Eka kerta jännittää ihan ylivoimaisen paljon :(
Tilanne on siis se, että olen 23v neitsyt ja nyt olisi mahdollista harrastaa seksiä. Eka kerta jännittää mua todella paljon, mistä minä voin tietää mitä minun pitää tehdä:D mitä kauemmin olen neitsyt ollut, sitä isommat paineet on kasvanut ekan kerran suhteen
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:42"]
Hui, huomenna se tapahtuu! :)
[/quote]
Meinaatko ottaa suihin pyytämättä, vai sitten jos pyytää, vai et ollenkaan? Hyvä ajatella asiaa etukäteen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:42"]
Hui, huomenna se tapahtuu! :)
[/quote]
Meinaatko ottaa suihin pyytämättä, vai sitten jos pyytää, vai et ollenkaan? Hyvä ajatella asiaa etukäteen.
[/quote]
en meinaa, ehtii myöhemminkin opetella.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:42"] Hui, huomenna se tapahtuu! :) [/quote] Meinaatko ottaa suihin pyytämättä, vai sitten jos pyytää, vai et ollenkaan? Hyvä ajatella asiaa etukäteen. [/quote] en meinaa, ehtii myöhemminkin opetella.
[/quote]
Varaudu nyt kuitenkin suihinottoonkin, koska useimmilla miehillä ei seiso ilman sitä. Ja ilman kunnon erektiota yhdynnästäkään ei tule mitään, kuten tiedät.
[/quote]
No voi herranjumala, kyllä muuten seisoo ilmankin suihinottoakin.
Voi kun pääsis vielä kokemaan sen fiiliksen ja perhoset kun tietää että kohta lähtee neitsyys. Ja se kun ekaa kertaa pääsi tutkimaan ja hivelemään toisen alastonta kehoa ja kokeilemaan miltä mikäkin tuntuu... Ihan mahtavaa, huoh.. Toivottavasti mies tajuaa pitää sua hyvänä. Tsemppiä :)
Oma eka kerta oli aika hirveä. Mies työnsi värkkinsä yllättäen naamalleni, vaikkei suuseksistä ollut ollut mitään puhetta. Kaiken lisäksi ei saanu ees kalua lopulta sisääni, vaikka miten yritettiin. Asiaa ei auttanut yhtään se että olin tosi jännittynyt, enkä saanut rentouduttua millään.
Mies oli itsekin kokematon, taisi innostua liikaa tilaisuudesta...
Sanoisin siis että yritä rentoutua parhaasi mukaan. Toivottavasti miehellä on kokemusta.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:18"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:09"]Olin aika vanhaksi neitsyt ja se alkoi jo hävettää. Taisin yrittää muokata vaginaa porkkanallakin isommaksi. Kun sitten eka kerta koitti ja kerroin miehelle, että tämä on sitten eka kertani, niin mies totesi, että onpa kummallista. Ilmeisesti ei tuntenut suurempaa vastusta ;) Hänellä olikin kovin pieni penis. Niin pientä ei ole sen koommin tullut vastaan. [/quote] minkä ikäiseksi? [/quote] Reilusti yli 20v. tai siis lähemmäs 30v. haha.... [/quote] jännittikö?
[/quote]
Ei tainnut silti jännittää. Mies vaikutti tosi kivalta ja kunnolliselta. Tosin hän puhui aika levottomia: Oli ero vielä tuoreena mielessä ja siksi puhui koko ajan eksästään. Lisäksi kertoi, että oli upottanut surunsa naisiin ja että hänen sängyssään oli vieraillut satoja (tuskin) naisia eron jälkeen. Ainut sitten mikä pelotti olivat sp-taudit, joten kondomi oli käytössä. Ei tosiaankaan ollut minulle sopiva mies, mutta halusin neitsyydestä siinä vaiheessa jo kiivaasti eroon, joten en miettinyt kovin syvällisiä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:06"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:02"]Jos jännittää, et ole valmis. Seksisuhteen pitäisi alkaa hyväilystä, jolloin jännitys haihtuu ja halu tulee tilalle. Kannattaa yrittää varsinaista seksiä vasta, kun molemmat tuntevat jo toisen kehon ja osaavat tulkita toisen reaktiota. Ei tulisi sitten pettymyksiä kummallekaan. [/quote] no en usko että se noin menee.. tottakai haluan tuota miestä, en koskaan oo ketään niin paljon halunnut :) siltikin vaikka tiedän että mies on hellä ja ymmärtäväinen niin jännittää. Mut se on lähinnä sellaista hyvää jännitystä, sellaista että vatsassa lepattelee parvi perhosia :) [/quote] LOL @ hellä ja ymmärtäväinen, mies haluaa vaan korkata sut ja päästä lesoilemaan kavereille. :D Etenkin jos oot vähän vähemmän viehättävää sorttia, niin tietty oot vaan yks päänahka ripustettavaks takan ylle. Haloo! [/quote] Niinhän sä toivot ;) en oo muuten sanonut olevani epäviehättävä, muutama ylimääräinen kilo tuskin tekee ketään rumaksi ulkoisesti...
[/quote]
"Se pelottaa myös, että en kelpaa miehelle alastomana. Olen ylipainoinen ja mulla on venymäarpia vähän ympåri kroppaa."
Pahoittelut, luulin että tuo viesti oli sinun kirjoittamasi.
[/quote]
tarkoittaako ylipaino automaattisesti 50 ylimääräistä kiloa?
Eka kerta on vasta opettelua ja kokeilua. Älä ota paineita. Älä pelkää lähteä touhuun siksi ettet muka osaisi, naisen rooli on tuossa hommassa onneksi helpompi kuin miehen. Voi mennä kuukausia tai jopa vuosia, että homma kehittyy sille tasolle, että on täysin tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:26"]Oma eka kerta oli aika hirveä. Mies työnsi värkkinsä yllättäen naamalleni, vaikkei suuseksistä ollut ollut mitään puhetta. Kaiken lisäksi ei saanu ees kalua lopulta sisääni, vaikka miten yritettiin. Asiaa ei auttanut yhtään se että olin tosi jännittynyt, enkä saanut rentouduttua millään.
Mies oli itsekin kokematon, taisi innostua liikaa tilaisuudesta...
Sanoisin siis että yritä rentoutua parhaasi mukaan. Toivottavasti miehellä on kokemusta.
[/quote]
on kokemusta
Turhaan jännität, itse ajattelin: paljon melua tyhjästä. Eka kerta oli mitäänsanomaton, ei hirveä, mutta jopa tylsä, ei siinä mitään hurmiota kokenut. Älä yritä liikaa, kaiken maailman temppuja, pikkuhiljaa hyvä tulee.
Ei naisen ekalla kerralla tartte tehdä mitään.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:38"]Ei naisen ekalla kerralla tartte tehdä mitään.
[/quote]
aha ok :'D
Se voi nimittäin sattua tosi paljon.
Se pelottaa myös, että en kelpaa miehelle alastomana. Olen ylipainoinen ja mulla on venymäarpia vähän ympåri kroppaa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:49"]Ootko käyttänyt sauvaa?
[/quote]
Suksisauvaa vai?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:49"]Ootko käyttänyt sauvaa?
[/quote]
oon
Olet kaunis juuri sellaisena kun olet! Luota itseesi! Yrität vain rentoutua ja nauttia tilanteesta! :)
Tietääkö mies, että kyseessä on sun eka kerta? Kannattaa sanoa, niin voi helpottaa omaa oloa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:02"]Jos jännittää, et ole valmis. Seksisuhteen pitäisi alkaa hyväilystä, jolloin jännitys haihtuu ja halu tulee tilalle. Kannattaa yrittää varsinaista seksiä vasta, kun molemmat tuntevat jo toisen kehon ja osaavat tulkita toisen reaktiota. Ei tulisi sitten pettymyksiä kummallekaan. [/quote] no en usko että se noin menee.. tottakai haluan tuota miestä, en koskaan oo ketään niin paljon halunnut :) siltikin vaikka tiedän että mies on hellä ja ymmärtäväinen niin jännittää. Mut se on lähinnä sellaista hyvää jännitystä, sellaista että vatsassa lepattelee parvi perhosia :)
[/quote]
LOL @ hellä ja ymmärtäväinen, mies haluaa vaan korkata sut ja päästä lesoilemaan kavereille. :D Etenkin jos oot vähän vähemmän viehättävää sorttia, niin tietty oot vaan yks päänahka ripustettavaks takan ylle. Haloo!
[/quote]
haha niin totta :D