Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Zalando hyvä?

Vierailija
24.07.2015 |

Oletko tilannut ja oletko ollut tyytyväinen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monen monta kertaa eikä koskaan ole ollut ongelmia, aina tullut oikea tuote ja palautus helppoa jos ei sovi. Suosittelen, tälläkin hetkellä pakettia odottelen.

Vierailija
2/5 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Ainoa miinus on suht hidas toimitus, mulla on menny aina n.1,5vk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sata kertaa ja on hyvä. Tälläkin hetkellä paketti odottelee.

Vierailija
4/5 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut paljonkin ja aina kaikki sujunut moitteettomasti.

Vierailija
5/5 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden luottoraja on aika alhanen. Manulaalisesti sitä ei saa muutettua, vaan kaikki on "automatisoitua". Ylipäänsäkin kun soittaa asiakaspalveluun ja pyytää jotain muutosta, vastaus on lähes aina, että on "automatisoitu" järjestelmä, eikä asiakaspalvelijat voi siihen vaikuttaa mitenkään. 

Esim. 

Sain 15% alennuskoodin ja käytin. Huomasin tilattuani, että olin vahingossa ottanut yhtä mekkoa 2 kpl ja peruin netin kautta tilauksen. En voinut käyttää samaa alennuskoodia uudestaan, vaikka peruin tilauksen. Soitin asiakaspalveluun, josta asialle ei voitu tehdä mitään eivätkä voineet edes lähettää uutta koodia tilalle, vaikka en edellistä käyttänyt. Sieltä ei pystytä tällaisia lähettämään. 

MItä tekee asiakaspalvelulla, joka ei voi millekään mitään tehdä, ei edes lähettää alennuskoodia tällaisessa tapauksessa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme