Luottaisitko markettien raskaustesteihin?
Kommentit (7)
Pregcheck on paras. Ebaysta kans tilasin puikkotestejä halvalla ja näytti vahvaa plussaa 3+5
ainakin mulla ne on jokaisella kerralla näyttäneet ihan oikein (4). Miksi ne olisivat huonompia?
Mieti nyt ihan hetki mistä se testi tulee kauppaan ja mistä se tulee apteekkiin?
Apteekki toki ottaa kovemman katteen "merkkituotteesta", joka myydään asiantuntevan palvelun kera.
Jos luotettavuutta kaipaat, niin sitten oikea osoite on terveyskeskuksen labraja verikoe.
No mulla on näyttänyt herkemmin raskaudet noi markettien testit, mutta ei koskaan väärin. Apteekin testit ei välttämättä ole raskauksiani huomannut niin alussa, mutta marketin on. En edes osta enää muita kuin marketin.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:36"]No mulla on näyttänyt herkemmin raskaudet noi markettien testit, mutta ei koskaan väärin. Apteekin testit ei välttämättä ole raskauksiani huomannut niin alussa, mutta marketin on. En edes osta enää muita kuin marketin.
[/quote]
Sama. Apteekin "herkkä" näytti haaleaakin haaleampaa haamua, kun taas marketin testi oli selkeä positiivinen.
apteekin herkkä testi näytti minulle rv3+4