Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalisesti estynyt

Vierailija
23.07.2015 |

Mitä voisin tehdä asialle? Olen parikymppinen mies. Ihan ok näköinen, pientä liikakiloa on, mutta siitä ei huomauttele kuin perheeni. Kavereiden mielestä en ole läski. Kiinnostuksen kohteena on enemmänkin miehet, mutta olen avoin naisillekin, jos oma kiinnostus herää. Ongelma on kuitenkin siinä että olen todella estynyt. Baareissa en käy ja netistä en seuraa uskalla hakea. Aina jänistän kun pitäisi tavata, sillä miehet on yleensä halunu vain sitä itteään. Pitääkö mun vaan odottaa niin kauan että haluttaa riittävän paljon ja en enään välitä siitä päässä olevasta äänestä joka sanoo että elä tee sitä? Oon saanut uskonnollisen kasvatuksen jossa kaikki seksuaalisuus oli likaista ja pahaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä juttelemaan jollekin, toi uskonto asia voi oikeesti vaikuttaa TOSI paljon.

Vierailija
2/5 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne sitä sit kannattas mennä jutteleen? Koen vaikeeks avautua asiasta. Uskonto on minulle edelleen tärkeä näistä asioista huolimatta.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mikään uskonto kiellä seksuaalisuutta kokonaan tai pidä sitä pahana??? Toki monissa se on rajattu ko. uskonnon käsitykseen parisuhteesta. Ei muuta kuin deittisaiteille nettiin ap ja rajaat ilmoitukset "tositarkoituksella" -kategoriaan. Tai sitten ootat vaan että sopiva mies tulee luonnossa vastaan. Kukaan järkevä mies ei pidä esim. kokemattomuutta minään taakkana, tai sitä että haluat odottaa suhteen vakiintumista ennen sukupuolielämän aloittamista. Toki harvemmassa on vain avioliitossa -tyyppejä.

Vierailija
4/5 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sorppa - olet mies, luin hätäisesti. Mutta sama pätee naisiin. T. Edellinen.

Vierailija
5/5 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:50"]Ai sorppa - olet mies, luin hätäisesti. Mutta sama pätee naisiin. T. Edellinen.
[/quote]
Etpä tainu lukea siltikään kunnolla. Miehistä olen kiinnostunut enemmän ja olen mies. Nainenkin kelpaa jos sopiva osuu kohalle.
Mut mitä tulee näihin seuranhakupalveluihin niin niissä miehiä etsivät miehet tuntuu olettaa että seksi kuuluu aina tapaamiseen.
ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi