Eka kerta jännittää ihan ylivoimaisen paljon :(
Tilanne on siis se, että olen 23v neitsyt ja nyt olisi mahdollista harrastaa seksiä. Eka kerta jännittää mua todella paljon, mistä minä voin tietää mitä minun pitää tehdä:D mitä kauemmin olen neitsyt ollut, sitä isommat paineet on kasvanut ekan kerran suhteen
Kommentit (51)
Jos mies on vanhempi hän saa ottaa ohjat käsiinsä ja pitää huolta siitä että kiihotut. Mitä kosteammat paikat sen mukavampaa :) Immenkalvon rikkoontuminen vihlaisee mutta ei se mitenkään ylitsepääsemättömän kamalaa ole. Venymäarvilla ei ole väliä. Seksikkäintä on nauttiva nainen. Joten.. nauti! ;)
Olin aika vanhaksi neitsyt ja se alkoi jo hävettää. Taisin yrittää muokata vaginaa porkkanallakin isommaksi. Kun sitten eka kerta koitti ja kerroin miehelle, että tämä on sitten eka kertani, niin mies totesi, että onpa kummallista. Ilmeisesti ei tuntenut suurempaa vastusta ;) Hänellä olikin kovin pieni penis. Niin pientä ei ole sen koommin tullut vastaan.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:04"]Jos mies on vanhempi hän saa ottaa ohjat käsiinsä ja pitää huolta siitä että kiihotut. Mitä kosteammat paikat sen mukavampaa :) Immenkalvon rikkoontuminen vihlaisee mutta ei se mitenkään ylitsepääsemättömän kamalaa ole. Venymäarvilla ei ole väliä. Seksikkäintä on nauttiva nainen. Joten.. nauti! ;)
[/quote]
no musta tuntuu että siihen kiihottumiseen ei paljon vaadita :'DDDDD
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:09"]Olin aika vanhaksi neitsyt ja se alkoi jo hävettää. Taisin yrittää muokata vaginaa porkkanallakin isommaksi. Kun sitten eka kerta koitti ja kerroin miehelle, että tämä on sitten eka kertani, niin mies totesi, että onpa kummallista. Ilmeisesti ei tuntenut suurempaa vastusta ;) Hänellä olikin kovin pieni penis. Niin pientä ei ole sen koommin tullut vastaan.
[/quote]
minkä ikäiseksi?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:04"]Jos mies on vanhempi hän saa ottaa ohjat käsiinsä ja pitää huolta siitä että kiihotut. Mitä kosteammat paikat sen mukavampaa :) Immenkalvon rikkoontuminen vihlaisee mutta ei se mitenkään ylitsepääsemättömän kamalaa ole. Venymäarvilla ei ole väliä. Seksikkäintä on nauttiva nainen. Joten.. nauti! ;)
[/quote]
no musta tuntuu että siihen kiihottumiseen ei paljon vaadita :'DDDDD
[/quote]
your body is ready! :DD
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:49"]Ootko käyttänyt sauvaa?
[/quote]
oon
[/quote] oletko puhkaissu kalvos dildolla?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:49"]Ootko käyttänyt sauvaa?
[/quote]
oon
[/quote] oletko puhkaissu kalvos dildolla?
[/quote]
sulla ei oo oikein tämä sanasto hallussa
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:09"]Olin aika vanhaksi neitsyt ja se alkoi jo hävettää. Taisin yrittää muokata vaginaa porkkanallakin isommaksi. Kun sitten eka kerta koitti ja kerroin miehelle, että tämä on sitten eka kertani, niin mies totesi, että onpa kummallista. Ilmeisesti ei tuntenut suurempaa vastusta ;) Hänellä olikin kovin pieni penis. Niin pientä ei ole sen koommin tullut vastaan. [/quote] minkä ikäiseksi?
[/quote]
17-vuotiaaksi.
Ekat kerrat uuden kumppanin kanssa ovat yleensä muutenkin melko surkeita. Kannattaa nyt vaan hoitaa se neitsyys pois päiväjärjestyksestä ja opetella hiljalleen yhdessä harrastamaan molempia miellyttävää seksiä. jokainen ihminen on erilainen, joten ei se kokemuskaan aina auta.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:09"]Olin aika vanhaksi neitsyt ja se alkoi jo hävettää. Taisin yrittää muokata vaginaa porkkanallakin isommaksi. Kun sitten eka kerta koitti ja kerroin miehelle, että tämä on sitten eka kertani, niin mies totesi, että onpa kummallista. Ilmeisesti ei tuntenut suurempaa vastusta ;) Hänellä olikin kovin pieni penis. Niin pientä ei ole sen koommin tullut vastaan. [/quote] minkä ikäiseksi?
[/quote]
17-vuotiaaksi.
[/quote]
Mikä vanha 17-vuotias on?
Jos jännittää, et ole valmis. Seksisuhteen pitäisi alkaa hyväilystä, jolloin jännitys haihtuu ja halu tulee tilalle. Kannattaa yrittää varsinaista seksiä vasta, kun molemmat tuntevat jo toisen kehon ja osaavat tulkita toisen reaktiota. Ei tulisi sitten pettymyksiä kummallekaan.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:47"]
[/quote]
17-vuotiaaksi.
[/quote]
Mikä vanha 17-vuotias on?
[/quote]
17-vuotias neitsytnainen vuonna 2015 on kyllä jo aika harvinainen. Bemu-miehet korkkaa ne jo 15-vuotiaana viimeistään, sitten seuraa villiä sekoilua vuosia (= seksiä, jonka tarkoitus on miellyttää miehiä ja sitä kauttaa yrittää epätoivoisesti kasata jonkinlaista itsetuntoa - "hei jee se työnsi kulliaan mun kurkkuun ravintolan vessassa, vähäx oon haluttu ja melkei julkkis!"), jonka jälkeen ihmetellään, kun miehet ei haluakaan jokapaikan höylää vaimokseen. Siinä vaiheessa ainoa lohtu on haukkua miehiä lassukoiksi.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:02"]Jos jännittää, et ole valmis. Seksisuhteen pitäisi alkaa hyväilystä, jolloin jännitys haihtuu ja halu tulee tilalle. Kannattaa yrittää varsinaista seksiä vasta, kun molemmat tuntevat jo toisen kehon ja osaavat tulkita toisen reaktiota. Ei tulisi sitten pettymyksiä kummallekaan.
[/quote]
no en usko että se noin menee.. tottakai haluan tuota miestä, en koskaan oo ketään niin paljon halunnut :) siltikin vaikka tiedän että mies on hellä ja ymmärtäväinen niin jännittää. Mut se on lähinnä sellaista hyvää jännitystä, sellaista että vatsassa lepattelee parvi perhosia :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:02"]Jos jännittää, et ole valmis. Seksisuhteen pitäisi alkaa hyväilystä, jolloin jännitys haihtuu ja halu tulee tilalle. Kannattaa yrittää varsinaista seksiä vasta, kun molemmat tuntevat jo toisen kehon ja osaavat tulkita toisen reaktiota. Ei tulisi sitten pettymyksiä kummallekaan. [/quote] no en usko että se noin menee.. tottakai haluan tuota miestä, en koskaan oo ketään niin paljon halunnut :) siltikin vaikka tiedän että mies on hellä ja ymmärtäväinen niin jännittää. Mut se on lähinnä sellaista hyvää jännitystä, sellaista että vatsassa lepattelee parvi perhosia :)
[/quote]
LOL @ hellä ja ymmärtäväinen, mies haluaa vaan korkata sut ja päästä lesoilemaan kavereille. :D Etenkin jos oot vähän vähemmän viehättävää sorttia, niin tietty oot vaan yks päänahka ripustettavaks takan ylle. Haloo!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:02"]Jos jännittää, et ole valmis. Seksisuhteen pitäisi alkaa hyväilystä, jolloin jännitys haihtuu ja halu tulee tilalle. Kannattaa yrittää varsinaista seksiä vasta, kun molemmat tuntevat jo toisen kehon ja osaavat tulkita toisen reaktiota. Ei tulisi sitten pettymyksiä kummallekaan. [/quote] no en usko että se noin menee.. tottakai haluan tuota miestä, en koskaan oo ketään niin paljon halunnut :) siltikin vaikka tiedän että mies on hellä ja ymmärtäväinen niin jännittää. Mut se on lähinnä sellaista hyvää jännitystä, sellaista että vatsassa lepattelee parvi perhosia :)
[/quote]
LOL @ hellä ja ymmärtäväinen, mies haluaa vaan korkata sut ja päästä lesoilemaan kavereille. :D Etenkin jos oot vähän vähemmän viehättävää sorttia, niin tietty oot vaan yks päänahka ripustettavaks takan ylle. Haloo!
[/quote]
Niinhän sä toivot ;) en oo muuten sanonut olevani epäviehättävä, muutama ylimääräinen kilo tuskin tekee ketään rumaksi ulkoisesti...
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:02"]
Jos jännittää, et ole valmis. Seksisuhteen pitäisi alkaa hyväilystä, jolloin jännitys haihtuu ja halu tulee tilalle. Kannattaa yrittää varsinaista seksiä vasta, kun molemmat tuntevat jo toisen kehon ja osaavat tulkita toisen reaktiota. Ei tulisi sitten pettymyksiä kummallekaan.
[/quote]
Totta kai voi olla valmis vaikka jännittää. Kyseessä on kuitenkin ensimmäinen kerta.
[/quote]
Reilusti yli 20v. tai siis lähemmäs 30v. haha....
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:18"]
[/quote]
Reilusti yli 20v. tai siis lähemmäs 30v. haha....
[/quote]
jännittikö?
Taitaa kaikkia jännittää, oli ikä sitten mikä hyvänsä