Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jälkitauteja saitte koronasta?

Vierailija
28.02.2022 |

Antibioottikuuri tässä menossa.. keuhkot.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en saanut jälkitauteja, mutta toipuminen kesti viikkokausia ja riesaksi jäi long covid -oireita jotka vaivaavat vielä nyt vuodenkin kuluttua sairastumisesta. Olen kuitenkin kiitollinen että pitkäkestoiset oireeni eivät ole vaikeita, monilla kun valitettavasti on.

Vierailija
2/11 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä olisin saanut koronan? Olen hakenut kaikki rokotteet sekä suojautunut ohjeiden mukaan ja huolehtinut hygieniasta. Aina, enkä vain silloin kun se on ollut helppoa ja mukavaa. Mitä järkeä on ottaa tuollainen riski kun sen voi myös välttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään.

4/11 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä olisin saanut koronan? Olen hakenut kaikki rokotteet sekä suojautunut ohjeiden mukaan ja huolehtinut hygieniasta. Aina, enkä vain silloin kun se on ollut helppoa ja mukavaa. Mitä järkeä on ottaa tuollainen riski kun sen voi myös välttää.

Ei ole niin helppoa kun on lapsia jotka käy koulussa ja hoidossa.

Vierailija
5/11 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
6/11 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen koronan saisi? Yhtään piikkiä en ole hakenut, maskia en ole käyttänyt, en litraa käsideseillä enkä ole välttänyt mitään ihmisjoukkoja eikä sitä vaan saa?

Työpaikallakin kaikki piikitetyt on koronan sairastaneet ja useammalle olen altistunut (niin, että piikitetyt altistuneet on sairastuneet) ja ei vaan tartu.

Oisko ne jälkitaudit sittenkin niitä piikkioireita?

Vierailija
7/11 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisopettajat jokainen vuorotellen koronassa, kouluissa tarttuu.

Vierailija
8/11 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meisseli 🍆 kasvoi noin 8 cm 👍

Vierailija
9/11 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkanenkaunis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan helppoa mutta mahdollista kyllä. Elämässä pitää pystyä tekemään myös vaikeita asioita.

Vierailija
10/11 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkanenkaunis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan helppoa mutta mahdollista kyllä. Elämässä pitää pystyä tekemään myös vaikeita asioita.

Joo, mutta koronan pelkääminen ja hysteerisesti käyttäytyminen ei ole asioita, joiden takia elämää kannattaisi yhtään hankaloittaa.

Korona on valtaosalle nuhaakin lievempi tauti ja porukka ihan paniikissa...

Vierailija
11/11 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..vastaan, olen nyt koronassa, jolle altistuin hoitotyössä hoitaessani ihmistä, jolla koronaa ei vielä ollut todettu, joten mulla ei ollut riittävää suojausta, ainoastaan kirurginen maski ja hoitotyössä ne hanskat. Kolme rokotusta on, käsidesiä lotataan joka asiakkaan välillä.. että kyllä sen vaan voi saada. hirvittää ajatella, millainen tauti ilman rokotuksia olisi. Nyt on lähinnä nuhaa ja päänsärkyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän