Kirjoittakaa adressi: EI potkuja Sorellalle
Kommentit (15)
potkuja antaa tuollaisilla perusteilla.
Tuomitsen molempien käytöksen ja opettajalle ei sovi julkinen kännisekoilu.
Poliisit hoitakoon Mikan se on hyvä se.
muistaakseni..
Että nyt tasapuolisuuden nimissä, kaikki tätä vastustavat, nimi alle!
aletaan adresseja keräämään. Ette yhtään triviaalimpaa aihetta sitten keksineet.
Enkä allekirjoita sitä toistakaan. Mitäs lähtee julkisesti nolaamaan itseään, kestäkööt seuraukset. Muutenkin koko BB on niin uskomatonta sontaa, etten ymmärrä kuinka kukaan sitä viitsii seurata.
Tuon p.aska-ohjelman vois lopettaa kokonaan!
pyysikö ap kommentteja? Jos asia ei kiinnosta, älkää kiinnittäkö siihen mitään huomiota.
sitä saa mitä tilaa
Kunnia meni mutta maine lisääntyi.
Tulee tyhmä vaikutus ihmisestä, jos tällä on suu koko ajan auki. Ja Sorellan ilmeetkin saa veren kiehumaan.
Sorella itse tyrkytti tosi ällöttävästi itseään. Ihan niinkuin Mika olisi syvemmällä tasolla ollut kiinnostunut. Olihan se tyhmää joo mitä mika teki, mut se katu sitä ja varmaan oppikin. Mut se todisti meille kaikille mitä mika sorellasta ajatteli. Itse meni sänkyyn ja sammui sinne, ei pitäis ottaa niin paljon että ei pysty itsestään huolehtimaan eikös nuorillekin opeteta sellaista. Sorella luultavasti itki suurimmaksi osaksi sitä että on totaalisesti nolannut itsensä suomelle ja että koululaiset eivät pidä enää minään saatikka heidän vanhemmat.
Ite oon sitä mieltä et ammatti ei sais liikaa vaikuttaa yksityiselämään mut kyl se vaan ainakin tässä maassa vaikuttaa.!
mutta en kuitenkaan rupea adressia allekirjoittamaan.
JOs vastapuoli nyt saa hankittua Sorellalle potkut niin mielestäni se on väärin ja siinä tapauksessa SubTv ja Mika olisivat korvausvelvollisia ammatinmenetyksestä.
JOs aiheesta ei halua keskustelua, on paras mennä ilmoittelemaan muille areenoille.
kuin tuo adressi????
Eihän Sorella mitään potkuja ole saamassa vai onko?
BB:hän on peliä jossa kilpailijat on äänestäneet putoajaksi joko Jennin tai Sorellan! Ja katsojat päättävät kumman haluavat jäävän taloon.
Mitä ihmette luulette tuolla adressilla saavanne aikaan?
Nimimerkki: ei voi ymmärtää
ja tämän palstan aihe on AIHE VAPAA!
Eli eiköhän adressejakin voi täällä tehdä.
Olen itse opettaja, enkä voi sietää Sorellaa kohtaan tullutta ajojahtia.