Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutustuin netissä mieheen, viestittelee koko ajan...

Vierailija
23.07.2015 |

Tutustuin netissä mieheen, vaihdettiin kikkejä (vähänkun whatsapp, mutta ei tarvitse numeroita vaihtaa). Nyt sieltä tulee jatkuvasti "huomenta" "mites päivä menny" "mites kulkee" "mitä teet" jne turhanpäiväsyyksiä, vaikka tietää että olen töissä. Töiden ulkopuolella viestitellään ihan normaalisti. Kyllä minä hänelle vastaan sitten töiden jälkeen, että en usko että on siitä kiinni että haluaa saada kontaktia.

Huomenna ois eka tapaaminen, saa nähdä minkälainen on oikeassa elämässä. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tapaaminen selventää paljon. Onnea!

Vierailija
2/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se sitten treffien lähetessä on ruvennut pommittaa tollasta "en malta odottaa" "tulis jo huominen"-juttua. Tosiaan kyseessä 27v mieshenkilö. Kiva tietysti että on innoissaan, mutta...

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tommonen liika viestittely (varsinkin tyhjänpäiväsistä asioista, sit jos haluais puhua vaikka politiikasta, fysiikasta tms niin ois jees) ois ihan täydellinen turn off. Ei hermo kestäis tommosta niskaan hönkimistä!

Vierailija
4/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta :o

Vierailija
5/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä etukirjaimella nimi alkaa? Mulla oli ihan vastaava tapaus!

Vierailija
6/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia on tullut vastaan. Olen itsekseni järkeillyt tuon käytöksen johtuvan siitä, että yrittää jo etukäteen saada jutun näyttämään siltä kuin oltaisiin jo hyvinkin läheisiä. Tarkoitus olisi että on vaikeampi torjua, jos treffit eivät mene hyvin. Mutta kyllä tuollainen sammuttaa kiinnostuksen niin perusteellisesti että olen kerran perunut sovitut treffit tuon takia, vaikka yleensä en sellaista tee.

Vierailija
7/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off...

Vierailija
8/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä mua ei tällä hetkellä kiinnostais tavata ollenkaan, on ollut tehokas turn off tällainen viestittely. Mutta en mä viitsi perua treffejä tän kanssa, mennään nyt kattomaan mikä siellä toisella puolella on.

Etunimi alkaa J:llä.

Toivottavasti ei odota seksiä saavansa.

- ap

Vierailija
9/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varautua siihen, että viestien määrä ei ainakaan vähene treffien jälkeen.

Vierailija
10/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa vähän yli-innokkaalta... Itse tapasin juuri tuon kaltaisen miehen pienessä hiprakassa kaverin bileissä ja vaihdettiin numeroita. Oli silloin tosi mukava ja puhelias. Tosiaan viestejä pukkasi monta päivässä ennen toista tapaamista, joka oli selvinpäin. Mies ei saanut juurikaan sanaa suustaan ja oli todella hiljainen... Viesteistä sai kuvan, että on todella kiinnostunut ja viestitteli ummet ja lammet, mutta naamatusten selvinpäin ei mitään.

Vierailija
11/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:28"]Kieltämättä mua ei tällä hetkellä kiinnostais tavata ollenkaan, on ollut tehokas turn off tällainen viestittely. Mutta en mä viitsi perua treffejä tän kanssa, mennään nyt kattomaan mikä siellä toisella puolella on.

Etunimi alkaa J:llä.

Toivottavasti ei odota seksiä saavansa.

- ap
[/quote]

Senkin nimi alkoi J:llä!

Vierailija
12/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:29"]

Kannattaa varautua siihen, että viestien määrä ei ainakaan vähene treffien jälkeen.

[/quote]

No jos en halua jatkaa niin onneksi on helposti blokattavissa kikistä. Todella ilonen tässä vaiheessa etten numeroa antanut.

- ap

Vierailija
13/13 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:28"]Kieltämättä mua ei tällä hetkellä kiinnostais tavata ollenkaan, on ollut tehokas turn off tällainen viestittely. Mutta en mä viitsi perua treffejä tän kanssa, mennään nyt kattomaan mikä siellä toisella puolella on. Etunimi alkaa J:llä. Toivottavasti ei odota seksiä saavansa. - ap [/quote] Senkin nimi alkoi J:llä!

[/quote]

Millä sukunimi?

- ap