Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottaisitko markettien raskaustesteihin?

Vierailija
23.07.2015 |

Vai kannattaako hakea suosiolla apteekista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekin herkkä testi näytti minulle rv3+4

Vierailija
2/7 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pregcheck on paras. Ebaysta kans tilasin puikkotestejä halvalla ja näytti vahvaa plussaa 3+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mulla ne on jokaisella kerralla näyttäneet ihan oikein (4). Miksi ne olisivat huonompia?

Vierailija
4/7 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja testejähän ne on? :D

Vierailija
5/7 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt ihan hetki mistä se testi tulee kauppaan ja mistä se tulee apteekkiin?

Apteekki toki ottaa kovemman katteen "merkkituotteesta", joka myydään asiantuntevan palvelun kera.

Jos luotettavuutta kaipaat, niin sitten oikea osoite on terveyskeskuksen labraja verikoe.

Vierailija
6/7 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on näyttänyt herkemmin raskaudet noi markettien testit, mutta ei koskaan väärin. Apteekin testit ei välttämättä ole raskauksiani huomannut niin alussa, mutta marketin on. En edes osta enää muita kuin marketin.

Vierailija
7/7 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:36"]No mulla on näyttänyt herkemmin raskaudet noi markettien testit, mutta ei koskaan väärin. Apteekin testit ei välttämättä ole raskauksiani huomannut niin alussa, mutta marketin on. En edes osta enää muita kuin marketin.
[/quote]
Sama. Apteekin "herkkä" näytti haaleaakin haaleampaa haamua, kun taas marketin testi oli selkeä positiivinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi