Olen. Kysy jotain.
Kommentit (45)
Ja ei, en halua tehdä mitään muuta kuin roikkua täällä aaveella ja saada edes virtuaalista ihmiskontakia.
Katsoin juuri viimeisen wayward pines jakson. Ja olen löytänyt uuden lempiohjelman, mr. Robot (ei kerro roboteista). Suosittelen!
Mitäs muuta..kävin tänään hierojalla. Oli mukavaa.
Minusta ei kyllä olisi bloggaajaksi...
En ole kuunnellut enkä katsonut mitään musavideoita mutta voin vain kuvitella. Varmasti aika androgyynistä ja söpöä? Mitä mieltä itse olet?
Sydän haluisi rakastaa kpoppia ja poppareita, mutta aivot tappelee vastaan.
Mikä saa sinut halumaan rakastamaan jotain jota et rakasta? Tosin en joskus pitänyt sushista mutta halusin pitää siitä ja lopulta opin ja nyt rakastan.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:39"]
Miltä oleminen tuntuu just nyt?
[/quote]
Oleminen on aika kevyttä, tosin hieman levotonta koska haluaisin olla väsynyt ja nukahtaa. Mutta edelleen vain ajattelen.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:40"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:39"]
Miltä oleminen tuntuu just nyt?
[/quote]
Oleminen on aika kevyttä, tosin hieman levotonta koska haluaisin olla väsynyt ja nukahtaa. Mutta edelleen vain ajattelen.
[/quote]
Noo.. kesällä ei ole niin tarkkaa milloin menee nukkumaan. Öitä!
Esimerkiksi kpop on sööttiä yms., mutta toisaalta mikä on sen tai sen tekijöiden tavoite? Saada mahdollisimman paljon rahaa? Olla ihailtu? Mitkä ovat heidän motiivinsa siihen että tekevät kpoppia?
Mikä on kenenkin tarkoitus mitä vain musiikkia tehtäessä? Eikö kpop ole jotenkin kulttuurisidonnaista kuitenkin?
Mulla olisi kysymys. Mistä saisin ostettua Bullet Train-elokuvan englanniksi tekstitettynä ja region 2:lle sopivana?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:46"]
Mikä on kenenkin tarkoitus mitä vain musiikkia tehtäessä? Eikö kpop ole jotenkin kulttuurisidonnaista kuitenkin?
[/quote]Siinä onkin uusi kysymys. Mikä on musiikin tekemisen tarkoitus? Tai musiikin tekijöiden.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:47"]
Mulla olisi kysymys. Mistä saisin ostettua Bullet Train-elokuvan englanniksi tekstitettynä ja region 2:lle sopivana?
[/quote]
Pahin pelkoni kävi toteen... en pysty vastaamaan kun en tiedä :( Etkö voi ladata netistä?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:50"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:47"]
[/quote]
Pahin pelkoni kävi toteen... en pysty vastaamaan kun en tiedä :( Etkö voi ladata netistä?
[/quote] Tutkin asiaa. Kiitos kumminkin!
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:49"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:46"]
[/quote]Siinä onkin uusi kysymys. Mikä on musiikin tekemisen tarkoitus? Tai musiikin tekijöiden.
[/quote]
Jos itse tekisin musiikkia muiden jakoon tahtoisin että siitä pidetään. Varmasti haluaisin toteuttaa itseäni jne. mutta siinä tapauksessa voisin tehdä musiikkia ilman että muut kuulisivat sitä. Eli luulen että artistit ja muut musiikintekijät ja taiteilijat kaipaavat hyväksyntää ja ovat enemmän tai vähemmän narsistisia ja pitävät itseään tärkeinä. Tämä näin karkeasti kuvailtuna.
Miksi jotkut rakastaa jotain sellaista, mikä ei ole heille "hyväksi"?
Pitääkö olla "18v nuorimies" tai "kolme 16 vuotiasta tyttöä" että saa kysymyksiä? Vedän kohta monologia täällä kun on niin tylsää.