Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kumpi toimii paremmin (syylä poisto)
23.07.2015 |
Jäädytystuotteet vai geeli?
Ilmastointiteippi"kikka" ei toimi.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jäädytys, nestemäinen typpi vai mikä se olikaan. Nopea ja helppo ja kivuton, suosittelen :)
Alue: Aihe vapaa
Mulla ei toiminut mikään itsehoito. Ei edes apteekin jäädytys. 1,5 vuotta kärsin syylistäni ja yritin päästä ongelmasta eroon tk:n antamilla poppaskonsteilla. Vihdoin kävin yksityisellä ja maksoin jäädytyksen omasta pussistani. En tiedä, onko jäädytys hyvin kallista, vai miksi terveyskeskus ei suostu sitä tekemään. Luulis, että niille tulee kalliimmaksi, kun siellä ravaa vähän väliä saman vaivan kanssa. Yksi jäädytyskäynti yksityisellä maksoi 120 euroa, eikä ole syylät palanneet. Suosittelen! Tulee pitkällä tähtäimellä halvemmaksi kuin jatkuvasti ostaa uusia apteekkituotteita ja ravata lääkärillä. Sekä säästyy kyyneleiltä ja häpeältä. Itse olin vieläpä myyjä, joten sormien kunnolla on väliä. Onneksi oli tuo työ. Muuten ei olisi opiskelijana ollut varaa siihen. Lääkäri sanoi, että syylät olivat niin hankalissa paikoissa, että yleensä vain jäädytys toimii niihin. Ehkäpä sullakin? Ainakin jalkapohjan syylät taitaa lähteä vain jäädyttämällä? Siihen tarvitaan usein useampikin kerta.