Piirrustus, enään
Miksi ihmeessä käytätte tällaisia sanoja? Eikö punakynä viuhunut, kun kirjoititte aineita? Käsittämätöntä, että jopa aikuiset käyttävät näitä.
Kommentit (12)
Joo ja jauhenliha, kaalta, viintä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:47"]
Joo ja jauhenliha, kaalta, viintä.
[/quote]
Kaalesta ja viinestä ihmiset vain lihoavat.
Minä piirrustelin ja piirustelin piiroksia ja piirroksia.
:)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:54"]Minä piirrustelin ja piirustelin piiroksia ja piirroksia.
:)
[/quote]
En muuten piirrostele ennään. Mulla katos kynä. :(
Tämä oli minulle ihan uutta tietoa. Kerro lisää.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:36"]Tämä oli minulle ihan uutta tietoa. Kerro lisää.
[/quote] En jaksa. Aamukahvi odottaa.
Ompa tylyä.
T. Palsta oikein kirjoituksen erikois asijan tuntia
Näitä näkee duunarivaltaisilla työpaikoilla. Seinillä on periaatteessa siististi tietokoneella kirjoitettuja ohjeita, mutta ne vilisevät yhdyssanavirheitä. Varaosatelineissä on siistit tarrat, mutta niissä lukee "ruuvvit" jne.
sponttaani tressi erillainen kuullostaa
Joo ymmärrän. En minäkään osaa piirrustaa enään, vaikka yritän täydestä sydämmestä. Tsemii kaikille ketä tää koskettaa.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:38"]
Näitä näkee duunarivaltaisilla työpaikoilla. Seinillä on periaatteessa siististi tietokoneella kirjoitettuja ohjeita, mutta ne vilisevät yhdyssanavirheitä. Varaosatelineissä on siistit tarrat, mutta niissä lukee "ruuvvit" jne.
[/quote]
Meinaatko niitä tiedoituksia siellä seinillä? Joskus tarvittaisiin selvännäkijää niiden tulkkaamiseen.