Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytin suonensisäisiä huumeita 20-vuotta, kysy mitä haluat.

Vierailija
24.07.2015 |

Yritän vastata parhaani mukaan.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taudit tarttuu, jos apteekista saa vapaasti ostaa neuloja ja ruiskuja?

Vierailija
62/97 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:33"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:00"] Vaihtuko kaveripiiri samalla kun jätit huumeet? [/quote] Ei. Käyttäjäkaverit jäivät suurimmaksi osin. [/quote] Yrittävätkö vielä tyrkyttää aineita (ts. "ota ny säkin!") vai ymmärtävätkö sinun lopettaneen? Oliko toi sulle sosiaalinen juttu vai veditkö omissa oloissasi?

[/quote]

Eivät yrittäneet tyrkyttää. Tukivat ennemminkin. Kumpaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:55"]

Kuivilla olen ollut 3-vuotta. Kehoon arpia ja turmeltuneen verenkiertoelimistön. Mieleen masennusta, ahdistusta, pelkotiloja, mielialavaihteluita ja ulkopuolisuuden tunteita.

[/quote]

Hyvä ap! Avoimuutesi ja rehellisyytesi on ihaltavaa ja arvokas ominaisuus :) Vaikka käyttämisesi jätti sinuun ulkoisia ja sisäisiä arpia niin ansaitset kuitenkin vilpittömät onnittelut siitä, että olet päässyt kuiville. Olen täysin varma, että minun lisäkseni moni muukin toivoo sinulle sydämestään voimia ja parantumista. Muistathan aina, että vaikka olisit menneisyydessä tehnyt mitä tahansa virheitä, niin sinä itse kuitenkin olet TÄRKEÄ, RAKAS ja ARVOKAS ihminen :) Toivon sinulle kokonaisvaltaista paranemista saamistasi vaurioista ja siihen liittyen jätän sinulle oheiset kaksi videota/sivua,lämpimästi suosittelen tutustumaan niihin avoimin mielin - uskon, että ne voivat auttaa ja koskettaa sinua positiivisella tavalla :) http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4 http://www.healingrooms.fi/?sid=109

Vierailija
64/97 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:46"]Miksi taudit tarttuu, jos apteekista saa vapaasti ostaa neuloja ja ruiskuja?
[/quote]

Koska ihmisillä ei ole varaa ostaa niitä, eikä joka kaupungissa ole hyvin järjestettyjä puhtaiden neulojen jakelupisteitä.

Vierailija
65/97 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:37"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:33"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:31"]Miten päästä pois näistä kuvioista? Mistä saada tarpeeksi motivaatiota ja voimia, että jaksaisi yrittää pysyä kuivilla? Mistä saada tarpeeksi itseluottamusta, että uskoisi pystyvänsä siihen? Olin viime talvena katkaisuhoidossa ja päihdekuntoutuksessa 3 kuukautta ja retkahdin heti tämän jälkeen, josta seurasi se että aloin taas käyttämään päivittäin. Epäonnistuminen vei pohjan kaikelta. Olen miettinyt, että lähtisin hoitoon uudestaan, mutta pelkään, että epäonnistun taas. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N [/quote] Mitä käytät ja kuinka paljon? [/quote] Nykyään pelkkää buprea. Päivittäin menee n. 4-8mg riippuen siitä, kuinka paljon on rahaa. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Olen jättänyt kaiken muun (paitsi tupakan ja kahvin) pois yli 2 vuotta sitten. Muut opiaatit ja mm. amfe olivat paheitani aiemmin bupren lisäksi. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N

[/quote]

Ootko hyvän näkönen? :)

Vierailija
66/97 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:39"]

Mitä teet työksesi? Ammattisi?

[/quote]

Esimiestehtävissä.

Vierailija
67/97 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:37"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:33"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:31"]Miten päästä pois näistä kuvioista? Mistä saada tarpeeksi motivaatiota ja voimia, että jaksaisi yrittää pysyä kuivilla? Mistä saada tarpeeksi itseluottamusta, että uskoisi pystyvänsä siihen? Olin viime talvena katkaisuhoidossa ja päihdekuntoutuksessa 3 kuukautta ja retkahdin heti tämän jälkeen, josta seurasi se että aloin taas käyttämään päivittäin. Epäonnistuminen vei pohjan kaikelta. Olen miettinyt, että lähtisin hoitoon uudestaan, mutta pelkään, että epäonnistun taas. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N [/quote] Mitä käytät ja kuinka paljon? [/quote] Nykyään pelkkää buprea. Päivittäin menee n. 4-8mg riippuen siitä, kuinka paljon on rahaa. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Olen jättänyt kaiken muun (paitsi tupakan ja kahvin) pois yli 2 vuotta sitten. Muut opiaatit ja mm. amfe olivat paheitani aiemmin bupren lisäksi. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N

[/quote]

Ootko hyvän näkönen? :)
[/quote]

Tuo nyt ei liity mitenkään mihinkään, mutta on minua kauniiksi kehuttu useinkin. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N

Vierailija
68/97 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:44"]

Mistä olet saanut kaikki lääkkeet ja huumeet? Ostitko vai ? Myitkö itse lääkkeitä ja huumeita? Annoitko muille lääkkeitä tai huumeita?

[/quote]

Huumekaupoista. En.

Vierailija
69/97 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:55"]

Kuivilla olen ollut 3-vuotta. Kehoon arpia ja turmeltuneen verenkiertoelimistön. Mieleen masennusta, ahdistusta, pelkotiloja, mielialavaihteluita ja ulkopuolisuuden tunteita.

[/quote]

Hyvä ap! Avoimuutesi ja rehellisyytesi on ihaltavaa ja arvokas ominaisuus :) Vaikka käyttämisesi jätti sinuun ulkoisia ja sisäisiä arpia niin ansaitset kuitenkin vilpittömät onnittelut siitä, että olet päässyt kuiville. Olen täysin varma, että minun lisäkseni moni muukin toivoo sinulle sydämestään voimia ja parantumista. Muistathan aina, että vaikka olisit menneisyydessä tehnyt mitä tahansa virheitä, niin sinä itse kuitenkin olet TÄRKEÄ, RAKAS ja ARVOKAS ihminen :) Toivon sinulle kokonaisvaltaista paranemista saamistasi vaurioista ja siihen liittyen jätän sinulle oheiset kaksi videota/sivua,lämpimästi suosittelen tutustumaan niihin avoimin mielin - uskon, että ne voivat auttaa ja koskettaa sinua positiivisella tavalla :) http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4 http://www.healingrooms.fi/?sid=109

[/quote]

Addiktio ei parane, jos sen korvaa toisella. Esim. huumeet uskonnolla. Tämä teidänkin "herran hullujen" on hyvä muistaa huumekauppiaitten tavoin uusia uhreja etsiessänne. Ohis

Vierailija
70/97 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:50"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:37"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:33"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:31"]Miten päästä pois näistä kuvioista? Mistä saada tarpeeksi motivaatiota ja voimia, että jaksaisi yrittää pysyä kuivilla? Mistä saada tarpeeksi itseluottamusta, että uskoisi pystyvänsä siihen? Olin viime talvena katkaisuhoidossa ja päihdekuntoutuksessa 3 kuukautta ja retkahdin heti tämän jälkeen, josta seurasi se että aloin taas käyttämään päivittäin. Epäonnistuminen vei pohjan kaikelta. Olen miettinyt, että lähtisin hoitoon uudestaan, mutta pelkään, että epäonnistun taas. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N [/quote] Mitä käytät ja kuinka paljon? [/quote] Nykyään pelkkää buprea. Päivittäin menee n. 4-8mg riippuen siitä, kuinka paljon on rahaa. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Olen jättänyt kaiken muun (paitsi tupakan ja kahvin) pois yli 2 vuotta sitten. Muut opiaatit ja mm. amfe olivat paheitani aiemmin bupren lisäksi. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N [/quote] Ootko hyvän näkönen? :) [/quote] Tuo nyt ei liity mitenkään mihinkään, mutta on minua kauniiksi kehuttu useinkin. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N

[/quote]

Haluaisitko tukea vanhemmasta varakkaasta miehestä? :)

Vierailija
71/97 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maksaa yksi neula+ruisku?

Vierailija
72/97 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko tehdä huumeidenvastaista  työtä ? Esim: kertoa lajin vaarallisuudesta, ja lieveilmiöitä mitkä usein liittyvät narkomaanien elämään kuten:ihmiskauppa,varkaudet,ryöstöt,prostituutio,kiristys,väkivalta ja jopa henkirikokset !?

Vierailija
73/97 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:03"]

Voisitko tehdä huumeidenvastaista  työtä ? Esim: kertoa lajin vaarallisuudesta, ja lieveilmiöitä mitkä usein liittyvät narkomaanien elämään kuten:ihmiskauppa,varkaudet,ryöstöt,prostituutio,kiristys,väkivalta ja jopa henkirikokset !?

[/quote]

En voisi.

Vierailija
74/97 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:50"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:37"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:33"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:31"]Miten päästä pois näistä kuvioista? Mistä saada tarpeeksi motivaatiota ja voimia, että jaksaisi yrittää pysyä kuivilla? Mistä saada tarpeeksi itseluottamusta, että uskoisi pystyvänsä siihen? Olin viime talvena katkaisuhoidossa ja päihdekuntoutuksessa 3 kuukautta ja retkahdin heti tämän jälkeen, josta seurasi se että aloin taas käyttämään päivittäin. Epäonnistuminen vei pohjan kaikelta. Olen miettinyt, että lähtisin hoitoon uudestaan, mutta pelkään, että epäonnistun taas. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N [/quote] Mitä käytät ja kuinka paljon? [/quote] Nykyään pelkkää buprea. Päivittäin menee n. 4-8mg riippuen siitä, kuinka paljon on rahaa. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Olen jättänyt kaiken muun (paitsi tupakan ja kahvin) pois yli 2 vuotta sitten. Muut opiaatit ja mm. amfe olivat paheitani aiemmin bupren lisäksi. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N [/quote] Ootko hyvän näkönen? :) [/quote] Tuo nyt ei liity mitenkään mihinkään, mutta on minua kauniiksi kehuttu useinkin. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N

[/quote]

Haluaisitko tukea vanhemmasta varakkaasta miehestä? :)
[/quote]

Raha, seksi tai edes rakkaus ei tätä sairautta paranna. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N

Vierailija
75/97 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljonko suunnilleen neula+ ruisku maksaa?

Vierailija
76/97 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:01"]Mitä maksaa yksi neula+ruisku?

[/quote]

Useissa apteekeissa ympäri Suomea on lopetettu yksittäisten neulojen, pumppujen ja muovikippojen myynti. Yksittäisinä ostettuna hinnat ovat halvempia, mm. 1 neula/10snt. Sen sijaan myydään päivystyspakkauksia, joissa on 3 neulaa ja 3 pumppua. Pakkaus maksaa 3€ tai yli. Saattaa kuulostaa pieneltä summalta, mutta sillä saa esim. päivän tai parin ruuat. Lisäksi jotkut apteekit kieltäytyvät myymästä kokonaan tai jos myyvät, niin he kiusallaan nostavat pakkauksen hinnan esim 7 euroon (vaikka kyseessä on ketjuun kuuluva apteekki) että pääsisivät eroon "heille epämieluisista" asiakkaista.

Vierailija
77/97 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:05"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:50"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:37"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:33"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:31"]Miten päästä pois näistä kuvioista? Mistä saada tarpeeksi motivaatiota ja voimia, että jaksaisi yrittää pysyä kuivilla? Mistä saada tarpeeksi itseluottamusta, että uskoisi pystyvänsä siihen? Olin viime talvena katkaisuhoidossa ja päihdekuntoutuksessa 3 kuukautta ja retkahdin heti tämän jälkeen, josta seurasi se että aloin taas käyttämään päivittäin. Epäonnistuminen vei pohjan kaikelta. Olen miettinyt, että lähtisin hoitoon uudestaan, mutta pelkään, että epäonnistun taas. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N [/quote] Mitä käytät ja kuinka paljon? [/quote] Nykyään pelkkää buprea. Päivittäin menee n. 4-8mg riippuen siitä, kuinka paljon on rahaa. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Olen jättänyt kaiken muun (paitsi tupakan ja kahvin) pois yli 2 vuotta sitten. Muut opiaatit ja mm. amfe olivat paheitani aiemmin bupren lisäksi. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N [/quote] Ootko hyvän näkönen? :) [/quote] Tuo nyt ei liity mitenkään mihinkään, mutta on minua kauniiksi kehuttu useinkin. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N [/quote] Haluaisitko tukea vanhemmasta varakkaasta miehestä? :) [/quote] Raha, seksi tai edes rakkaus ei tätä sairautta paranna. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N

[/quote]

Pikku subuhuora dramaattisena! :D

Vierailija
78/97 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:10"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:05"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:50"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:37"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:33"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:31"]Miten päästä pois näistä kuvioista? Mistä saada tarpeeksi motivaatiota ja voimia, että jaksaisi yrittää pysyä kuivilla? Mistä saada tarpeeksi itseluottamusta, että uskoisi pystyvänsä siihen? Olin viime talvena katkaisuhoidossa ja päihdekuntoutuksessa 3 kuukautta ja retkahdin heti tämän jälkeen, josta seurasi se että aloin taas käyttämään päivittäin. Epäonnistuminen vei pohjan kaikelta. Olen miettinyt, että lähtisin hoitoon uudestaan, mutta pelkään, että epäonnistun taas. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N [/quote] Mitä käytät ja kuinka paljon? [/quote] Nykyään pelkkää buprea. Päivittäin menee n. 4-8mg riippuen siitä, kuinka paljon on rahaa. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Olen jättänyt kaiken muun (paitsi tupakan ja kahvin) pois yli 2 vuotta sitten. Muut opiaatit ja mm. amfe olivat paheitani aiemmin bupren lisäksi. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N [/quote] Ootko hyvän näkönen? :) [/quote] Tuo nyt ei liity mitenkään mihinkään, mutta on minua kauniiksi kehuttu useinkin. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N [/quote] Haluaisitko tukea vanhemmasta varakkaasta miehestä? :) [/quote] Raha, seksi tai edes rakkaus ei tätä sairautta paranna. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N

[/quote]

Pikku subuhuora dramaattisena! :D
[/quote]

Huoh, noniin. Tuo nyt vaan sattuu olemaan itse todettu fakta. Huora en kuitenkaan ole, eikä sinun haukkumisesi tai naureskelusi minua kohtaan tunnu miltään. T. 6 vuotta opiaatteja käyttänyt, 21N

Vierailija
79/97 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:05"]

[/quote] Moni nuori nainen on motivoitunut ja päässyt kuiville silloin, kun on tullut raskaaksi....

Vierailija
80/97 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekit pitäis velvoittaa myymään ruiskuja ja neuloja, niin vähenisi tartunnat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän