Minkä nimen näistä ottaisit mieluiten itsellesi?
Minkä nimen ottaisit ittellesi mieluiten, jos olisi pakko valita tästä listasta, ja miksi?
1, Raisa
2, Cecilia
3, Aino
4, Jemina
5, Heta
6, Maija
7, Fiona
8, Johanna
9, Denise
10, Mila
11, Victoria
12, Ida
Hauskaa vaan nähdä mistä ihmiset tykkää ;)
Kommentit (68)
Mila tai Jemina. Kuulostavat ihanan tyttömäisiltä, en oikein parempaa perustelua osaa antaa :D En silti luopuisi omasta nimestäni mistään hinnasta <3 n20
Aino, N26
Myös Maija ja Johanna viehättivät. :)
Maija tietenkin, koska tuo nimi on mulla jo valmiina ja todella tykkään siitä! :)
Maija! Olen aina tykännyt Maija -nimestä, se on jotenkin kiva sanoa ääneenkin :) Seuraavina taitaa tulla Mila ja Ida.
Mila, kaunis lyhyt nimi :) tulee myös Mila Kunis mieleen joka on mielettömän kaunis <3 - 20v
Maija ja Mila ovat kivoja. Mila Maija Johanna vaikka :)
Cecilia, Heta tai Denise. Myös Aino kävisi. 28-v.
Aino on kaunis nimi mielestäni. Myös Mila on kivan yksinkertainen, mutta kuitenkin erilainen. Denise puolestaan olis passeli sen puolesta, että se sopis kivasti Ruotsiin.
Mila ehdottomasti. Kaunis, yksinkertainen ja helppo lausua, ei liian yleinen, mutta tuttu. Ihana nimi! :)
Maijavihaaja liikkeellä peukuista päätellen :D Pettikö pikkumaija sua pahasti?
Aino mieluiten, toisena Fiona. Ikää 32v.
Asiaan kuulumattomana huomiona, että mielestäni Raisa on rumin nimi mitä maa päällään kantaa. Ruma, roisi, ronski, raisa. Tulee mieleen noiden lisäksi myös raiskaus-sana mikä on juuri niin särähtävän konsonanttinen että korostaa rumaa ja väärää asiaa. Myös nimi Reija on aivan hirveä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:00"]Maijavihaaja liikkeellä peukuista päätellen :D Pettikö pikkumaija sua pahasti?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:58"]Mila, kaunis lyhyt nimi :) tulee myös Mila Kunis mieleen joka on mielettömän kaunis <3 - 20v
[/quote]
Aaahh Mila Kunis.....
Fiona ois kiva. Niin erilainen.. Olen oikeasti Suvi enkä ole koskaan pitänyt mun nimestä :/ Niin ja 26 vuotta olen.
Cecilia.
Se sopisi parhaiten pehmeänkuuloiseen nen-päätteiseen sukunimeeni. Oma nimeni on harvinainen suomalainen nimi ja tuntuisi vähän omituiselta olla yhtäkkiä "tavallisenniminen". Siksi hylkäsin nimen Maija, josta kyllä muuten tykkään.
Mieluiten olisin Mila, jos joskus saan tyttären niin Mila on kyllä aivan varmasti yksi nimistä. 19v