Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopettakaa Netflix-tilauksenne heti, koska Netflix tukee Venäjän sotapropagandaa!

Support Ukraine do not support Netflix
28.02.2022 |

Lopettakaa Netflix-tilauksenne heti, koska Netflix tukee Venäjän sotapropagandaa! Lopetin juuri itse oman tilaukseni.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix ei halua lähteä Venäjältä, koska siellä on suuret markkinat ja niillä on joku iso tuotanto siellä meneillään. Ehtona sille että saivat tulla ja olla Venäjällä oli tuo, että pitää lähettää tietynlaista sisältöä. Näillä näkymin Netflix ei ole lähdössä Venäjältä, koska niin kalliit satsaukset markkinaan.

Vierailija
2/44 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin jo aamulla, kun kuulin tästä. Jos Netflixille Venäjän markkinat ja Venäjän propagandan lähettäminen on kannattavampaa kuin länsimaiden kuluttajat, jatkakoon sitten toimiaan Venäjällä. Mutta ilman meidän rahoitusta, joten kaikki nyt irtisanomaan tilaukset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin jo aamulla, kun kuulin tästä. Jos Netflixille Venäjän markkinat ja Venäjän propagandan lähettäminen on kannattavampaa kuin länsimaiden kuluttajat, jatkakoon sitten toimiaan Venäjällä. Mutta ilman meidän rahoitusta, joten kaikki nyt irtisanomaan tilaukset!

Mä irtisanoin kans tänä aamuna.

Vierailija
4/44 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eipä pyöritä Netfilx minun rahoillani enää (ainakaan toistaiseksi)! Samaten voisivat elokuvayhtiöt ja näyttelijät alkaa NF-boikottiin.

Vierailija
5/44 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä irtisanoin myös. Pitäköön Venäjän markkinansa.

Vierailija
6/44 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tätä sotaa ei olisi tullut lainkaan, voi miettiä millaisella eettisellä pohjalla on firma, joka suostuu lähettämään diktaattorin propagandaa vain koska raha?

Vierailija
7/44 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano Netflixiä irti..on hyviä sarjoja tulolaan! Antaa nyt venäläisten olla ihan rauhassa vaan. Ei se niitten sota meille kuulu.

Vierailija
8/44 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sano Netflixiä irti..on hyviä sarjoja tulolaan! Antaa nyt venäläisten olla ihan rauhassa vaan. Ei se niitten sota meille kuulu.

Tämän varaan Netflix laskee, että kuluttajat on niin koukussa sarjoihin etteivät kumminkaan irtisano.

Vierailija
9/44 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanottu aamupäivällä työkaverien vinkistä. Olisin toki muutenkin koska tästähän uutisoidaan.

Vierailija
10/44 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixissä ei ole tällä hetkellä mulle mitään katsottavaa, joten voisin lopettaakin, mutta en maksaa siitä itse, joten jää maksajan päätettäväksi.

Vierailija
11/44 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netflix ei halua lähteä Venäjältä, koska siellä on suuret markkinat ja niillä on joku iso tuotanto siellä meneillään. Ehtona sille että saivat tulla ja olla Venäjällä oli tuo, että pitää lähettää tietynlaista sisältöä. Näillä näkymin Netflix ei ole lähdössä Venäjältä, koska niin kalliit satsaukset markkinaan.

Kalliiksi tulee sekin, kun sana leviää ja muu maailma irtisanoo tilauksensa.

Netflix voikin sitten jatkaa tekemällä sisältöä vain venäläisille.

Vierailija
12/44 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän varaan Netflix laskee, että kuluttajat on niin koukussa sarjoihin etteivät kumminkaan irtisano.

Sieltä alkaisi tässä kuussa Bridgertonin 2. kausi jota olen odottanut tosi paljon, mutta en vaan voi kannattaa Netflixiä tässä, joten irtisanoin tilaukseni. Toivon että tarpeeksi moni tekee samoin ja toivon että  menetty raha ja mainehaitta yhdessä saa Netflixin järkiinsä.

Vierailija
13/44 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, pitääpäs irtisanoa. Ei kait nyt kukaan niin riippuvainen ole Netflix-sarjoista, ettei voi pitää esim. taukoa siitä? Kyllä ne sarjat siellä pysyy aika kauan katsottavina. Heräävätpähän vähän kun alkaa porukkaa lähtemään sieltä. 

Vierailija
14/44 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tilaukseni. Suoratoistopalveluja on niin paljon erilaisia. Ei minulla ole mitään syytä tilata juuri netflixiä. Hyvästi Netflix.

Vierailija
15/44 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä, joka totuutta rakastat, vastustat myös tänne tuotatettua sisäistä turvallisuusuhkaa, eli sotilaskarkureita ja izlamisteja iraakista ja Syriestä……

Vastusta kaikkia valheita.

Putinistin vikinää...

Vierailija
16/44 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä haukutaan "paremmiksi" ihmisiksi. Oli miten oli tuntuu hyvältä kuitenkin että on (humanistisia) periaatteita joista ei anneta periksi tuumaakaan.

Vierailija
17/44 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixin katsojat on ehkä pakoterintaman heikko lenkki. Haluavat viihdettä, joka edesauttaa ukrainalaisten kuolemaa. Seuraavana suomalaiset.

Vierailija
18/44 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netflixin katsojat on ehkä pakoterintaman heikko lenkki. Haluavat viihdettä, joka edesauttaa ukrainalaisten kuolemaa. Seuraavana suomalaiset.

Tässä ketjussahan on monia tilauksen irtisanoneita.

Vierailija
19/44 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoin myös tilauksen heti aamulla, vaikka kohta alkaa The Crownin uusi kausi, jota olen odottanut kovasti. En voisi siitä kuitenkaan nauttia, kun tiedän, että samaan aikaan Netflix pyörittää vain venäläisille suunnattua propagandaa. Me länsimaalaiset emme edes tiedä millaista. En halua tukea yhtiötä, joka on suuri mielipidevaikuttaja erityisesti lasten ja nuorison keskuudessa ja näyttää nyt omalla esimerkillään, että mikä tahansa sisältö on ok, jos sen levittämisestä saa vaan tarpeeksi rahaa.

Vierailija
20/44 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ei lopeta tilausta, koska Netflix on heidän lastenhoitajansa. Minä lopetin. Ipanat saa jatkossa tuijottaa toisiaan.