Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkusteleeko ruotsalaiset niin paljon enemmän

Vierailija
23.07.2015 |

vai järjesteleekö vain olonsa ulkomailla paremmin, kun hotelleissa iltaohjelmat, lastenjutut ym. on yleensä aina ruotsiksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaisia on melkein tuplasti enemmän kuin suomalaisia, siinä yksi syy. Varallisuudessakin eroja.

Vierailija
2/5 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Siitä on esim Nordea tehnyt tutkimuksia.
Lisäksi tuossa edellä oleva vastasi: Heitä on enemmän ja heillä on enemmän rahaa ja vaurautta, koska hyppivät hyppynaruilla kun Suomi-mies puolusti maataan rintamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä hotelleissa, missä itse olen ollut, on viihdeohjelmat juonnettu englanniksi, yhdessä osittain saksaksi. Missään en ole ruotsinkieliseen ohjelmaan törmännyt. Joten olet tainnut vaan itse valita ruotsalaisten suosimia paikkoja. Ja kyllähän huhut kertoo, että jossain Espanjan kohteissa kiertää suomalaisia iskelmälaulajia. Eli jos sitä kaipaat, eiköhän niitä suomenkielisiäkin juttuja löydy.

Vierailija
4/5 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:26"]

Kyllä. Siitä on esim Nordea tehnyt tutkimuksia. Lisäksi tuossa edellä oleva vastasi: Heitä on enemmän ja heillä on enemmän rahaa ja vaurautta, koska hyppivät hyppynaruilla kun Suomi-mies puolusti maataan rintamalla.

[/quote]

Joo, ja myivät aseita molemmille puolille.

Ja siellä nyt vaan tuo kaupallinen puoli on vähän toisella tasolla kuin Suomessa. On ikeaa, henkkamaukkaa ja spotifya ja ties sun mitä muuta, vaikka sieltäkin on ericssonit ja paperiteollisuus kaatunut.

Vierailija
5/5 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: kyllä se Ericsson ihan hyvin porskuttaa, luopui tosin kännyköistä jo vuosia sitten.