Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehditko lastasi mistään asiasta?

Vierailija
23.07.2015 |

Mun täytyy sanoa, että mä hiukan kadehdin 13v lapseni hyvää takapuolta. On selvästi perinyt sen isältään. Sitten taas nuoremman lapsen kohdalla kadehdin hänen tummia, pitkiä ja paksuja ripsiä. Nekin on isältä peritty. Mulla on vaaleat ja huomaamattomat ripset.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, eikä tule. Lähipiirissä tosin on lapsiperhe joiden lapsia kadehdin. Olisinpa itse saanut aikoinaan turvallisen lapsuuden, ettei olisi tarvinut valvoa öitä putkeen kuunnellen hakkaako isä äitini. Olisi ollut kivaa jos olisi ollut useampia vaatekertoja ja että ne olisivat olleet joskus puhtaat. Ruokaa olisi ollut hyvä saada myös joka päivä. Kadehdin myös sitä, että nämä lapset tulevat hyvin toimeen keskenään ja että heillä on kavereita.

Vierailija
2/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimman lapsen pitkäjänteistä luonnetta ja kykyä pitää hermonsa tilanteessa kuin tilanteessa. Ja kyseessä on teini, 16v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 viikon kesälomaa.

Vierailija
4/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jotain, niin sitä että mun lapsilla on isä ja sisarus, itselläni ei ollut kumpaakaan.

Vierailija
5/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti ole ollut mitään kadehdittavaa. Enempi pelkään, että käykö kaikki varmasti hyvin. Lapsellani on kolme pitkäaikaissairautta ja paljon haasteita. Minä taas olen kasvanut pumpulissa ja menestynyt maailmassa. 

Vierailija
6/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:59"]

Jos nyt jotain, niin sitä että mun lapsilla on isä ja sisarus, itselläni ei ollut kumpaakaan.

[/quote]

Miten tuollaista asiaa voi kadehtia, jotka olet itse hänelle suonut?

Vierailija
7/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelivuotiaan esikoiseni pitkiä paksuja luonnonkiharia hiuksia. Anopilta perittyä.. :) yleisesti lasteni kykyä tarttua hetkeen ja nauttia elämästä :)

Vierailija
8/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti katsoo lastensa persettä ja kehuu sitä vielä?

Miettikää mies kehumassa 13v tytön persettä hyväksi? Johan ois pedofiilisyytteet pinnassa!

Vierailija
9/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siitä, että heillä molemmilla on sisko.

Vierailija
10/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikielisyyttä

Vierailija
11/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että lapseni saavat olla vielä lapsia, elää hetkessä ilman huolta aikuisten tyhmistä raha-asioista ja muusta stressistä. Itsekin haluaisin olla joskus lapsi. Se huolettomuus on kadehdittavaa.

Vierailija
12/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:04"]

Miettikää mies kehumassa 13v tytön persettä hyväksi? Johan ois pedofiilisyytteet pinnassa!

[/quote]

Mä ajattelinkin, että saakohan tuota sanoa täällä "ääneen" just sun kaltaisten takia. Eihän se ole sen sopimattomampaa kuin sanoa, että kadehdin siroja varpaita tai litteää vatsaa tai pitkiä hiuksia jne. Kun se on se oma lapsi, niin kai sitä näin äitinä voi tykätä ja ääneen sanoa vaikka mistä sen piirteestä ja ominaisuudesta ilman likaisia taka-ajatuksia? Silmät kiinnikään ei voi eikä haluta koko aikaa olla, kun toinen on vieressä.

ap.

Vierailija
13/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:10"]

[/quote]

Mä ajattelinkin, että saakohan tuota sanoa täällä "ääneen" just sun kaltaisten takia. Eihän se ole sen sopimattomampaa kuin sanoa, että kadehdin siroja varpaita tai litteää vatsaa tai pitkiä hiuksia jne. Kun se on se oma lapsi, niin kai sitä näin äitinä voi tykätä ja ääneen sanoa vaikka mistä sen piirteestä ja ominaisuudesta ilman likaisia taka-ajatuksia? Silmät kiinnikään ei voi eikä haluta koko aikaa olla, kun toinen on vieressä.

ap.

[/quote]

Ja tämä siis tuohon, että kuka katsoo lapsensa persettä. Jos sen näkee, niin ei se tarkoita sitä, että sitä kuola valuen kyttää.

Vierailija
14/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä kehun lastani niin paljon kuin haluan. Oli se sitten sen perse tai nenä. Jos ei pysty lapsensa persettä kehumaan vilpittömästi, niin silloin on jotain vikaa omassa päässä.

Vierailija
15/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap.

[/quote]

Mutta miksi on paheksuttavaa, jos mies kehuisi tyttärensä peppua tai rintoja hyviksi? Kehuisitko myös mahdollisen poikasi penistä isoksi/paksuksi/hyväksi vain koska olet nähnyt sen? 

Itse en kehtaisi. Tiedän etteivät kaikki lastensa peppuja/peniksiä katselevat välttämättä ole mitään insestin harjoittajia, mutta jotain pervoa tuossa silti on. Ja edelleen; miettikää jos mies kehuisi tyttärensä rintoja/pillua!

Vierailija
16/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:16"]

[/quote]

ap.

[/quote]

Mutta miksi on paheksuttavaa, jos mies kehuisi tyttärensä peppua tai rintoja hyviksi? Kehuisitko myös mahdollisen poikasi penistä isoksi/paksuksi/hyväksi vain koska olet nähnyt sen? 

Itse en kehtaisi. Tiedän etteivät kaikki lastensa peppuja/peniksiä katselevat välttämättä ole mitään insestin harjoittajia, mutta jotain pervoa tuossa silti on. Ja edelleen; miettikää jos mies kehuisi tyttärensä rintoja/pillua!

[/quote]

Voi hemmetti. Vertaatko sä tosiaan pillua nyt tähän? Tai penistä?

Takapuoli nyt vaan on takapuoli, jolla istutaan. Nuo sukupuolielimet on jotain muuta. Onkohan sulla nyt kaikki ihan ok?

Vierailija
17/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin vähän mun lapsen ulkonäköä, vaikka onkin poika. Se on vaan niin uskomattoman kaunis. Usein sitä luullaankin tytöksi (on siis 1-vuotias).

Vierailija
18/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään kadehdi! Toivon omille lapsilleni kaiken mahdollisen hyvän maailmassa. Kateus on turhaa.

Vierailija
19/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:49"]Mun täytyy sanoa, että mä hiukan kadehdin 13v lapseni hyvää takapuolta. On selvästi perinyt sen isältään. Sitten taas nuoremman lapsen kohdalla kadehdin hänen tummia, pitkiä ja paksuja ripsiä. Nekin on isältä peritty. Mulla on vaaleat ja huomaamattomat ripset.
[/quote]

Saanko kysyä, mitä puolta psyykessäsi täydennät kadehtimalla? Opettele olemaan vilpittömästi onnellinen. Kateus ei auta ketään.

Vierailija
20/31 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:25"]

En tietenkään kadehdi! Toivon omille lapsilleni kaiken mahdollisen hyvän maailmassa. Kateus on turhaa.

[/quote]

Eihän kadehtiminen ole aina negatiivista. Mä saatan joskus katsoa jotain hienoa taidemaalausta hivenen kadehtien, että "voi vitsit, kun osaisin itsekin tehdä tuollaisen", mutta ei käy mielessäkään, että sen tekijän kyky pitäisi ottaa pois siltä tai että jotain ikävää noin muuten pitäisi hänelle käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi