Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesän helpoin dieetti sisältää lihaa, rasvaa ja alkoholia

Vierailija
23.07.2015 |

Helpoiten ylläpidettävä dieetti on minulle ollut karppaus. Mutta alkoholi on tuottanut ongelmia. Melkein missään baarissa ei ole enää light siidereitä, eikä edes light limppareita, ja kossuvissy on pahaa. Viime kesänä pudotin 10kg 4 viikossa karppaamalla ja join vain light siidereitä. Nyt kokeilen miten homma toimii jos juokin alkoholit sokerin kanssa. 

Lihon aina takasin kun yritän palata normaaliin ruokavalioon. Minulla on ahmimishäiriö, johon olen saanut 3 vuoden ajan psykologin ja ravitsemusterapeutin apua, mutta tuloksia ei ole tullut. Olen vain lihonut lisää kaikista yrityksistä huolimatta. Olen kokeillut kaikki saamani vinkit ja ohjeet ja lukenut ahmintaa käsitteleviä kirjoja ja nettisivuja. Lääkkeitäkin on kokeiltu, nyt syön voxraa.

Lähtöpainoni oli maanantaina 81,4kg, en ole juonut vielä tällä viikolla ja tänään paino 79,2kg. Lihaa ei pysty ahmimaan ja liiasta rasvasta menee maha sekaisin. Tiedän ettei tämä ole terveellistä, mutta olen valmis kokeilemaan mitä vaan että saan painoani alas. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:46"]

Helpoiten ylläpidettävä dieetti on minulle ollut karppaus. Mutta alkoholi on tuottanut ongelmia. Melkein missään baarissa ei ole enää light siidereitä, eikä edes light limppareita, ja kossuvissy on pahaa. Viime kesänä pudotin 10kg 4 viikossa karppaamalla ja join vain light siidereitä. Nyt kokeilen miten homma toimii jos juokin alkoholit sokerin kanssa. 

Lihon aina takasin kun yritän palata normaaliin ruokavalioon. Minulla on ahmimishäiriö, johon olen saanut 3 vuoden ajan psykologin ja ravitsemusterapeutin apua, mutta tuloksia ei ole tullut. Olen vain lihonut lisää kaikista yrityksistä huolimatta. Olen kokeillut kaikki saamani vinkit ja ohjeet ja lukenut ahmintaa käsitteleviä kirjoja ja nettisivuja. Lääkkeitäkin on kokeiltu, nyt syön voxraa.

Lähtöpainoni oli maanantaina 81,4kg, en ole juonut vielä tällä viikolla ja tänään paino 79,2kg. Lihaa ei pysty ahmimaan ja liiasta rasvasta menee maha sekaisin. Tiedän ettei tämä ole terveellistä, mutta olen valmis kokeilemaan mitä vaan että saan painoani alas. 

[/quote]

Jostain syystä dieetti,johon kuuluu siideriä,ei kuulosta vakuuttavalta.Olet valmis kokeilemaan mitä vain saadaksesi painon alas paitsi alkoholista luopumista?Muuten en ota kantaa siihen toimiiko karppaus,kai se on yksilöllistä.

[/quote]

Kokeilin alkoholista luopumista 4kk ja painoni nousi silloin korkeammaksi kuin koskaan. Ylipaino ongelmani alkoi jo nuorena, kun en ollut alkoholia maistanutkaan. Että kyllä se taitaa leivän ja pastan mussutuksesta olla enemmän tämä paino kiinni. :)

AP

Vierailija
22/24 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:21"]

Itsekin olen valmis kokeilemaan ihan mitä tahansa, mutta jossakin menee raja. Kasviksia en syö ja punkku on janojuomaa. Makkaraa syön  muutamia kertoja päivässä, siitä en tingi.

[/quote]

Tostahan saa hyvän dieetin. paketti wilhelm juustomakkaraa ja litra punaviiniä joka päivä= 1800kcal ja hiilaria vain 5 grammaan. 

AP

[/quote]

Taitaa sun hengityksesi ja pierut haista hirveälle tuolla dieetillä. Miksei voi vain noudattaa yli satavuotiaaksi eläneen Arvo Ylpön neuvoa? Eli kaikkea kohtuudella. 

[/quote]

Olen yrittänyt noudattaa normaalia ruokavaliota jossa saa kaikkea syödä kohtuudella. En vain osaa syödä kohtuudella! Hetken se onnistuu, mutta viimestään siinä vaiheessa kun ahmiminen on pyörinyt ainoana asiana mielessä pari päivää, eikä mihinkään voi keskittyä niin annan vaan mennä ja saan hetken helpotuksen.

En halua elää jatkuvassa "nälässä". Tällä dieetillä en joudu väkisellä yrittää olla syömättä liikaa. Jos haluan ottaa lisää ruokaa niin siitä vaan. Nälkää ei paljoa enää ole, eilen söin 1000kcal. Terveellistä ruokaa taas voin syödä 3000kcal ja silti tekee mieli lisää. Tämä on niin ihanaa kun jää aikaa muulle tekemiselle ja ajattelulle kun ruokaa ei tarvii miettiä. Sen kun syö kun siltä tuntuu, nälkä ei vaivaa, ei turvota tai ole ähky.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tänään 78,9kg. Viikonloppuna juon.  Koitan olla illat kokonaan syömättä, ettei tulis sitä sokeria ja rasvaa samaan aikaan vedettyä. Eilen söin 1000kcal ja illalla oli päänsärkyä, mutta sain nukuttua ilman särkylääkkeitä. 

AP

Vierailija
24/24 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustossa on aika paljon hiilareita (laktoosi on sokeri). Jätä maitotuotteet pois niin saat paremman tuloksen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi