Häpykarvojen nyppininen pinseteillä
MOJ! Kuinka moni teistä nyppii alapää karvat pinseteillä :)? Minä olen nyt kolmatta kertaa nyppinyt ja kipu on huomattavasti lievempi kuin ensimmäisellä kerralla! Onko kellään tietoa että harveneeko karvoitus tai voiko kasvu joko lähes lakata tämän nyppimisen johdosta. Koska se karvatuppohan tulee sieltä ulos ihan juurineen .
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:53"]Mä itse sokeroin ja lopuksi nypin sitten ne hajakarvat mitä en sokeroinnilla saanut. On muuten huomattavasti kivuttomampaa ja nopeampaa tuo sokerointi :P Easysweetin sokerointiainetta saa ainakin luontaistuotekaupoista ja kannattaa katsoa niiden sivuilta tai youtubesta ensin muutama video ennenkuin ryhtyy itse toimiin.
[/quote] Kauanko sinulla kestää sitten posliinina?
Minulla ei kyllä konstilla tai toisella pysy sileenä kun max viikon.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:53"]Mä itse sokeroin ja lopuksi nypin sitten ne hajakarvat mitä en sokeroinnilla saanut. On muuten huomattavasti kivuttomampaa ja nopeampaa tuo sokerointi :P Easysweetin sokerointiainetta saa ainakin luontaistuotekaupoista ja kannattaa katsoa niiden sivuilta tai youtubesta ensin muutama video ennenkuin ryhtyy itse toimiin. [/quote] Kauanko sinulla kestää sitten posliinina?
[/quote]
About kolmisen viikkoa, mutta sehän on ihan yksilöllistä kuinka nopsaa ne karvat kasvaa. Se itse sokerointi ei tosissaan tunnu missään jos osaa oikean tekniikan, että suosittelen kyllä!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:36"]
Voiko mun karvat harveta jo 3 nyppimiskerran jälkeen :\??
[/quote]
Ei varmaan noin nopeasti. Riippuu tietty karvojen laadusta.