Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö kukaan nainen suutelemaan miestä, joka nuollut

Vierailija
23.07.2015 |

peräreikää? Mä oksentaisin heti, jos mies kävisi kieltään laittamaan lähellekään peräaukkoa, vaikka se olisi kloritella puunattu.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa peppupanon lomassa nuolla avonaista peppureikää, sitten tarjota pepussa ollutta mulkkua naisen suuhun ja sen jälkeen kiihkeä kielisuudelma..

Vierailija
2/14 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kuulu perseitten koskettelu millään muotoa seksiin. Jos mies ehdottaisi jotain sellaista, loppuisi seksielämä meiltä kokonaan. Siinä olisikin miehellä miettiminen, luopuuko muuten toimivasta vuosien parisuhteesta vain siksi, että paska-aukon touhut menevät kaiken edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 08:00"]

Meillä ei kuulu perseitten koskettelu millään muotoa seksiin. Jos mies ehdottaisi jotain sellaista, loppuisi seksielämä meiltä kokonaan. Siinä olisikin miehellä miettiminen, luopuuko muuten toimivasta vuosien parisuhteesta vain siksi, että paska-aukon touhut menevät kaiken edelle.

[/quote]tiukkapipo, päästä miehesi jo vapaaksi nauttimaan elämästä ja sinä...aivan sama.

Vierailija
4/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:13"]

[/quote]tiukkapipo, päästä miehesi jo vapaaksi nauttimaan elämästä ja sinä...aivan sama.

[/quote]

Eipä tuo vielä ole paskaan osoittanut kiinnostusta ja puhuttiin jo vuosia sitten, ettei suoleen tarvitse kosketella.

Vierailija
5/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 06:31"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:13"]

[/quote]

Eipä tuo vielä ole paskaan osoittanut kiinnostusta ja puhuttiin jo vuosia sitten, ettei suoleen tarvitse kosketella.
[/quote] Itsekään en ole osoittanut kiinnostusta valkovuotoon yms. visvaan enkä myöskään kuseen. Silti lykin siihen reikään josta sitä visvaa välillä valuu. Ja siitä ihan vierestä valuu KUSTA. Mieti sitä!
Vaimon tavara venähti synnytyksessä, yhdyntä ei tuntunut enää miltään. Silloin tuli eka kertaa mieleen, että voisi panna peppuun. Paska ei tullut edes mieleen. En varsinaisesti halua kakkaa kyrvän varteen ja 95% peppuseksikerroista mitään sellaista ei olekaan. Viimeksi olen pannut peppuun n. vuosi sitten.

Vierailija
6/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä kumpikin pitää niin ok, minä nain narttuani ja lauettuani narttu ottaa kyrpäni suuhunsa. Näin sekin saa kun toinen kierros alkaa.

Vierailija
7/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset eivät suutele edes miestä, joka on juuri nuollut hänen omaa pilluaan, puuuh!

Vierailija
8/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin jotenkin epäsiistit naiset tekee noin. On kai eri asia työntää kyrpä pilluun kuin kieli, ainakin mun mielestä, kutonen hyvä.

Vierailija
9/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:13"]

[/quote

Kuinka niin päästä vapaaksi? Avioliittokin perustuu vapaaehtoisuuteen.

Vierailija
10/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies nuolee mun peppua ja kyllä suutelen! Panee mua myös peppuun ja silti otan häneltä suihin! Kukin tekee tavallaan! Meillä nautitaan kaikesta!

Vierailija
11/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te naiset sitten nuolette miehennekin peräreikää?

Vierailija
12/14 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:46"]

Kaikki naiset eivät suutele edes miestä, joka on juuri nuollut hänen omaa pilluaan, puuuh!

[/quote]

Ei niin. Osa ei suutele lainkaan.

Vierailija
13/14 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuollut ja olen suudellut! Tarpeeksi intohimoista menoa niin ei sitä edes sillä hetkellä tajua. Helvetti jos toinen nuolee persereikääsi sinun mieliksi niin totta sitä ny voi suudella. Meilläkin kyllä mennään omalla tavalla!

~N21

Vierailija
14/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko nuolla sormiasi paskalla käymisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä