syötkö päivittäin pähkinöitä?
Itse syön desin tai pari. :) Paljon rasvaa ja vitamiineja joita aivot tarvitsevat.
Kommentit (14)
En syö ihan joka päivä, koska ovat niin kalliita. Joskus olen myös törmännyt noihin vanhentuneisiin pähkinöihin. Syön enemmän siemeniä kuin pähkinöitä.
En syö koskaan. Ei meille uskalla niitä edes tuoda, kun yksi lapsista on pähkinöille vakavasti allerginen.
Syönyt jo vuosia, samoin kalaöljyä ja siemeniä. Samasta syystä yritän muistaa lisätä 1-2 rkl öljyä salaattiin.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:19"]
En ne on yleensä härskiintyneitä
[/quote]?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:19"]
En ne on yleensä härskiintyneitä
[/quote]
Jotkut pähkinät ovat huonolaatuisia, mutta itse ostan irtomyynnistä luomopähkinöitä, ovat hyviä! ap
En ihan joka päivä, mutta usein. Joskus ne sekoituspussien pähkinät kieltämättä ovat vanhan makuisia. Manteleista tykkään (ei taida olla oikeasti pähkinä). Hinnat harmittavat joskus.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:24"]
En ihan joka päivä, mutta usein. Joskus ne sekoituspussien pähkinät kieltämättä ovat vanhan makuisia. Manteleista tykkään (ei taida olla oikeasti pähkinä). Hinnat harmittavat joskus.
[/quote]
Eli sun mielestä pähkinöiden tuottajien ei pitäis saada rahaa ollenkaan, sinä vaan saisit popsia pähkinöitä mielesi mukaan???
Oot harvinaislaatuisen älytön sanojen kärjistäjä. Lue ihmeessä uudelleen viesti johon vastasit. Minä en muuten ollut sen kirjoittaja, mutta sun törkeydestä oli pakko tuula ohiksena huomauttamaan.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:33"]
Oot harvinaislaatuisen älytön sanojen kärjistäjä. Lue ihmeessä uudelleen viesti johon vastasit. Minä en muuten ollut sen kirjoittaja, mutta sun törkeydestä oli pakko tuula ohiksena huomauttamaan.
[/quote]
No en todellakaan ole. Länsimaalainen kuluttaja senkun kehtaa vaatia halpaa ruokaa kehitysmaista, halpoja vaatteita, kaikki nämä tehty orjatyövoimalla. Miksi ei voi maksaa tuotteista sellaista hintaa, että tuottajakin saa palkkion? Pähkinät eivät todellakaan ole kalliita, niitä on jokaisella varaa ostaa.