Myyrä, kausi 3 2022 Official
Myyrän 3.kausi alkaa MTV3 kanavalla, mtv-palvelussa ja C-moressa 3.4. Uusina kilpailijoina nähdään Pete Lattu, Pia Penttala, Miska Haakana, Olli Herman, Ilona Ylikorpi, Veeti Kallio, Dan "Uniikki" Tolppanen, Ilona Chevakova, Markus Pöyhönen ja Sabina Särkkä. Myyrän pääohjelman rinnalla esitetään myös Myyrä: Johtolangat-ohjelmaa jossa mukana vaihtuvien vieraiden lisäksi myös pudonneita kilpailijoita ja viime tuotantokauden Myyrä Mikko "Pyhimys" Kuoppala. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-tulevan-myyra-kauden-kil… Tänne kaikki keskustelut Myyrän 3.kaudesta. Lets go :)
Katso lähetysajat : Myyrä - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2857)
Ajattelin, että nimenomaan jonkinlainen rooli olisi syynä Peten osallistumiselle. Omana itsenään ei ole juonittelija ja käy mielenpäälle. Rooli se kilpailijallakin voi ja pitääkin olla. Pia puhui johtolangoissa siitä kuinka kuluttavaa se kaikki on. Ilonalla myyräkirjassa luki, ettei Pete halua puhua kameroiden ulkopuolella. Syynä on varmasti sama kuin Pialla. Päälle mahdollinen rooli myyränä. Ihminen niin helposti lipsauttaa.
Olli ois munkin epäilty, mutta tässä on ollut kohta puolet jaksoista pelkkää Ollin hyvää peliä ja erikoisia kommentteja. Tulee väkisin olo että eihän tämä voi näin helppo olla ja selvä. Sama osittain Petessä. Koko ajan automaatiosta ajattelen, että sieltä kuitenkin nousee vielä Ilona tai Sabina tähän ja yllättää koko porukan.
Tulispa seuraavaksi taviskausi. Monet varmasti on julkkujen myötä kiinnostunut enemmän formaatista ja perehtynyt siihen. Suoraan formaatin rantautuessa ei välttämättä suurimmalla osalla ollut kykyä nähdä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Outoa että tuohon Peten syntymäpäivään on ollut suoria vihjeitä. Miksi tällä kaudella on selkeitä sellaisia? Viime kaudella oli M-paita. Toisaalta ehkä olettavat ettei ihmiset syynää ihan jokaista koodia niin tarkasti.
Miksi se M-paita olisi ollut joku vihje? Eikö se ollut joku makian paita, mikä on vissiin joku muotibrändi?
Vierailija kirjoitti:
Tulispa seuraavaksi taviskausi. Monet varmasti on julkkujen myötä kiinnostunut enemmän formaatista ja perehtynyt siihen. Suoraan formaatin rantautuessa ei välttämättä suurimmalla osalla ollut kykyä nähdä asioita.
No minä katselin, perheen kesken spekuloitiin kovasti, mutta tavallaan vasta nyt alkaa silleen tajuamaan, että mitä pitää katsoa ja miten tää peli menee.
Olis ihan kiva kun olisi taviskausi. Hauskinta olisi, kun sinne valittaisiin ihan oikeasti kunnon myyräilyyn kykenevät osallistujat, että testattaisiin oikein kunnon pelurit paikalle, eikä mitään normitaviksia.
Miks ei kukaan arvele tuota Ilonaa myyräksi? Minusta kai se touhottaa siihen malliin, että voisi hyvinkin olla. Tai sitten se Pete on.
Pete tai Sabinea on myyrä, olen epäillyt alusta asti. En osaa päättää kumpi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa että tuohon Peten syntymäpäivään on ollut suoria vihjeitä. Miksi tällä kaudella on selkeitä sellaisia? Viime kaudella oli M-paita. Toisaalta ehkä olettavat ettei ihmiset syynää ihan jokaista koodia niin tarkasti.
Miksi se M-paita olisi ollut joku vihje? Eikö se ollut joku makian paita, mikä on vissiin joku muotibrändi?
Vainoharhaisille kaikki on jotain merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Joo kiitos minulle. Edellisen 15 päivän aikana olen kirjoittanut tähän ketjuun 183 viestiä.
Noin puolet muiden viesteistä on reagointeja minun viesteihin.
Ilman minua harva meistä katsoisi enää koko ohjelmaa...
Haa, minä olen toinen, joka on kirjoittanut tänne tosi paljon, mutta määrää en ole laskenut. Välillä on monta peräkkäin minun viestejäni, kun ei näytä olevan ketään muita linjoilla.
Olen täällä yrittänyt nyt muutaman viikon ajan todistella, että Pete on myyrä. Oletko sinä ollilaisia vai mikä olet miehiäsi (tai siis varmaankin naisiasi)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun Pyhimys kauden lopussa sanoi, että se oli häneltä vihje. Vain siksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä myyrä kurkkii kolostaan
🌿👀🌿 Kohta pitää mennä...
ahahahahahahaaa mitä tarkoitat?
Roope on kanssa Jodelin vastausketjussa sanonut, että jaksoissa on piilovihjeitä. Se onkin sitten eri asia kuinka paljon ja kuinka selviä. Onko vihjeet upotettuna grafiikkaan vai tehtäviin. Ollin camera oli kirjoitettu mustavalkoisella ja Peten syntymäpäivä on ollut ainakin yhdesti lukon koodissa. Syntymäpäivä on ollut Hollannin myyrässä ainakin mutta siellä se tais olla itse laskuun piilotettuna. Luultavasti suurta osaa ei tajuta.
En ole koskaan aiemmin pitänyt Peteä myyränä. Vaikka katsonut kaikki jaksot useaan kertaan ja lukenut tältä palstalta kaikki kommentit. Mutta tämän päiväisen jakson jälkeen oli kyllä niin selkeää mokailua/myyräilyä Peteltä, että voisiko muka olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun Pyhimys kauden lopussa sanoi, että se oli häneltä vihje. Vain siksi.
Aijaa, vähän outoa. No nyt ymmärrän, miksi ihmiset etsivät aivan outoja vihjeitä, että syntymäpäiviä ja vaikka mitä. Mutta eikö tuo kerro vaan tästä Pyhimyksestä, että outoa on?
Lisäksi ihmettelen aivan hurjasti, että miksi koko ajan hoetaan, että Sabinalla on valokuvamuisti, vaikkei selkeästi ole. (Ellei ole se myyrä siis.) Itselleni aika keskinkertaiset älynlahjat omaava tuttava alkoi äskettäin epäilemään olevansa nero. Voihan sitä kaikkea luulla. Eihän se nyt välttämättä niin ole. Jos Sabinalla on käsitys, että hänellä on valokuvamuisti, koska muistaa jotain jostain kuvista. Tai jos hän sanoo, että on valokuvamuisti, hämätäkseen.
Olli myyräili liian läpinäkyvästi eli ei ole myyrä.
Tuo Pete se on!!! Oli niin näyttelyä tuossa lopussa muka jännittäminen. ;-D
Viime kaudella Joonakin hehkutti omaavansa valokuvamuistin (taulutehtävässä). Ja tähän muut tarttuivat. Josta sitten ei ollutkaan apua. En itse juuttuisi tällaiseen yksityiskohtaan...
Vierailija kirjoitti:
Tuo Pete se on!!! Oli niin näyttelyä tuossa lopussa muka jännittäminen. ;-D
Näyttelee kyllä melkoisesti.
Olli on myyrä, tajusin sen jo vitosjaksossa ja vahvistui tässä jaksossa. Ainoa joka huijasi laatikkotehtävässä ja pelasi joukkuetta vastaan ottamalla -500e.
Mäkin uskon edelleen, että Olli on myyrä. En tiedä miksi.