Onko tällainen nukkuminen enää normaalia?
Nukun n.8,5-9,5h/yö ja lisäksi menee ongelmitta 1-2h päiväunet. Juuri heräsin 1,5h unilta ja nukuin viimeyönä klo23.30-9.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:56"]
Uniapnea?
[/quote]
Ei ole.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:56"]
Uniapnea?
[/quote]
Ei ole.
ap
[/quote]Onko tutkittu?
Mä nukuin aikoinaan samaan tapaan. Johtui keskivaikeasta masennuksesta. Lääkitys ja terapia auttoi.
No ei tuo ihan tavallista ole. Oletko aina ollut tuollainen nukkuja? Oletko pirteä hereillä olllessasi? Jos kyllä, niin sitten ok.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:32"]
Syö enemmän c-vitamiinia.
[/quote]
Ei ole c-vit puutos kyseessä.
ap
Oletko pirteänä muun ajan? Sit on. Mä reppana nukun 23-4, enkä ole pirteänä... Joskus nukun vähän pidempään, mutta ei se väsymystä pois aja.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:33"]
No ei tuo ihan tavallista ole. Oletko aina ollut tuollainen nukkuja? Oletko pirteä hereillä olllessasi? Jos kyllä, niin sitten ok.
[/quote]
en. Tämä alkoi ehkä nyt kesäkuussa...tai olen minä aiemminkin nukkunut vkonloppuisin päiväunet mutta arkisin nukunkin liian vähän, 7-8h. Liittyiskö tämä psyykkiseen olooni, olen äärettömän ahdistunut ja surullinen. Työelämä ja avioliitto mättää.
ap
Sä oot kun mä lomalla, helposti nukun sen 9-10 tuntia ja vielä päikkärit päälle :) I love sleep!
Mä nukun joka yö 9-10h, vaikka laittaisin herätyskellon soimaan aikaisemmin niin en vaan saa millään itseäni ylös. Jos en laita herätyskelloa ja on ollut tavallista raskempi työviikko/tms saatan ihan helposti nukkua 14-15h :D ei tääkään varmaan kovin normaalia ole, mutta oon kuitenkin onnellinen unenlahjoistani.
Uniapnea?