Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrä, kausi 3 2022 Official

Vierailija
28.02.2022 |

Myyrän 3.kausi alkaa MTV3 kanavalla, mtv-palvelussa ja C-moressa 3.4. Uusina kilpailijoina nähdään Pete Lattu, Pia Penttala, Miska Haakana, Olli Herman, Ilona Ylikorpi, Veeti Kallio, Dan "Uniikki" Tolppanen, Ilona Chevakova, Markus Pöyhönen ja Sabina Särkkä. Myyrän pääohjelman rinnalla esitetään myös Myyrä: Johtolangat-ohjelmaa jossa mukana vaihtuvien vieraiden lisäksi myös pudonneita kilpailijoita ja viime tuotantokauden Myyrä Mikko "Pyhimys" Kuoppala. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-tulevan-myyra-kauden-kil… Tänne kaikki keskustelut Myyrän 3.kaudesta. Lets go :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Myyrä - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2857)

Vierailija
1101/2857 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumpikin ryhmä olisi saanut samat ohjeet, eli saa kääntyä vain vasemmalle, miksi Olli kutsui omaa ryhmäänsä vasemmaksi jengiksi? Tuo kommentti paljastaa että hän tiesi ryhmien saaneen eri ohjeet, JA ETTÄ ryhmät olivat Vasen ja Oikea. Piste.

Vierailija
1102/2857 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokatehtävässä ensimmäiseen ruokaan oli kirjattu (8 kpl) vihreä papu, peruna, suola, porkkana, vettä ja voi. Kahta viimeistä ei näkynyt listalla. Toisessa annoksessa oli (7 kpl) persilija, peruna, turska, suola, kalaliemi, sipuli ja oliiviöljy. Jälkkiin (5 kpl) manteli, sokeri, kananmuna, kermavaahto ja aprikoosi. Oliko kananmunat tarkoitus olla siinä sopassa että tuossa jälkiruuassa. Joku sanoi että oli googletellut eri variaatioita ruuista. 

Jälkiruuasta siis ilmeisesti puuttui kananmunat kun ne olisi pitänyt ostaa kahteen kertaan. Meni mulla ohi että oliko suolaakin vain yhden kerran? Oliko ylipäätänsä ohjeistuksessa annettu tälläistä vai pitikö se tajuta. Mietin vaan kun sitä varmasti automaatiossa ajattelee jos ostaa ison määrän niin riittää kahteen eri annokseen.

Siis mulle jäi ainakin vaikutelma, että pojat ei tienneet, mitä ostosten jälkeen tapahtuu. Petekin sanoi siinä yhdellä kojulla että ostetaan porkkanoita(?) kuudelle hengelle. Eli luulikohan, että näistä raaka-aineista kokataan ne annokset, joita toinen ryhmä maistelee. Silloinhan ihan luonnollista ajatella, että valtavasta kennosta kananmunia riittää kahteen annokseen. Vaikka oikeestihan ois riittänyt varmaan ostaa kaks kananmunaa, jos ne ois laittanut pöydälle eri annoksia varten. Ei kai niillä määrillä ollut niin väliä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/2857 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokatehtävässä ensimmäiseen ruokaan oli kirjattu (8 kpl) vihreä papu, peruna, suola, porkkana, vettä ja voi. Kahta viimeistä ei näkynyt listalla. Toisessa annoksessa oli (7 kpl) persilija, peruna, turska, suola, kalaliemi, sipuli ja oliiviöljy. Jälkkiin (5 kpl) manteli, sokeri, kananmuna, kermavaahto ja aprikoosi. Oliko kananmunat tarkoitus olla siinä sopassa että tuossa jälkiruuassa. Joku sanoi että oli googletellut eri variaatioita ruuista. 

Jälkiruuasta siis ilmeisesti puuttui kananmunat kun ne olisi pitänyt ostaa kahteen kertaan. Meni mulla ohi että oliko suolaakin vain yhden kerran? Oliko ylipäätänsä ohjeistuksessa annettu tälläistä vai pitikö se tajuta. Mietin vaan kun sitä varmasti automaatiossa ajattelee jos ostaa ison määrän niin riittää kahteen eri annokseen.

Oli suolaa vain yhden kerran. Kun pojat vastasivat, että ei ole suolaa, Roope kysyi lukiko teillä tämän toisen ruokalajin kohdalla suola ja joku pojista (en jaksa tarkistaa kuka) vastasi että ei. Tuotteet piti ostaa ruokalajeittain eli listata kunkin ruokalajin kohdalle mitä ne sisältävät. Sitä en tiedä olisiko kelvannut jos olisi esim. sen yhden kananmunakennon vetäissyt kahtia ennen ruokatavaroiden läpikäyntiä, mutta tässä oli nyt enemmänkin kyse siitä, että pojat eivät ehtineet sinne jälkiruoka-aineksiin asti.

Esim. perunoita, joita oli kahdessa ruokalajissa, oli kyllä pöydällä kahdessa kasassa, joten asia oli kyllä tajuttu.

Vierailija
1104/2857 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä Olli tiesi ryhmänsä nimen? Tekstarissa luki että saavat kääntyä vasemmalle. Blondien kartassa luki Oikea ja Vasen. Se kartta oli ainut missä ryhmät nimettiin.

Puhelun alussa Olli sanoi "me ollaan Vasen jengi" tms. Olli siis tiesi millainen kartta on, ja että ryhmillä on nimet Oikea ja Vasen?!? Vaikka mikään tekstarissa ei paljastanut tuota.

Eikös Olli ole Myyrä lähes 100% varmuudella?

Ihan on voitu jo ryhmäjaon yhteydessä kutsua niillä nimillä, kuten aiemmassa tehtävässäkin oli itäryhmä ja länsiryhmä. Samoinhan Miska tiesi, että he ovat Team Oikea, mutta epäilysi herättää siis vain Olli? Vähän alkaa nyt olla kaukaa haettuja nämä myyräepäilyt.

Vierailija
1105/2857 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumpikin ryhmä olisi saanut samat ohjeet, eli saa kääntyä vain vasemmalle, miksi Olli kutsui omaa ryhmäänsä vasemmaksi jengiksi? Tuo kommentti paljastaa että hän tiesi ryhmien saaneen eri ohjeet, JA ETTÄ ryhmät olivat Vasen ja Oikea. Piste.

Voi luoja sun kanssas. Piste.

Vierailija
1106/2857 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ymmärtänyt vieläkään ohjelman ideaa, vaikka joka jakson olen katsonut. Siis onko ohjelman idea, että kaikki yrittävät esittää olevansa itse myyrä, jotta muut veikkaisivat väärin ja putoaisivat? Paitsi tietysti myyrä, joka esittää tyhmää, ettei häntä epäiltäisi myyräksi? Siinä tapauksessa myyrä on tällä kaudella se Olli (Hermann?). Hän heittäytyy vallan tyhmäksi, vaikkei vaikuta muuten tyhmältä. Esim. Pia Penttala antaa koko ajan ymmärtää niin kovasti olevansa myyrä, etten veikkaisi häntä ikinä.

Olen kuitenkin tykännyt katsoa ohjelmaa, koska siinä näytetään edes vähän niitä mielenkiintoisia matkakohteita, missä olen sattumalta itsekin käynyt.

Mielestäni ohjelma on tahallaan koostettu niin, ettei myyrää voi saada selville, kuin arvaamalla. Varmaan ihan hyvä, koska muutenhan se kävisi aika tylsäksi katsoa?

Kaikki eivät varmasti muista esittää olevansa myyrä, osa näyttää keräävän rahaa tehtävissä ihan tosissaan ja suorastaan närkästyvän heihin kohdistuvista myyräepäilyistä. Osa sitten miettii enemmän pelistrategiaa ja pyrkii kyllä esittämään. Ja suurin osa puhunee lööperiä muille kilpailijoille ja katsojillekin haastatteluissa siitä, ketä itse eniten epäilee eli sillä kyllä hämäävät.

Kyllä myyrän voi saada selville, kun tarkkaan seuraa ja laskee päässään yksi plus yksi, mutta ei sitä tietenkään helpoksi tehdä, muutenhan menisi mielenkiinto. Kyllä viime kaudellakin moni Pyhimyksen myyräksi jossain vaiheessa tunnisti.

Seuraa esim. sitä kuka tuolla aktiivisesti ja toistuvasti ilmoittautuu tehtävissä sellaisiin rooleihin, joissa myyräily onnistuu (esim. tuossa ruokatehtävässä pystyi ostajana vaikuttamaan huomattavan paljon enemmän kertyvään rahamäärään), osa taas vain päätyy johonkin, kun muut ovat valinneet.

Ja joku voi siellä näyttää hääräävän kovastikin tehtävän hyväksi, mutta tekeekin asiota, jotka eivät oikeasti edistä sitä tai tuo rahaa (esim. laattatehtävässä se pienempi palapeli ei tuonut euroakaan ellei tule valmiiksi, joten voit kyllä näyttää muille kokoavasi sitä hyvinkin innokkaasti, kunhan huolehdit, että valmiiksi asti se ei tule ennen kuin aika loppuu. Ja se siihen keskittyminen voi olla sitten pois siltä toiselta palapeliltä, jonka jokainen laatta olisi tuonut lisää rahaa).

Vierailija
1107/2857 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ymmärtänyt vieläkään ohjelman ideaa, vaikka joka jakson olen katsonut. Siis onko ohjelman idea, että kaikki yrittävät esittää olevansa itse myyrä, jotta muut veikkaisivat väärin ja putoaisivat? Paitsi tietysti myyrä, joka esittää tyhmää, ettei häntä epäiltäisi myyräksi? Siinä tapauksessa myyrä on tällä kaudella se Olli (Hermann?). Hän heittäytyy vallan tyhmäksi, vaikkei vaikuta muuten tyhmältä. Esim. Pia Penttala antaa koko ajan ymmärtää niin kovasti olevansa myyrä, etten veikkaisi häntä ikinä.

Olen kuitenkin tykännyt katsoa ohjelmaa, koska siinä näytetään edes vähän niitä mielenkiintoisia matkakohteita, missä olen sattumalta itsekin käynyt.

Mielestäni ohjelma on tahallaan koostettu niin, ettei myyrää voi saada selville, kuin arvaamalla. Varmaan ihan hyvä, koska muutenhan se kävisi aika tylsäksi katsoa?

Kaikki eivät varmasti muista esittää olevansa myyrä, osa näyttää keräävän rahaa tehtävissä ihan tosissaan ja suorastaan närkästyvän heihin kohdistuvista myyräepäilyistä. Osa sitten miettii enemmän pelistrategiaa ja pyrkii kyllä esittämään. Ja suurin osa puhunee lööperiä muille kilpailijoille ja katsojillekin haastatteluissa siitä, ketä itse eniten epäilee eli sillä kyllä hämäävät.

Kyllä myyrän voi saada selville, kun tarkkaan seuraa ja laskee päässään yksi plus yksi, mutta ei sitä tietenkään helpoksi tehdä, muutenhan menisi mielenkiinto. Kyllä viime kaudellakin moni Pyhimyksen myyräksi jossain vaiheessa tunnisti.

Seuraa esim. sitä kuka tuolla aktiivisesti ja toistuvasti ilmoittautuu tehtävissä sellaisiin rooleihin, joissa myyräily onnistuu (esim. tuossa ruokatehtävässä pystyi ostajana vaikuttamaan huomattavan paljon enemmän kertyvään rahamäärään), osa taas vain päätyy johonkin, kun muut ovat valinneet.

Ja joku voi siellä näyttää hääräävän kovastikin tehtävän hyväksi, mutta tekeekin asiota, jotka eivät oikeasti edistä sitä tai tuo rahaa (esim. laattatehtävässä se pienempi palapeli ei tuonut euroakaan ellei tule valmiiksi, joten voit kyllä näyttää muille kokoavasi sitä hyvinkin innokkaasti, kunhan huolehdit, että valmiiksi asti se ei tule ennen kuin aika loppuu. Ja se siihen keskittyminen voi olla sitten pois siltä toiselta palapeliltä, jonka jokainen laatta olisi tuonut lisää rahaa).

Niin ja se vielä, että jos vasta ensimmäistä kauttasi katsot, niin silloin myyrän tunnistaminen kyllä onkin vaikeampaa, kun ei oikein tiedä mihin asioihin pitäisi kiinnittää huomiota. Kauden lopussa myyrä paljastaa millaisia jekkuja on tehnyt, niin sen perusteella tietää sitten seuraavalla kierroksella paremmin millaisia juttuja voi olla.

Vierailija
1108/2857 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan on voitu jo ryhmäjaon yhteydessä kutsua niillä nimillä, kuten aiemmassa tehtävässäkin oli itäryhmä ja länsiryhmä. Samoinhan Miska tiesi, että he ovat Team Oikea, mutta epäilysi herättää siis vain Olli?"

Jos ryhmäjaon yhteydessä on käytetty nimiä Kartanlukijat, Vasen, Oikea, niin miksi Olli sanoo puhelun alussa "me olemme Vasen etsijäryhmä". Ryhmäjaon yhteydessä Ilona ja Sabina kyllä olisivat kuulleet että Olli menee Vasen-nimiseen ryhmään. Olisi riittänyt sanoa "Olli täällä" jos ei ole varma että tunnistaa äänen.

Ryhmäjakoa ei ole kuvattu. Siksikö että siitä paljastuisi että etsijäryhmille ei annettu nimeä?

Näin olisi pitänyt sanoa: "Meidän tehtävä on etsiä toinen etsijäryhmä ja me saadaan kääntyä vain vasempaan."

Näin sanoi: "Täällä Vasen-etsijäryhmä."

Ei vaikuta Ilonan ja Sabinan silmissä epäilyttävältä, koska he eivät tiedä tekstarin sisältöä. Eikä Pian silmissä, jolle jäi vaikutelma että sanoi aivan oikein, koska käytti Vasen-sanaa.

Mutta jos oletti kaikkien saaneen saman tiedon, niin se olisi että etsijäryhmät saa kääntyä vain vasempaan. Se on ristiriidassa sen kanssa että ryhmäjakotilanteessa etsijäryhmät olisivat saaneet nimet Oikea ja Vasen.

Kun Ilona kysyy "tiedättekö missä me ollaan" Ollin olisi pitänyt vastata "ei sillä ole väliä koska meidän pitää löytää toinen etsijäryhmä ensin". Aivan kuin Pete sanoi Sabinalle "sillä kadulla ei ole väliä koska emme saa kääntyä sinne".

Ollin sabotointi ei vaikuta epäilyksien imemiseltä itseensä, koska sekä Pian että Ilonan ja Sabinan silmin se ei vaikuttanut kovin epäilyttävältä. Siksi se on todennäköisimmin oikeaa myyräilyä kuin kilpailijan myyräilyä.

Siihen päälle random-ovien kokeilu avaimella. Ja suuttumisen aste nolla, vaikka tehtävä meni reisille.

Vierailija
1109/2857 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilona kutsui Miskan ja Peten ryhmää Team Oikeaksi. Sen jälkeen Miskakin käytti tuota sanaa. Ja kertoi että voivat kääntyä vain oikealle.

Jakso ei paljasta että Miskalla olisi ollut etukäteistieto ryhmänsä nimestä.

Tai Ilonalla ja Sabinalla. Kartassa lukee Vasen ja Oikea, eli ryhmien nimet tuli heille selville mahdollisesti vasta siitä.

Itä-ryhmän kanssa oli se immuniteettihomma, eli ryhmäjaot siksi tehtiin kaikkien kuullen.

Linnatehtävässä ryhmät eivät tienneet ovatko ryhmä 1 vai ryhmä 2. Olli sanoi puhelunsa alussa "te olette raunioilla, te olette Ryhmä 1".

Vierailija
1110/2857 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kiitos näistä pohdinnoista. Muistelenkin, että viime vuonna Pyhimys selosti jotain taideteosta ihan päin peetä ja mietin, että onko hän todella noin "kuvasokea", ettei nähnyt mitä siinä kuvassa oli. Mutta jälkiviisaus on helppoa. En tainnut silti pitää Pyhimystä todennäköisimpänä myyränä, vaan sitä laihaa blondia naista, joka kai sitten voitti kilpailun.

Vierailija
1111/2857 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihan on voitu jo ryhmäjaon yhteydessä kutsua niillä nimillä, kuten aiemmassa tehtävässäkin oli itäryhmä ja länsiryhmä. Samoinhan Miska tiesi, että he ovat Team Oikea, mutta epäilysi herättää siis vain Olli?"

Jos ryhmäjaon yhteydessä on käytetty nimiä Kartanlukijat, Vasen, Oikea, niin miksi Olli sanoo puhelun alussa "me olemme Vasen etsijäryhmä". Ryhmäjaon yhteydessä Ilona ja Sabina kyllä olisivat kuulleet että Olli menee Vasen-nimiseen ryhmään. Olisi riittänyt sanoa "Olli täällä" jos ei ole varma että tunnistaa äänen.

Ryhmäjakoa ei ole kuvattu. Siksikö että siitä paljastuisi että etsijäryhmille ei annettu nimeä?

Näin olisi pitänyt sanoa: "Meidän tehtävä on etsiä toinen etsijäryhmä ja me saadaan kääntyä vain vasempaan."

Näin sanoi: "Täällä Vasen-etsijäryhmä."

Ei vaikuta Ilonan ja Sabinan silmissä epäilyttävältä, koska he eivät tiedä tekstarin sisältöä. Eikä Pian silmissä, jolle jäi vaikutelma että sanoi aivan oikein, koska käytti Vasen-sanaa.

Mutta jos oletti kaikkien saaneen saman tiedon, niin se olisi että etsijäryhmät saa kääntyä vain vasempaan. Se on ristiriidassa sen kanssa että ryhmäjakotilanteessa etsijäryhmät olisivat saaneet nimet Oikea ja Vasen.

Kun Ilona kysyy "tiedättekö missä me ollaan" Ollin olisi pitänyt vastata "ei sillä ole väliä koska meidän pitää löytää toinen etsijäryhmä ensin". Aivan kuin Pete sanoi Sabinalle "sillä kadulla ei ole väliä koska emme saa kääntyä sinne".

Ollin sabotointi ei vaikuta epäilyksien imemiseltä itseensä, koska sekä Pian että Ilonan ja Sabinan silmin se ei vaikuttanut kovin epäilyttävältä. Siksi se on todennäköisimmin oikeaa myyräilyä kuin kilpailijan myyräilyä.

Siihen päälle random-ovien kokeilu avaimella. Ja suuttumisen aste nolla, vaikka tehtävä meni reisille.

Ajattelet, ettei myyrä edes näyttelisi suuttumusta tai harmia tehtävien epäonnistuttua? Että ihan noin vain näyttäisi kaikille, että eipä kiinnosta, kun olen myyrä?

Vierailija
1112/2857 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ajattelet, ettei myyrä edes näyttelisi suuttumusta tai harmia tehtävien epäonnistuttua? Että ihan noin vain näyttäisi kaikille, että eipä kiinnosta, kun olen myyrä?"

Riippuu näyttelijänkyvyistä. Ilona ja Pete näyttelisivät, Olli ja Pia eivät.

Ei karttatehtävän jälkeen kukaan vaikuttanut erityisen pettyneeltä. Saivat syödä auringossa jäätelöä.

Joka tapauksessa Myyrä on joko Olli tai Pete. Ollia pidän todennäköisempänä.

Peten ja Ilonan ykkösepäilty on Olli. Ollin pääepäilty on Ilona. Markus ja Dan tuntuivat tippuneen koska laittoivat all-in Peteen. Ihan vain tällaisella päättelyllä voi "laskea" Myyrän olevan Olli.

Aiemmin ketjussa en epäillyt Ollia, vaan päinvastoin. Silloin sain lokaa niskaani. Ja nyt siis koska epäilen Ollia. Miten vitosjakso sai Ollin vaikuttamaan muka vähemmän Myyrältä?

Olen liittynyt Ollia epäilevien bandwagoniin. Antakaa mun roikkua mukana..

Vierailija
1113/2857 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrä on tietenkin se jota te vähiten epäilette. Ohjelman idea kun on vain saada pöljät katsojat pysymään kanavalla

Vierailija
1114/2857 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muistelenkin, että viime vuonna Pyhimys selosti jotain taideteosta ihan päin peetä ja mietin, että onko hän todella noin "kuvasokea", ettei nähnyt mitä siinä kuvassa oli."

Se että jätetään sanomatta kuvattavan sukupuoli on sama kuin jättäis sanomatta mitä tulee etsiä ja miten saa liikkua. Ollihan halusi loppuun asti pimittää linnatehtävässä missä maali on. Ja halusi ohjata toisen ryhmän kauimmaisimmalle 400e arkulle vaikka lähempänäkin olisi ollut 400e. Sitä en tajua miksi tornin 400e epäonnistunutta hakemista ei kuvattu, mutta ohjeet sille kylläkin.

Vierailija
1115/2857 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kysy kenen uskotte olevan Myyrä, vaan kuka teidän mielestänne tällä hetkellä/näillä tiedoilla VOITTAA KILPAILUN? 

Olen itse miettinyt asiaa paljon; oma mielipiteeni on että Olli on joko Myyrä tai sitten se PARAS kilpailija.

Vierailija
1116/2857 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse miettinyt asiaa paljon; oma mielipiteeni on että Olli on joko Myyrä tai sitten se PARAS kilpailija.

Viimeiset jaksot ovat pelkkää Ollin korostamista. Uskon, että Olli on tajunnut myyrän henkilöllisyyden tai ainakin on omasta mielestään todella varma. Säästelee jokereita finaaliin pelatakseen varman päälle. Samalla käytöksellään Olli koittaa saada muita epäilemään itseään myyräksi. Voin olla hyvin väärässä tässä.

Danin myyräepäilyksiä ei pudotusjaksossa mainittu, mutta sitä ennen puhuttuun Ollista ja Petestä. Immuniteetin mentyä Ollille ja Petelle luvatun kirstunvartijuuden jälkeen Dan puhui Peten vaikuttaneen siltä, että halusi ihan aidosti sen immuniteetin. Eli jäi mielikuva että Danin epäilykset Peteä kohtaan hiipuivat. 

Laittoiko Dan kaikki pisteensä Olliin vai Peteen? Epäilen jotenkin Ollia. Mene ja tiedä.

Vierailija
1117/2857 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danin myyräepäilyksiä ei pudotusjaksossa mainittu, mutta sitä ennen puhuttuun Ollista ja Petestä. Immuniteetin mentyä Ollille ja Petelle luvatun kirstunvartijuuden jälkeen Dan puhui Peten vaikuttaneen siltä, että halusi ihan aidosti sen immuniteetin. Eli jäi mielikuva että Danin epäilykset Peteä kohtaan hiipuivat. 

Laittoiko Dan kaikki pisteensä Olliin vai Peteen? Epäilen jotenkin Ollia. Mene ja tiedä.

Anteeksi mutta tarkoitatko tilannetta, jossa Olli, Pete ja Dan päättivät hotellilla kuka saa sen yhden jokerin? Ja äänestivät sen Danille.  Olli tai Pete eivät ole saaneet immuniteettiä missään vaiheessa.

Vierailija
1118/2857 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta tarkoitatko tilannetta, jossa Olli, Pete ja Dan päättivät hotellilla kuka saa sen yhden jokerin? Ja äänestivät sen Danille.  Olli tai Pete eivät ole saaneet immuniteettiä missään vaiheessa.

Apua siis joo sitä, kun Itä-tiimi sai yhden immuniteetin. Dan, Olli ja Pete joutuivat ratkaisemaan kuka sen saa. Pete ja Dan äänestivät itseään ja  Olli äänesti Dania joten se meni Danille. Pete yritti saada Ollilta jokereita huonolla menestyksellä. Lopulta luvattiin se kirstunvartijan paikka, kun Pete itse ehdotti. Samassa hetkessä Dan sanoi kameroille Peten olleen hänelle myyräehdokas mutta tällä kertaa Pete vaikutti ihan aidosti siltä että olisi halunnut itselleen immuniteetin. Jäi tuosta mielikuva että Dan epäili onko sittenkään oikeassa epäilyksiensä suhteen. 

Vierailija
1119/2857 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ajattelet, ettei myyrä edes näyttelisi suuttumusta tai harmia tehtävien epäonnistuttua? Että ihan noin vain näyttäisi kaikille, että eipä kiinnosta, kun olen myyrä?"

Riippuu näyttelijänkyvyistä. Ilona ja Pete näyttelisivät, Olli ja Pia eivät.

Ei karttatehtävän jälkeen kukaan vaikuttanut erityisen pettyneeltä. Saivat syödä auringossa jäätelöä.

Joka tapauksessa Myyrä on joko Olli tai Pete. Ollia pidän todennäköisempänä.

Peten ja Ilonan ykkösepäilty on Olli. Ollin pääepäilty on Ilona. Markus ja Dan tuntuivat tippuneen koska laittoivat all-in Peteen. Ihan vain tällaisella päättelyllä voi "laskea" Myyrän olevan Olli.

Aiemmin ketjussa en epäillyt Ollia, vaan päinvastoin. Silloin sain lokaa niskaani. Ja nyt siis koska epäilen Ollia. Miten vitosjakso sai Ollin vaikuttamaan muka vähemmän Myyrältä?

Olen liittynyt Ollia epäilevien bandwagoniin. Antakaa mun roikkua mukana..

Siis ajattelet, että Olli on myyrä, mutta ajattelet myös, että Olli ei näyttele, koska hänellä ei ole näyttelijänkykyjä? Luulisihan siinä sitten jo kaikille kanssakilpailijoillekin selvinneen myyrän henkilöllisyys, jos Olli vain myyräilee, mutta ei vaivaudu tai ei pysty näyttelemään tavallista kilpailijaa.

Senkun vaan roikut ja epäilet Ollia, mutta haluan nyt vain hieman kyseenalaistaa tuota logiikkaasi, kun se minun näkökulmastani vaikuttaa vähän ontuvalta.

Vierailija
1120/2857 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyrä on tietenkin se jota te vähiten epäilette. Ohjelman idea kun on vain saada pöljät katsojat pysymään kanavalla

Onneksi ohjelma on vähän monitahoisempi... :) :) Sinun logiikallasi kukaan ei olisi myyrä. Ja samalla kaikki olisivat... Me kun tulkitsemme ja asioita eri tavalla ja siksi keskustelu onkin hyvää ja asiallista!