Pisin aika ilman alapääpesua?:)
Mikä teillä pisin aika, ettette pesseet alapäätä?Joskus oli itsellä viikko..loppupäivinä haisi aika järkyttävälle :D
Kommentit (25)
Hyi! Olitko aavikossa ja et löytänyt vettä vai tai putkassa jossain thaimaassa.en voi olla yhden päivänkään pesemättä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:49"]Festareilla varmaan sitä kolmea päivää on ollut, tosin jos välissä on käynyt uimassa kerran tai pari, onhan tuo saanut hyvän huuhtelun. Mut viime vuonna olin suihkuttomilla festareilla kolmisen päivää, se se varmaan oli sitten. Kaks päivää on mun normaali suihkuväli, jos joskus olen kolme (jos vaikka ei tarvitse mennä minnekään ja pestä siksi hiuksia), yleensä suihkautan alapäätä jossain vaiheessa kuitenkin.
[/quote]
Panitko silti?
6 päivää, intissä harjoituksessa. Haju oli mitä kamalin eikä asiaa auttanu se ettei vaatteitakaan päässyt hirveemmin vaihtamaan. (Ei siis ollut minkäänlaisia peseytymismahdollisuuksia)
Viikko ???? hyi hitto. Kuinka voit olla viikon pesemättä ???
Empä ole ollut päivääkään pesuitta !
Varmaan 24h, ulkomailla hotellin luovutus aamulla, 10h lento ja Suomessa vielä 5h matka lentokentältä kotiin. En muista meninkö suihkuun vai nukkumaan.
No voi mennä joku 3 päivääkin. Juu olen sika, mutta en käy kuin 2-3 päivän välein suihkussa jos en ole urheillut.. Meillä ei vessassa ole erikseen sitä käsiuihkua
Festareilla meni 4 päivää. Ei ollut alapää ainut haisevat kohta. Ei enää ikinä uudestaan.
Reilu kuukausi, korkeintaan kosteuspyyhkeillä.
Hyi h*lvetti! Mä käyn pesulla joka päivä. Joskus on ollu joku pari päivää mut en enempää pysty ku tuntuu olo likaselta jos ei käy yhtee päivään suihkussa.
Viikko, olin niin kipeä etten muuta tehnyt kuin sängyssä maannut
Mulla varmaan 3h. Olen aika pakkomielteinen alapääni suhteen. Pesen sen aina kun käyn vessassa. Ja ei, minulla ei ole tulehduksia, ikinä ollutkaan. Ei edes hiivaa. Joten ei tarvi alkaa siitä jankuttamaan. Ei edes runsasta valkovuotoa joten ei johdu peseminen siitäkään. Tämä on vaan tälläinen tapa. On mukava alkaa spontaaniin seksiinkin kun on aina puhdas pillu. :)
Viikko menkkojen takia. Aikamoinen sillin, hien, kusen ja veren yhdistelmä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:29"]Viikko menkkojen takia. Aikamoinen sillin, hien, kusen ja veren yhdistelmä.
[/quote]
Juu niin varmaan. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:28"]Mulla varmaan 3h. Olen aika pakkomielteinen alapääni suhteen. Pesen sen aina kun käyn vessassa. Ja ei, minulla ei ole tulehduksia, ikinä ollutkaan. Ei edes hiivaa. Joten ei tarvi alkaa siitä jankuttamaan. Ei edes runsasta valkovuotoa joten ei johdu peseminen siitäkään. Tämä on vaan tälläinen tapa. On mukava alkaa spontaaniin seksiinkin kun on aina puhdas pillu. :)
[/quote]
Nyt vähän huijasin. En tietenkään yöllä pese. :D Eli varmaan sitten se 12h. Lähempänä totuutta.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:29"]Viikko menkkojen takia. Aikamoinen sillin, hien, kusen ja veren yhdistelmä.
[/quote]
Juu niin varmaan. Huoh.
[/quote]
Kyllä. Suihkussa kerran viikossa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:41"]Mikä teillä pisin aika, ettette pesseet alapäätä?Joskus oli itsellä viikko..loppupäivinä haisi aika järkyttävälle :D
[/quote]
OMG