Onko teillä sellaista ihmistä, joka ei tunne teitä ollenkaan, mutta te yritätte tonkia tietoa hänestä ja mietitte säännöllisesti?
Miksi olette niin kiinnostuneita ihmisestä, joka ei voisi vähempää olla kiinnostunut teistä ja haluaa, että painutte kuuseen? Mikä on niin vaikeaa ymmärtää siinä, että häntä ei kiinnosta teidän surkea elämänne?
Kommentit (20)
eikö somettajat nimenomaan tee duunia sen eteen että heitä seurattaisiin
Joo, sadat, ellei jopa tuhannet ihmiset yrittää koko ajan urkkia musta kaikkea mahdollista. Hah, arvasin, tn 247! Toi todistaa kaiken!
Jos henkilö elää normaalisti omaa elämäänsä, mitä jos jättäisit rauhaan ja käyttäytyisit asiallisesti? Tämä kaikille, joilla on paha olla itsensä kanssa.
Pakkomielteiset narsistit eivät ole enää pystyneet vainoamaan minua koronaeristysten takia. Ap.
Ei se mittää kerro kohteistetusta.
Ihmisillä on liikaa aikaa ja hyvin vähän järkee tai ajatusta miten sen ikioman elämänsä vois fiksusti elää...
En yritä tonkia mitään tietoa kenestäkään. EVVK. Päinvastoin. Tuossa tuli random viestiä eräältä nigerialaiselta kapteeni-prinssiltä, jota olisi kovasti kiinnostanut mun pankki- ja luottokorttitiedot. Käskin sen painua hevonvittuun ja jos se yhtään arvostaa hengissä pysymistä, on syytä pysyä minusta kaukana. Fu*k off, asshole!
Mitä sä odotat jos laitat elämäsi someen kaikkien näkyville? Mä oon joskus viihteen vuoksi juuttunut stalkkaamaan facessa jotain kavereiden kavereiden kavereita jotka ovat hirveitä draamailijoita. Harva on kuitenkaan niin mielenkiintoinen että jaksaisi seurata kovin pitkään.
En ole mikään stalkkeri! Miksi olisin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä odotat jos laitat elämäsi someen kaikkien näkyville? Mä oon joskus viihteen vuoksi juuttunut stalkkaamaan facessa jotain kavereiden kavereiden kavereita jotka ovat hirveitä draamailijoita. Harva on kuitenkaan niin mielenkiintoinen että jaksaisi seurata kovin pitkään.
En ole somepersoona. Ap.
Ei mutta olen itse joutunut tuollaisen uhriksi, kiusaaja on yrittänyt lähetellä kaveripyyntöjä ja minulle raportoidaan hänen elämän käänteistä vaikkei kiinnosta yhtään. Kouluvuosista on aikaa yli 15 vuotta.
Ei kyllä ole. Mitä teen tiedoilla tai kuvilla vieraista ihmisistä. Aika kuluu kyllä muutenkin.
Mul on niin tylsä some, että ei sielä kukaan jaksais stalkata ku ei tapahdu mitään.
Mahdollisesti.... mutta en viitsi vaivata heillä päätäni... Luultavasti ovat jotain kateellisia surkimuksia... joilla ehkä joku ala-arvoinen ja surkea syy toisten stalkkaamiseen...
Tutun edesmenneen pariskunnan kaunis tytär, joka kirjoittelee aktiivisesti facebookkiin. On mukava nähdä, että hänellä menee elämässään hyvin. Pidin hyvin paljon hänen isästään, äitiä en niin hyvin tuntenut.
Julkkiksista kiinnostuneet tekevät juuri tuota! Lukevat kaiken käsiin saamansa, seuraavat Instassa, osa yrittää osua samaan paikkaan seuraamansa henkilön kanssa ihan fyysisestikin. Julkkis ei tunne heitä lainkaan.
Eei, mut itse olen sellainen ihminen josta yritetään onkia tietoa :D