setelinipun kouraan ja sanonut, "kiitti oli kivaa" ja poistunut ovesta koskaan enää menemättä samalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi