Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoinpa Fidan kautta kympin Ukrainaan

Vierailija
28.02.2022 |

Kovin ovat väsyneen ja itkuisen näköisiä nuo lapset, jotka tajuavat että isäänkin pitää mennä rintamalle. Kaikki lähtijät eivät pääse edes yhden työvuoron aikana näkemään junaa.

Kyllä tämä on humanitaarinen katastrofi kohta ja sitten jossitellaan kun mitään ei tajuttu tehdä.

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
2/130 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon ulkomaanavun kautta 100 €. Olen pitkäaikaistyötön ja eronnut kirkosta, mutta valitsin kirkon avustuskanavan, koska siitä menee suurin prosentti perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo tehnyt vielä mitään paitsi kironnut Puttea... Pitäiskö? Mitä kautta menee nopeasti perille?

Vierailija
4/130 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ukraina todella niin heikoissa kantimissa oleva maa, että alle viikon kestäneen sodan jälkeen siellä on lapset jo suunnilleen nälkään kuolemassa?

Vierailija
5/130 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Ukraina todella niin heikoissa kantimissa oleva maa, että alle viikon kestäneen sodan jälkeen siellä on lapset jo suunnilleen nälkään kuolemassa?

Mene pois, trolli. Oletko edes ihminen, kun myyt sielusi muutamasta ruplasta spämmätäksesi tällaista?

Vierailija
6/130 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo tehnyt vielä mitään paitsi kironnut Puttea... Pitäiskö? Mitä kautta menee nopeasti perille?

Esimerkiksi tässä jutussa luetellaan luotettavia avustusjärjestöjä. Unicefilla, SPR:llä, Kirkon ulkomaanavulla jne. on jo valmiit kanavat, joiden kautta apua toimitetaan.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008646799.html

Vierailija
7/130 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilisi pitäisi jäädyttää.

Vierailija
8/130 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣😂😅

Vierailija
9/130 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perille menee ehkä euro, ja kuka sen euron saa, on sitten toinen asia.

Vierailija
10/130 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisin ruokkijat!

Vierailija
11/130 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perille menee ehkä euro, ja kuka sen euron saa, on sitten toinen asia.

Heh heh... 😎

Vierailija
12/130 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksavat ruikuttaa.

Vierailija
13/130 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkon ulkomaanavun kautta 100 €. Olen pitkäaikaistyötön ja eronnut kirkosta, mutta valitsin kirkon avustuskanavan, koska siitä menee suurin prosentti perille.

Minäkään en kuulu kirkkoon, mutta lahjoitan eri kohteille juurikin Kirkon ulkomaanavun kautta. Ukrainaan meni myös lahjoitus eilen.

Vierailija
14/130 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäänyt työttömäksi ja minultakin liikesi 5x tuo summa, enkä pidä itseäni pyhimyksenä. Olemme kaikki etuoikeutettuja. Kunpa voisi tehdä enemmän.

Vierailija
15/130 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

40€ kirkon ulkomaanavun kautta ja 20€

SPR.

Vierailija
16/130 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20€ kirkon ulkomaanavun kautta. Yleensä en osallistu keräyksiin. Nyt tein poikkeuksen. Tuntui että nyt on ihan pakko.

Vierailija
17/130 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama bussiyhtiöt voisi mennä Puolaan hakemaan äitejä ja lapsia

Niillä on nyt turhia busseja

Kyllä kai kulut saa kerättyä

Vierailija
18/130 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas tekopyhää porukkaa ei muuta voi sanoa.

Vierailija
19/130 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ulkomaista kyse, empatiaa ja rahaa löytyy.

Kun on kyse suomalaisista sairaista ja vanhuksista, rahaa ei vain ole.

Sellainen on tämä muodikas arvopohja.

Vierailija
20/130 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, itsekin olen päätynyt ajattelemaan, että Kirkon ulkomaanapu on rehellisin, vaikka en kuulu edes kirkkoon. On asioita, joita kirkko edelleen tekee paremmin kuin muut. Punainen risti ym.... rahat hassataan byrokratiaan ja mainontaan.

Kiitos kaikille hyville ihmisille, jotka lahjoittavat. Älkää nolostelko lahjoittaa vaikka edes joku ihan pikkusumma, ei ne siellä halveksi rahaa, sitä pientäkään!