Laitoinpa Fidan kautta kympin Ukrainaan
Kovin ovat väsyneen ja itkuisen näköisiä nuo lapset, jotka tajuavat että isäänkin pitää mennä rintamalle. Kaikki lähtijät eivät pääse edes yhden työvuoron aikana näkemään junaa.
Kyllä tämä on humanitaarinen katastrofi kohta ja sitten jossitellaan kun mitään ei tajuttu tehdä.
Kommentit (130)
Kirkon ulkomaanavun kautta 100 €. Olen pitkäaikaistyötön ja eronnut kirkosta, mutta valitsin kirkon avustuskanavan, koska siitä menee suurin prosentti perille.
Mä en oo tehnyt vielä mitään paitsi kironnut Puttea... Pitäiskö? Mitä kautta menee nopeasti perille?
Onko Ukraina todella niin heikoissa kantimissa oleva maa, että alle viikon kestäneen sodan jälkeen siellä on lapset jo suunnilleen nälkään kuolemassa?
Vierailija kirjoitti:
Onko Ukraina todella niin heikoissa kantimissa oleva maa, että alle viikon kestäneen sodan jälkeen siellä on lapset jo suunnilleen nälkään kuolemassa?
Mene pois, trolli. Oletko edes ihminen, kun myyt sielusi muutamasta ruplasta spämmätäksesi tällaista?
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo tehnyt vielä mitään paitsi kironnut Puttea... Pitäiskö? Mitä kautta menee nopeasti perille?
Esimerkiksi tässä jutussa luetellaan luotettavia avustusjärjestöjä. Unicefilla, SPR:llä, Kirkon ulkomaanavulla jne. on jo valmiit kanavat, joiden kautta apua toimitetaan.
Vierailija kirjoitti:
🤣😂😅
Perille menee ehkä euro, ja kuka sen euron saa, on sitten toinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Perille menee ehkä euro, ja kuka sen euron saa, on sitten toinen asia.
Heh heh... 😎
Vierailija kirjoitti:
Jaksavat ruikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kirkon ulkomaanavun kautta 100 €. Olen pitkäaikaistyötön ja eronnut kirkosta, mutta valitsin kirkon avustuskanavan, koska siitä menee suurin prosentti perille.
Minäkään en kuulu kirkkoon, mutta lahjoitan eri kohteille juurikin Kirkon ulkomaanavun kautta. Ukrainaan meni myös lahjoitus eilen.
Olen jäänyt työttömäksi ja minultakin liikesi 5x tuo summa, enkä pidä itseäni pyhimyksenä. Olemme kaikki etuoikeutettuja. Kunpa voisi tehdä enemmän.
40€ kirkon ulkomaanavun kautta ja 20€
SPR.
20€ kirkon ulkomaanavun kautta. Yleensä en osallistu keräyksiin. Nyt tein poikkeuksen. Tuntui että nyt on ihan pakko.
Muutama bussiyhtiöt voisi mennä Puolaan hakemaan äitejä ja lapsia
Niillä on nyt turhia busseja
Kyllä kai kulut saa kerättyä
Ompas tekopyhää porukkaa ei muuta voi sanoa.
Kun on ulkomaista kyse, empatiaa ja rahaa löytyy.
Kun on kyse suomalaisista sairaista ja vanhuksista, rahaa ei vain ole.
Sellainen on tämä muodikas arvopohja.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, itsekin olen päätynyt ajattelemaan, että Kirkon ulkomaanapu on rehellisin, vaikka en kuulu edes kirkkoon. On asioita, joita kirkko edelleen tekee paremmin kuin muut. Punainen risti ym.... rahat hassataan byrokratiaan ja mainontaan.
Kiitos kaikille hyville ihmisille, jotka lahjoittavat. Älkää nolostelko lahjoittaa vaikka edes joku ihan pikkusumma, ei ne siellä halveksi rahaa, sitä pientäkään!
Muita?