Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako pankkikortti uusia sukunimen vaihtuessa?

Vierailija
23.07.2015 |

Tilini on Lähitapiolassa ja veloittaisivat uudesta pankkikortista 15€.

Verkkopankin kautta olen keskustelua virkailijan kanssa käynyt ja minua nyt ihan "pelotellaan" että voi olla ettei minulle myydä kaupassa vanhalla nimellä olevalla pankkikortilla. Minulta ei kyllä ole koskaan kysytty henkkareita sen jälkeen kun pin-koodilla ostokset kuitataan..

Oletteko tilanneet uuden pankkikortin uuden sukunimen myötä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uusin ajokortin. Passin olisin uusinut muutenkin kun edellinen meni vanhaksi.

Tätä pankkikortin uusimista ja maksamista en ymmärrä kun nykyinen pankkikortti menee vanhaksi muutaman kuukauden päästä, silloinhan saan maksutta uuden kortin uudella nimellä.

Ihmettelen pankin painostusta siitä että minun tulisi vielä täksi aikaa tilata 15€ hintaan uusi kortti.

Taidan tehdä niin että kannan käteistä varuilta mukana ja maksan pankkikortilla jossa on vanha nimeni. Saanpahan ostokset maksettua jos sattuvat nimeäni kyselemään kassalla.

T: a.p.

Vierailija
2/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin yli kaksi vuotta vanhalla nimellä ollutta pankkikorttia. Eihän sitä kukaan koskaan katso kun itse laittaa kortinlukijaan ja näpyttelee PIN-koodin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin melkein viisi vuotta korttia jossa vanha nimi. Siinä välissä ehti tulla uusikin kortti, sekin vanhalla nimellä vaikka pankin muissa järjestelmissä oli uusi nimi :D

Vierailija
4/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin vuosia sitten Danskesta uuden pankkikortin naimisiin mentyämme. Sieltä tuli kortti vanhalla sukunimelläni. Kun soitin asiasta, virkailija sanoi vaan, että "sehän on ihan sama minä nimi siinä kortissa lukee"??!! Kysyin sit, et " ai vaikka mun kortissa lukis vaikka Pertti Virtanen?" lähetti sit kortin oikealla nimellä :) maksoi muistaakseni 10€, maksoin sentään vaan yhdestä kortista!

Vierailija
5/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy se tilata, tietenkin! Älä vaihda nimeä jos et ole valmis maksamaan kuluja. Muista myös ajokortti, passi yms! Ja se vasta maksaakin...

Vierailija
6/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää vaihtaa. Sullahan on nyt eri nimi, kuin siinä kortissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan