Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet tekevät näin?

Vierailija
11.07.2015 |

Olen jutellut yhden miehen kanssa n. Kaksi viikkoa. Ollaan tunnettu viisi vuotta ja nähty kaksi kertaa (ei asu Suomessa) ensimmäisellä kerralla oli jotain juttua välillämme mutta siitä siis on aikaa tuo viisi vuotta.

Nyt kuitenkin yli vuoden tauon jälkeen hän otti minuun yhteyttä, olin ensiksi varovainen ja kun huomasin hänen olevan ehkä kiinnostunut niin otin itse rauhallisesti kun en vain jaksa tulla enää loukatuksi. Kuitenkin juttelimme päivittäin ja hän kertoi miten haluaa oikeasti oppia tuntemaan minut ja että hän tulisi tapaamaan minua Suomeen 31.7.

Tietenkin ihastuin häneen, juteltiin syvällisiä ja hän otti yhteyttä minuun jatkuvasti.

Kunnes nyt. Miksi tässä aina käy näin? Hän on ollut vaisu muutaman päivän eikä ole oikein vastannut mulle mitään. Saatika tullut itse puhumaan, ainiin kertoi kyllä eilen miten pääsi opiskelemaan.

Mulla on vaan taas niin paska olo, kuvittelin jo ties mitä ja oikeasti uskoin että tämä mies ei satuta mua.

Miksi näin tapahtuu? Vai kuvittelenko vain.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku auttaa

Vierailija
2/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiireinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukosuhteiden toimivuus on heikkoa. Vielä heikompaa se on silloin, kun ollaan kovin erilaisista kulttuureista ja uskonnoista. Joissakin kulttuureissa naisella ei ole juurikaan arvoa eikä naiselle tehtyjä lupauksia tarvitse pitää.

Vierailija
4/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut miehelle yllätyksenä, että miten paljon olet ulkoisesti muuttunut viiden vuoden aikana.

Vierailija
5/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika epätoivoinen jos ihastut noin helposti. Miehet HALUAA HAASTETTA. VAIKEEN NAISEN. Semmosen mitä pitää METSÄSTÄÄ. UGALALLABUGALALA. Me ollaa Villin AsfalttiViidakon Petoja, jotka kyllästytään kun peura repsahtaa jalkojemme juureen valmiina syötäväksi. Ugh, Olen PUhunut, OLEN MIES!

Vierailija
6/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 02:36"]Olet aika epätoivoinen jos ihastut noin helposti. Miehet HALUAA HAASTETTA. VAIKEEN NAISEN. Semmosen mitä pitää METSÄSTÄÄ. UGALALLABUGALALA. Me ollaa Villin AsfalttiViidakon Petoja, jotka kyllästytään kun peura repsahtaa jalkojemme juureen valmiina syötäväksi. Ugh, Olen PUhunut, OLEN MIES!
[/quote]
Repesin :D

Vierailija
7/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 02:38"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 02:36"]Olet aika epätoivoinen jos ihastut noin helposti. Miehet HALUAA HAASTETTA. VAIKEEN NAISEN. Semmosen mitä pitää METSÄSTÄÄ. UGALALLABUGALALA. Me ollaa Villin AsfalttiViidakon Petoja, jotka kyllästytään kun peura repsahtaa jalkojemme juureen valmiina syötäväksi. Ugh, Olen PUhunut, OLEN MIES!
[/quote]
Repesin :D
[/quote]

Minä myös :D t AP

Joo no ehkä annan tän asian vaan olla.

Vierailija
8/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi miehet tekevät näin?"
"Olen jutellut yhden miehen kanssa"

Eli ei. Kaikki miehet eivät ole samanlaisia. Yleistäminen ärsyttää.

Mutta joo voisit kysyä suoraan?

T.nainen

Vierailija
10/10 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin ovat ihmisiä? Ihmisillä on elämässä ylä- ja alamäkiä? Huonoja ja hyviä päiviä?