Koronakotitesti näytti heti plussaa?
On nuhainem olo ja tein kotitestin ja siihen tuli heti T viiva. Siis se T viiva ilmestyi välittömästi kun se testiaine eteni siinä alueella. Eikös sen kuuluisi hetken kestää hetken ennenkuin viiva ilmestyy?
Tein myöhemmin toisen testin eri merkin testillä ja se oli täysin nega. Mihinköhän tässä voi luottaa?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
AAHHAHAA! 😅 Etkö tiedä, että koronavouhotus vaihdettiin NATO-öyhötykseen. Just like that! Juttusi on poissa muodista.
Eikös ne ne sieltä samasta talosta Pietarissa toimi nämä rokotevastaiset ja nato-vastaiset?
Ohjeiden mukaan kontrolliviiva tulee, kun testi toimii oikein ja T-viiva vasta n. 15 min kuluessa. Negatiiviselta vaikuttaa minusta.
Oudolta kuulostaa, jos toinen testi olikin sitten tuloksellaan erilainen?
Minulla parhaillaan korona ja kotitesti näytti 2.pvänä oireiden alettua negaa ja seur pvänä virallinen testi olikin plussaa ja kotitestiin pyörähti sekunneissa myös plussa.
Tautipvänä6 tuli myös kotitestissä edelleen plussa.
T. Tautipvä9 menossa ja alan olla voiton puolella, väsymys vain on valtavaa ja yskin vielä sekä haju+makuaisti vielä aika poissa.
Oireeni olleet alusta asti tosi voimakkaita ja hyvin laajat.
Vierailija kirjoitti:
Ohjeiden mukaan kontrolliviiva tulee, kun testi toimii oikein ja T-viiva vasta n. 15 min kuluessa. Negatiiviselta vaikuttaa minusta.
Ei siinä määritellä aikaa jonka jälkeen "vasta" saa senä toinen viiva tulla, se riippuu ihan siitä kuinka paljon sitä virusta siihen tikkuun saa kärsästään pyöriteltyä.
Ja näin ohjeisti ja sanoi mm testin ottaja sairaalalla+lääkäri tänään.
Meillä tuli samantien se t-viiva näkyviin kun lapset sairastuivat ja oireet alkoivat. Se t-viivahan on sillä puolella josta se liuos etenee eteenpäin, ensin tuli t-viiva ja sitten c-viiva. T-viiva jäi tummemmaksi.
Ja lasten testit varmistettiin myös ihan virallisella testillä. Oikeaa siis näyttivät. T. 8
Kyllä meilläkin kaikille "vahvan positiivisen" saaneille tuli eka t-viiva, koska se neste tosiaan menee eka siitä. Mulla tuli eka c-viiva ja muutaman minuutin päästä haalea t-viiva. Kyllä meillä kaikilla korona on. Mulla oireet vähäiset.
Meilläkin lapselle tuli heti se T-viiva kun liuos siinä eteni. Oireina oli nuha ja kurkkukipu. Seuraavana päivänä tuli yskä ja päänsärky. Ei varmistettu virallisella testillä, mutta eiköhän tuo korona ollut. Kotitesti oli Bosan merkkinen.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin lapselle tuli heti se T-viiva kun liuos siinä eteni. Oireina oli nuha ja kurkkukipu. Seuraavana päivänä tuli yskä ja päänsärky. Ei varmistettu virallisella testillä, mutta eiköhän tuo korona ollut. Kotitesti oli Bosan merkkinen.
Kiitos vastauksista. Ihmettelin vaan kun se T viiva näkyi heti vaikka ohjeessa puhutaan että odota vartti.
ap
Ne ohjeet on hämäävät, itsekin ihmettelin miten tulos pitäisi tulkita, kun T-viiva pamahti näkyviin saman tien. Hoitaja kuitenkin vahvisti sen olevan positiivinen, samoin virallinen koronatesti.
Ja tarkkaan ottaen ohjeissa luki yhdessä kohdassa että tulos tulee 15 minuutin kuluttua, toisessa kohdassa että 15 minuutin kuluessa. Näin ainakin Bosonin testissä.
Mun korona testissä se T merkki merkkas että epäonnistunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Ihmettelin vaan kun se T viiva näkyi heti vaikka ohjeessa puhutaan että odota vartti.
ap
Vartin päästä VIIMEISTÄÄN valmis. Ei kaikille tule heti.
Mulla näytti vielä nega, muttei varmaan enää loppuviikosta, kurkku kipee ja lämpöä, ja avomies koronassa
Mihinkään et voi luottaa.