Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av:n mukaan pitkän naisen pitäisi hävetä pituuttaan

Vierailija
23.07.2015 |

Ei voi ymmärtää. Pituus on vain hyväksi.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tätä häpeäkulttuuria. Miksi ihmeessä pitäisi hävetä asiaa, johon itse ei voi vaikuttaa? Tahallisen ilkeä käytös, omien töiden jättäminen työkavereiden harteille, älyllinen laiskuus = aihetta häpeään

Pituus, lyhyys, raskausarvet, onnettomuuden aiheuttamat arvet, ylipaino (kertyy usein ikään kuin huomaamatta pitkällä aikavälillä yhdistyneenä vaikeaan elämäntilanteeseen) = ei aihetta häpeään

Simple as that! Ilmeisesti elän siis jossain rinnakkaismaailmassa...

Vierailija
42/47 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:20"]

Ei voi ymmärtää. Pituus on vain hyväksi.

[/quote]

En minäkään ymmärrä, miksi naisen pitäisi hävetä, jos hän on pitkä. Olen lyhyt ja olisin mielelläni pitempi. Aina täällä pitäisi hävetä milloin mitäkin pillunsa ulkonäöstä kampaukseen! Sekopäistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:57"]

Käytän vertailukohtana lyhyttä miestä. En usko että yksikään mies haluaa olla oikeasti lyhyt, todennäkösesti jokainen mies haluaisi olla vähintään 180 cm. Samalla tavalla voi ajatella että yksikään nainen ei halua olla oikeasti todella pitkä. Voin kuvitella miten paljon yli 180 cm nainen joutuu kuulemaan kettuilua pituudestaan niin miehiltä kuin normipituisilta naisilta. Jos olisin nainen niin en todellakaan haluaisi olla muita naisia paria päätä pidempi.

[/quote]

Olen keskivertoa lyhyempi mies ja voin allekirjoittaa tämän. Jatkuvasti saa kuulla vittuilua, kuittailua pituudesta. Ero on vaan se, että tämä tulee naisilta ja miehiltä oli ne minkä pituisia tahansa. Tämän vuoksi olen viime aikoina erakoitunut kun ei yksinkertaisesti jaksa kuunnella tuollaista paskaa.

Vierailija
44/47 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On okei olla pitkä, on okei olla lyhyt. Itse olen 177cm nainen ja oikein tyytyväinen, mutta en myöskään hauku lyhyitä naisia.

Vierailija
45/47 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitkien naisten pitäisi hävetä pituuttaan. Ainut tekopyhyys on vain siinä, että pitkä nainen voi lesotella pituudellaan tai muilla miesmäisillä ominaisuuksillaan, kun taas mies ei voi lesotella naismaisilla ominaisuuksillaan. Naisen epänaiselliset ominaisuudet taas ovat monesti vain 'söpöjä' tai neutraaleja miesten mielestä. 

Naisen lattarinta - ei haittaa miehiä, 50% miehistä kehuu miten sporttiselta ja hyvältä näyttää

Miehen pieni penis - yksikään nainen ei pidä haluttavana ominaisuutena

Naisen suurtissit - hyvin vaikuttavana ja hienona pidetty juttu miesten mielissä

Miehen gynekomastia eli naismainen rinta - tällaisia miehiä pilkataan 'manboobseista' 

Pitkä nainen - vaikuttava amatsoni ja malli

Lyhyt nainen - ihanan naisellinen ja ketterä, siro nainen

Lyhyt mies - alimittainen käppänä

Miehiä treeneissä kuristava ja hakkaava taistelulajinainen - vaikuttava atleetti, joka pistää miehille jauhot suuhun

Naisia treeneissä kuristava ja hakkaava budomies - sairas paska, joka kiusaa pienempiään

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
46/47 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:22"]

Sietää hävetäkkin. Parempi jos kulkisivat vähän selkä köyryssä.

[/quote]

Kääpiötkö haluaisivat kaikki samalle korkeudelle?
[/quote]
Kai se pelkää, että pituudestaan ylpeä ja ryhdikäs pitkä nainen vie sen miehen.

Vierailija
47/47 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:43"]

Se että lyhyitä naisia vaivaa tällä palstalla niin paljon joidenkin naisten pituus, kertoo siitä että kyse on kateudesta. Muutoin asia ei vaivaisi niin paljon. Vai miksi ihmeessä piitkä nainen voi niin paljon aiheuttaa tunteita?

[/quote]

Samaa voisi kyllä myös kysyä toisinpäin että miksi lyhyt nainen aiheuttaa pitkissä naisissa niin paljon tunteita? Yhtä paljon haukutte täällä toisianne molemmin päin. Koska en ole itse lyhyt enkä pitkä, niin pystyn havainnoimaan tätä teidän taistelua objektiivisesti.

[/quote]

Pitkiä naisia lyttääviä aloituksia on jatkuvasti, lyhyistä ei niinkään.

t. palstalla paljon aikaansa viettävä
[/quote]

Lukutaitosi on sitten kyllä kovin valikoiva, jos todella olet onnistunut ignooraamaan lyhyiden haukkumisketjut.