Minkä perusauton valitsisit jos voisit?
En tarkoita nyt jotakin Lamborghineja tai Ferrareita, vaan sellaisia ehkä mahdollisia.
Minä haluaisin kauppakassiksi Audi A1:n.
Kommentit (18)
Minulla on jo sellainen, tai voisin minä jonkun kalliimmankin ottaa, mutta nyt on jo ihan tarpeeksi hyvä. Beetle. Eihän se monelle kelpaisi, mutta minusta se on hauska auto :)
Varmaan Volvo V70 tai joku Audin iso farkku.
Uusiotuotantona valmistetun Mersu W124-sarjan dieselin, esim. 250D. Autohistorian kestävimpiä mestariteoksia. Ruostesuojauttaisin sen heti uutena ja ajelisin sillä 30-40 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:23"]
Volvo V40
[/quote]
hah, kävin just ostamassa
M-B. Niin hyvä kuin mihin rahat riittää
Ai että mua vituttaa autoketjut. Niissä aina nämä, jotka kuvittelevat autoista jotain tietävänsä, jakelevat alapeukkuja ja pahimmillaan kommentoivat Tebarin kahviossa oppimillaan tyhjillä fraaseilla.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:23"]
Volvo V40
[/quote]
hah, kävin just ostamassa
[/quote]
Hyvä! Ostan sen seuraavaksi, tosin sen crossover version.
Jos ihan oikeasti pitäis ostaa uusi "normaali" auto niin mä luulen että Skoda Octavia tai VW Touran vois olla vaihtoehtoja. Oikeasti haluaisin BMW 120, mutta olis turhan ahdas koko perheen reissuilla.
Volvo S80, V70 tai joku iso Bmw. En tiedä niiden malleista mitään
Mä tahtoisin kolmiovisen Toyota Yariksen ja miehelle sopii Mitsubishi, esim galant muttei halua sellaista enään kun huonoja muistoja.. Nyt meillä on vaan Ford transit vm 92 kun ei tarvita autoa.. :P
Jonkun uuden Mersun ottaisin, jos ihan tavisauto pitäisi valita.
Koska en ole tavis, ajelen nyt Bentleyllä.