Miehen ainoa kumppani?
Olen parikymppinen ja kohta opiskeluni loppuunvienyt, olen saanut miehen ns. nalkkiin :) . Hänellä ei kuitenkaan ole ollut ketään ennen minua, ja nyt olen alkanut miettimään.
Itse en voisi kuvitella elämää niin että olisin kokeillut olla vain yhden ihmisen kanssa, joten kannattaisiko minun itse järjestää jotain esim kaverien kanssa jotta mies ei lähtisi sitten itsekseen kokeilemaan?
Auttakaa vähän!
Kommentit (8)
Voit laittaa meille oppipojaksi. Täällä ois nuori, muttei suinkaan kokematon pariskunta, joka vois antaa arvokasta kokemusta poikakaverillesi. Samalla selviäisi, onko kaverisi varmasti hetero, jottei sinun sitten kolmekymppisenä parin lapsen äitinä tarvitsisi järkyttyä, kun ukkosi päättääkin kolmenkympin kriisin aikaan "tulla ulos kaapista" jättäen sut miesrakkauden tähden. Mun mies kun on niin pantavan näköinen, ettei häntä pysty vastustamaan heteronaiset eikä homomiehetkään.
kyllä tuollainen yllättäminen miehen kotona pitäisi!
Miten päädyit tähän ideaan? toisaalta jos itse innostut ideasta niin voit kokeilla.
Joko on kaverit valittu? Taitaa olla fantasia kyseessä.
Pistäppä poika tulemaan tänne Virumaalle niin saa oikeen kyydit. Terveisin pelimies 23cm
Järjestää jotain kaverien kanssa? Paritat kaveria miehellesi vai mitä tarkoitit? Taitaa olla provo.
Kuulostat mielenkiintoiselta. Voisinko keilla sinua.