Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain laiskat ja rumat ovat lihavia.

Vierailija
23.07.2015 |

Jokainen joka lihoo, tekee sen laiskuudestaan.

Kyllä kaikilla on varmasti 100% varmuudella joka päivä aikaa liikkua ainakin 1-2 tuntia!

Kaikki muu on vain laiskojen tekosyitä, jos ei ehditä liikkumaan.

Esim ajetaan töihin/kouluun autolla, vaikka kävellen/pyöräillen saisi helposti arkiliikuntaa. Alle 15km matkat on pyörällä todella helppoja, aikaa kuluu puolisen tuntia hyväkuntoiselta. 30km matkatkin sujuu suuntaansa, jos ei ole laiska ja liian mukavuudenhaluinen.

Itse olen aina liikkunut pyörällä/kävellen 95% matkoistani, autoa pyydän avuksi vain jos tarvitsee kantaa jotain niin isoa, ettei se pyörällä onnistu. Lisäksi käyn salilla ja muitakin harrasteita on niin, että keskimäärin 1.5 tuntia päivässä on liikuntaa + 1.5 tuntia kevyempää liikkumista päälle.

Myöskään rumia laihoja/hyväkuntoisia ihmisiä harvemmin näkee, koska he eivät osaa arvostaa kehoansa. Lihavat ovat taas 100% rumia jokainen.

Mikä on sinun tekosyysi lihoa ja olla liikkumatta?

t: amatööribodari jarno

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liikun ja lihon silti. Syön terveellisesti, en juo kuin vettä. Käyn uimassa, salilla ja pyöräilen. Lihominen alkoi, kun aloin syömään cerazette-pillereitä. Lopetan kyllä nyt pillerit.

Vierailija
2/3 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä kaunis, vaikka ylipainoinen olenkin. Liikun muuten pyörällä ja kävellen pääasiassa, enkä autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä asiaa! Liikkuminen kannattaa aina, mutta niin myös terveellinen ruokavalio. Eikö lihavia inhota kantaa niitä kiloja, tietäen että on aiheuttanut ne itse omilla valinnoillaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän