Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, menee hermo, onko teillä muilla tuttuja jotka "pommittavat" viesteillä

Vierailija
24.07.2015 |

Jos et sillä samaisella kellon lyömällä vastaa viestiin? Saattaa tulla jopa yli kymmenen "haloo" "vastaa" viestiä putkeen niin pitkään ennenkuin vastaat. Ai v*ttu miten raivostuttavaa, pardon my french. Ihanaa yrittää asioida vaikka pankissa, kun puhelin huutaa kuin viimeistä päivää laukussa tai kun työpäivän jälkeen katsot puhelinta ja siellä on 30 "haloo" viestiä, koska et ole vastannut. Ei huvittaisi olla puhelin äänettömälläkään 24/7, kun silloin saattaa mennä jokin oikeasti tärkeä puhelu tai viesti ihan ohi.
.
Ja joo, olen sanonut tästä monta kertaa, mutta kun ei älyä lopettaa. Nykyään jätän ihan vaan vastaamatta siihen alkuperäiseenkin viestiin ton pommisateen jälkeen. Ei huvita.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanhoja nää pommittajat on? 15?

Vierailija
2/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen tuttu, joka pommittaa välillä viesteillä ja puheluilla. Ennen olimme hyviä ystäviä ja olemme tunteneet jo kauan. Kaikki kuitenkin muuttui, kun tämä ystäväni muutti toiselle paikkakunnalle. Emme tavanneet välttämättä kuukausiin kasvotusten, vaan yhteydenpito tapahtui soittelemalla ja viestittelemällä. Ystäväni oli kuulemma vaikeaa ystävystyä ja saada sosiaalisia kontakteja uudella paikkakunnalla. Hän sitten kertoi kaikki asiansa aina minulle. Hän alkoi puhua yhä enemmän ja enemmän itsestään ja loppujen lopuksi hän ei enää edes kysellyt mitä minulle kuuluu. Hän saattoi puhua jopa tunnin puhelimessa pelkästään oman työpaikkansa asioista, jotka eivät kiinnostaneet minua tippaakaan. Hän saattoi myös soittaa myöhään illalla ja itkeä kuinka he ovat riidelleet kovasti miehen kanssa (sitä tapahtui usein!). Tuntui kiusalliselta, kun ystäväni vain haukkui miestään ja odotti minun olevan hänen kanssaan samaa mieltä. Jossain vaiheessa aloin vältellä tätä ihmistä ja en vastaillut puhelimeen tai viesteihin kovin aktiivisesti. Nykyään emme juurikaan pidä yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti,on kylläkin alkoholisti. Käsittämätön puhelinterroristi. Tulittaa viesteillä ja odottaa että minä oisin hälle äiti,ystävä ja avioliittoneuvoja yhtäaikaa. Jos et heti vastaa tulee perään useita 'vastaa', 'vastaa heti', kera uhkailun ja syyllistämisen. Uusin aihe on 'miksei mummo saa nähdä ihania pusimusikultarakkaitaan'. Kerran olen selittänyt miksei meidän lapset ei käy siellä ja sitten lopettanut noihin viesteihin vastaamisen. Joka maailman liputus- ja toisen nimen nimipäivänä tulee toivotusviestiä ja jumalan siunausta ja haleja.. voi apua!!

Vierailija
4/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:27"]

"Joo, mä olen whatsapissa mykistänyt erään tuttavan, joka on menossa naimisiin muutaman kuukauden kuluttua. Hän laittaa päivittäin minulle kauheita panikointiviestejä mm. lautasliinoista, koristeista, kampauksestaan jne häihin liittyvästä. Hän jotenkin tuntuu olettavan, että oma elämäni on täysin pysähtynyt ja omistettu hänen häilleen. Jos en heti vastaa, tulee sen sata viestiä "vastaa nyt!!!" "asia on tärkeä!!!' Huoh. Ihan piruuttani en vastaa nykyisin heti, vaan ehkä tuntien kuluttua."

Älä valehtele!  Jos hän sinulta kysyy jotain tuollaista niin selvästi hän pitä äsinua hyvin läheisenä ystävänään, eikä "TUTTUNA", niin kuin häntä kuvailet! Mikä sinä luulet olevasi? Joku v****n nirppanokka?? Mulla on just yksi  ystävä joka on juuri tuollainen. Ollaan oltu läheisiäystäviä (parhaita) koko elämä, mutta ootappa kun hän on päässyt hienoihin "piireihin" niin nyt minut on ilmeisesti laitettu "tuttavakastiin" ja kaikkeen mitä kerron hänelle hän suhtautuu juuuri tuollalailla ylimielisen "hällä väliä"-asenteella, halveksivasti. Sinun velvollisuus on sanoa hänelle suoraan ettet ole enää hänen ystävä! Taatusti hän saa tilallesi parempia , oikeasti elämäsään mukana olevia, tukevia parhaita ystäviä! Jos et ole tätä hänelle kertonut, mitä tänne avaudut? V'''n teeskentelijä!!

[/quote]

Ne lääkkeet hei kantsis syödä.

Vierailija
5/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:32"]

minä ainakin olen ystävilleni käytettävissä ihan milloin vaan. Olen nimittäin HYVÄ ystävä. Mukana elämän kaikissa tilanteissa, ja minua SAA häiritä. MINULLA ON aikaa ystävilleni.

[/quote]

Hienoa. Ystävyys edellyttää pidemmän päälle vastavuoroisuutta, joten YSTÄVÄSI ovat sinun tavoitettavissasi ja olet onnellisessa asemassa elämässä.
[/quote]
Vastailet sitten itse itsellesi?

Vierailija
6/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua raivostuttaa kaveri joka ei koskaan vastaa viesteihin vielä harvemmin puheluihin.
Jos ollaan esim sovittu tapaaminen niin tämä kaveripa ei vastaa viesteihin eikä puheluihin ja saattaa selittää "Joo, kyl mä kuulin et puhelin soi, mut emmä vaa millää jaksanu nousta sohvalt hakee sitä". Nii, onhan se kiva jos ei vaivaudu vastaamaan mulle, mut jos mä jätän sille vastaamatta yhteenkään viestiin ni johan on 15 min sisää menny mun ukolle viestei et "miks se ei vastaa? onks sil kaikki hyvin?".
Joskus hänelle laitan useitakin "haloo?! huhuu?!" viestejä, vaan eipä niistä ole apua hänen kohdallaan.
Muut kyllä vastailevat viesteihin ihan asiallisen ajan sisällä, paitsi mieheni. Hänellä joskus venyy vastaamiset kun puhelin äänettömällä ja unohtunut jonnekin. Mut tohon oon jo tottunut.
Vituttaa vaan silloin jos silleki olis jotain tärkeetä asiaa ja se ei vastaa. Sit suuttuu mulle jos en tee jotai mitä hän haluaa, kun en ole jaksanut pönöttää paikallani puolta vuotta odottaessani vastausta häneltä.

Vierailija
7/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä olen whatsapissa mykistänyt erään tuttavan, joka on menossa naimisiin muutaman kuukauden kuluttua. Hän laittaa päivittäin minulle kauheita panikointiviestejä mm. lautasliinoista, koristeista, kampauksestaan jne häihin liittyvästä. Hän jotenkin tuntuu olettavan, että oma elämäni on täysin pysähtynyt ja omistettu hänen häilleen. Jos en heti vastaa, tulee sen sata viestiä "vastaa nyt!!!" "asia on tärkeä!!!' Huoh. Ihan piruuttani en vastaa nykyisin heti, vaan ehkä tuntien kuluttua.

Vierailija
8/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttava on sellainen, joka jättää viestiä viestin perään jostain turhanaikaisesta. Esimerkiksi on tulossa meidän mökille viikonlopuksi, niin jo viikko pari ennen alkaa tippuilla viestejä tyyliin mitä ruokaa ottaa mukaan, pitääkö ottaa nokkamuki, lasten aterimet, pesusaavi/vanna/ämpäri/pesuvadit na napot kokoineen ja väreineen käydään läpi, liinavaatevarastot, onko sopivia pyyhkeitä, minkäköhänlaisen syöttötuolin sitä ottais mukaan, saako pöytään kiinni ruuvattavan vai pitääkö olla vapaasti seisova, jne.jne.jne loputtomiin. Ja toki pitäis vastata heti. sitten kun ollaan matkalla, tehdään koko ajan tarkkaa raporttia: ollaan nyt siellä, mennään kohta tänne, syödään pian siellä, voivoi tuli vartin viivästys kun Perttuli oksensi ja vaatteet piti vaihtaa, täällon jonoa, täällon tietyö, kettu juoksi yli järven. Kiveäkin kiinnostaa.

Vierailija
9/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sanoin suoraan että mulla ei riitä hermo tollaseen teinipelleilyyn, jos hänellä on asiaa niin soittaa, mutta tekstata hänen ei mulle tarvitse. Piste.

Vierailija
10/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:07"]Joo, mä olen whatsapissa mykistänyt erään tuttavan, joka on menossa naimisiin muutaman kuukauden kuluttua. Hän laittaa päivittäin minulle kauheita panikointiviestejä mm. lautasliinoista, koristeista, kampauksestaan jne häihin liittyvästä. Hän jotenkin tuntuu olettavan, että oma elämäni on täysin pysähtynyt ja omistettu hänen häilleen. Jos en heti vastaa, tulee sen sata viestiä "vastaa nyt!!!" "asia on tärkeä!!!' Huoh. Ihan piruuttani en vastaa nykyisin heti, vaan ehkä tuntien kuluttua.
[/quote]
Mulla oli tällainen ystävä myös, mutta laittoi panikointiviestiä ihan _kaikesta_. Esimerkiksi jos iltapulussa oli otsikko venäläisestä lentokoneesta niin alkoi tulla viestejä " apua" "alkoko sota" "kuolen" "lähetän lapset ruotsiin" "pommisuojaan!!!". Ja tosiaan, olemme aikuisia, lähes kolmekymppisiä ja hänellä on lapsia. Tuntui vaan jääneen teini-ikäisen tasolle juttujensa kanssa. Emme ole enää tekemisissä.

Vierailija
11/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen oli siis ap

Vierailija
12/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:15"]Yksi tuttava on sellainen, joka jättää viestiä viestin perään jostain turhanaikaisesta. Esimerkiksi on tulossa meidän mökille viikonlopuksi, niin jo viikko pari ennen alkaa tippuilla viestejä tyyliin mitä ruokaa ottaa mukaan, pitääkö ottaa nokkamuki, lasten aterimet, pesusaavi/vanna/ämpäri/pesuvadit na napot kokoineen ja väreineen käydään läpi, liinavaatevarastot, onko sopivia pyyhkeitä, minkäköhänlaisen syöttötuolin sitä ottais mukaan, saako pöytään kiinni ruuvattavan vai pitääkö olla vapaasti seisova, jne.jne.jne loputtomiin. Ja toki pitäis vastata heti. sitten kun ollaan matkalla, tehdään koko ajan tarkkaa raporttia: ollaan nyt siellä, mennään kohta tänne, syödään pian siellä, voivoi tuli vartin viivästys kun Perttuli oksensi ja vaatteet piti vaihtaa, täällon jonoa, täällon tietyö, kettu juoksi yli järven. Kiveäkin kiinnostaa.

[/quote]

kettu juoksi yli järven. Repesin! XD

Vierailija
13/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:15"]Yksi tuttava on sellainen, joka jättää viestiä viestin perään jostain turhanaikaisesta. Esimerkiksi on tulossa meidän mökille viikonlopuksi, niin jo viikko pari ennen alkaa tippuilla viestejä tyyliin mitä ruokaa ottaa mukaan, pitääkö ottaa nokkamuki, lasten aterimet, pesusaavi/vanna/ämpäri/pesuvadit na napot kokoineen ja väreineen käydään läpi, liinavaatevarastot, onko sopivia pyyhkeitä, minkäköhänlaisen syöttötuolin sitä ottais mukaan, saako pöytään kiinni ruuvattavan vai pitääkö olla vapaasti seisova, jne.jne.jne loputtomiin. Ja toki pitäis vastata heti. sitten kun ollaan matkalla, tehdään koko ajan tarkkaa raporttia: ollaan nyt siellä, mennään kohta tänne, syödään pian siellä, voivoi tuli vartin viivästys kun Perttuli oksensi ja vaatteet piti vaihtaa, täällon jonoa, täällon tietyö, kettu juoksi yli järven. Kiveäkin kiinnostaa.

[/quote]

Voi apua. Tämä kuulostaa melkein rasittavammalta kuin oma ongelmani, otan osaa. Tällä ihmisellä ei taida olla paljon ystäviä ja menoa, kun noin innostuu ja käy ylikierroksilla melko arkipäiväisistä asioista?
Ap

Vierailija
14/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia on kiireellinen, soitetaan. Jos ei, niin laitetaan viesti, johon vastaanottaja voi vastata milloin ehtii/viitsii.

Vierailija
15/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini. Sen lisäksi puheluita saattoi tulla sen 20 krt päivässä. Ei ymmärrä, miksen halua olla tekemisissä nykyään.

Vierailija
16/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo, mä olen whatsapissa mykistänyt erään tuttavan, joka on menossa naimisiin muutaman kuukauden kuluttua. Hän laittaa päivittäin minulle kauheita panikointiviestejä mm. lautasliinoista, koristeista, kampauksestaan jne häihin liittyvästä. Hän jotenkin tuntuu olettavan, että oma elämäni on täysin pysähtynyt ja omistettu hänen häilleen. Jos en heti vastaa, tulee sen sata viestiä "vastaa nyt!!!" "asia on tärkeä!!!' Huoh. Ihan piruuttani en vastaa nykyisin heti, vaan ehkä tuntien kuluttua."

Älä valehtele!  Jos hän sinulta kysyy jotain tuollaista niin selvästi hän pitä äsinua hyvin läheisenä ystävänään, eikä "TUTTUNA", niin kuin häntä kuvailet! Mikä sinä luulet olevasi? Joku v****n nirppanokka?? Mulla on just yksi  ystävä joka on juuri tuollainen. Ollaan oltu läheisiäystäviä (parhaita) koko elämä, mutta ootappa kun hän on päässyt hienoihin "piireihin" niin nyt minut on ilmeisesti laitettu "tuttavakastiin" ja kaikkeen mitä kerron hänelle hän suhtautuu juuuri tuollalailla ylimielisen "hällä väliä"-asenteella, halveksivasti. Sinun velvollisuus on sanoa hänelle suoraan ettet ole enää hänen ystävä! Taatusti hän saa tilallesi parempia , oikeasti elämäsään mukana olevia, tukevia parhaita ystäviä! Jos et ole tätä hänelle kertonut, mitä tänne avaudut? V'''n teeskentelijä!!

Vierailija
17/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:26"]Jos asia on kiireellinen, soitetaan. Jos ei, niin laitetaan viesti, johon vastaanottaja voi vastata milloin ehtii/viitsii.
[/quote]

Joo, tätä mieltä minäkin olen, mutta toinen osapuoli tuntuu ajattelevan "ikinä ei kannata soittaa, jos asia on kiireellinen, laitetaan sarjatulella turhanpäiväisiä viestejä niin pitkään, että vastaanottaja vastaa."
.
Ja tosiaan, nyt kun aloin asiaa miettimään, en muista hänen ikinä soittaneen ainakaan minulle.
Ap

Vierailija
18/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yksi tuttava on sellainen, joka jättää viestiä viestin perään jostain turhanaikaisesta. Esimerkiksi on tulossa meidän mökille viikonlopuksi, "

TUTTAVA vai YSTÄVÄ? tuskinpa sinä ketään TUTTAVAA OMALLE MÖKILLESI PYYYTÄISIT! Selkeästi hän on ystäväsi, tai ainakin on käytöksestäsi ymmärtänyt näin. Tuttava on henkilö johon törmätään joskus jossain kaupassa ja on oltu 20 v. sitten samalla luokalla. Älä valehtele!

Vierailija
19/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin olen ystävilleni käytettävissä ihan milloin vaan. Olen nimittäin HYVÄ ystävä. Mukana elämän kaikissa tilanteissa, ja minua SAA häiritä. MINULLA ON aikaa ystävilleni.

Vierailija
20/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tällainen tuttava, joka raportoi jatkuvasti arjen askareistaan ja sattumuksistaan ja heti piti vastata, muuten alkoi tulla yhä vaativampaa ja vihastuneempaa muistutusviestiä. Jos itse joskus laitoin viestiä, hänen reaktionsa oli yleensä, että ei kiinnosta. Mutta minun olisi pitänyt yksipuolisesti olla hirvittävän kiinnostunut hänen arjestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi