Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrä, kausi 3 2022 Official

Vierailija
28.02.2022 |

Myyrän 3.kausi alkaa MTV3 kanavalla, mtv-palvelussa ja C-moressa 3.4. Uusina kilpailijoina nähdään Pete Lattu, Pia Penttala, Miska Haakana, Olli Herman, Ilona Ylikorpi, Veeti Kallio, Dan "Uniikki" Tolppanen, Ilona Chevakova, Markus Pöyhönen ja Sabina Särkkä. Myyrän pääohjelman rinnalla esitetään myös Myyrä: Johtolangat-ohjelmaa jossa mukana vaihtuvien vieraiden lisäksi myös pudonneita kilpailijoita ja viime tuotantokauden Myyrä Mikko "Pyhimys" Kuoppala. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-tulevan-myyra-kauden-kil… Tänne kaikki keskustelut Myyrän 3.kaudesta. Lets go :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Myyrä - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2857)

Vierailija
21/2857 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti laittaa eka kausi ja Havis tavis

Vierailija
22/2857 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeti Kallio tippuu ekana. Täytyy sanoa, että Ilona c vaikuttaa myyrältä vaikuttaa samanlaiselta kun pyhi viime kaudella, mutta toki hänestä se kuva halutaan luoda. Tykkään tästä kaudesta noi tullu tonne pelaa ja se on just kivaa. Mut saapa nähä ootan jo ens viikon jaksoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/2857 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että pete on myyrä.

Sanokaa minun sanoneen.

Ihan alkuun tuli jo semmonen viba

Vierailija
24/2857 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miska!

Vierailija
25/2857 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete on myyrä kirjoitti:

Sanokaa minun sanoneen.

Mulla tuli vähän samanlaisia ajatuksia. Tiedän Petestä sen, ettei ole mikään juonittelija tyypiltään, mutta ehkä juuri siksi hän voisi olla sellainen joka kuitenkin sumuttaisi kaikkia. Pia on liian selkeä jo tässä vaiheessa.

Vierailija
26/2857 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pete on myyrä kirjoitti:

Sanokaa minun sanoneen.

Mulla tuli vähän samanlaisia ajatuksia. Tiedän Petestä sen, ettei ole mikään juonittelija tyypiltään, mutta ehkä juuri siksi hän voisi olla sellainen joka kuitenkin sumuttaisi kaikkia. Pia on liian selkeä jo tässä vaiheessa.

Mutta kun ei osaa edes esittää juonittelijaa. Miehen roolihahmokaan ei ole juonittelija, eikä kieroile.

Vierailija
27/2857 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pete on myyrä kirjoitti:

Sanokaa minun sanoneen.

Mutta kun ei osaa edes esittää juonittelijaa. Miehen roolihahmokaan ei ole juonittelija, eikä kieroile.

Miksi sillä olisi merkitystä pelin kannalta? Pete ei ole omalla listallani korkealla mutta kuka tahansa voi yllättää. Koen vaan olevan todella tylsää jos joku näistä jo ilmiselvistä vaihtoehdoista tolla on myyrä.

Vierailija
28/2857 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä näistä kilpailijoista tuntee toisensa entuudestaan? Vois kuvitella että Ilona Y. ja Miska tuntevat ainakin. Dan ja Sabrina? Ilona C. ja Pete näyttelivät aika paljon yhdessä. Luulisi heidän tietävän toistensa normaalin käyttäytymisen. Kumpikaan ei tainnut mainita mitään toisistaan. Jännä nähdä miten kaikki on leikattu jaksoissa.

Vierailija
29/2857 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat Ilonat ovat ihan superärsyttävän oloisia. Toinen on ihan teini ja toinen hyökkäävä.

Vierailija
30/2857 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Roope Salminen olisi kilpailijana niin kaikki kilpailijat epäilisivät varmasti heti myyräksi ja jäisi heti kiinni.

Vierailija
31/2857 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilen joko Peteä tai Ilona C:tä.

Vierailija
32/2857 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilona C. oli ensimmäinen kilpailija joka paljastettiin tästä. Siihen nähden olisi paljastavaa jos olisi myyrä. Persoona ohjelmassa vastasi somekuvaa. Sekin jotenkin tuo fiiliksen ettei Ilona esitä mitään tässä.

Sabina muistikuvieni mukaan oli Selviytyjissä heikko valehtelemaan. Miksi hän olisi myyrä?

Kuten sanottu Miska ja Pia ovat äänessä ja vahvoja veikkauksia. Kausi on tylsä jos todella myyrä on tässä kohtaa selkeä. Uskon että tähän tulee vielä jotain yllättävää eri kilpailijoiden taholta.

Pete istuskeli bussin yläkerrassa rauhallisena jossain pätkässä. Eikä sitä kommentoitu mitenkään. Vähän jäi sellainen mielikuva että yritetäänkö tässä sabotaasia. 

Se on totta että jaksot leikataan kökösti. Luodaan heti mielikuvia tietyistä ja tietyt jää kokonaan varjoon.

Vierailija
33/2857 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ekan jakson näkee netistä?

Vierailija
34/2857 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmasti kiva olla itse mukana pelaamassa tuolla, mutta jotenkin ohjelmasta ei saa kovinkaan katsojan näkökulmasta mitään irti. Tai itse en ainakaan.

Vierailija
35/2857 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ekan jakson näkee netistä?

Cmoresta ja mtv:stä. Johtalangat jakso on kanssa mtvssä, mutta ei jostain syystä Cmoressa.

Vierailija
36/2857 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että! Parhain tosi-tv ohjelma palasi ruutuun.

Ekasta jaksosta en heti osaa sanoa ketä epäilen, moni oli ns. puoliväliinputoaja.

Markus, Dan, Veeti ja Sabina on vahvoja ei-epäiltyjä. 

Ilona Y. vähän turhan esillä, semmonen huuhaa joka tekee ja toilailee, näyttää et kuuluis persoonaan.

Pia, Olli ja Pete jäi vähän mietityttään. 

Vierailija
37/2857 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miska on ainakin myyrän näköinen.

ja juontaja rotan

Vierailija
38/2857 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miska!

kaikkeen ohjelmaan se lima miska kerkeekin justiin putos putouksesta

Vierailija
39/2857 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taviskausi oli paljon kiinnostavampi. Kuka näitä julkkiksia jaksaa?

Vierailija
40/2857 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko historiassa muuta juontajaa joka seksirikoksen jälkeen päässyt juontohommiin?

Kuulemma ranta-hahmo juontaa seuraavaa apua olen mulqvist kautta rinssinakin kaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme