Onko Passi voimassa vai aiotko hankkia sellaisen?
Itse ajattelin ottaa 5-vuotiaalle pojalleni kaiken varalta. Oma on voimassa.
Kommentit (16)
Ei ole voimassa mutta olen miettinyt pitäisikö laittaa voimaan
Ei ole, aion hankkia. Pakko pitää passi jatkossa voimassa että pääsee poistumaan maasta kun ja jos se aika koittaa.
Mulla on tapana pitää passi voimassa, kun en ole hankkinut virallista henkilökorttia. Passi toimii sitten virallisena henkilöllisyystodistuksena myös kotimaassakin, esim. vaikka pankissa asioidessa.
Pitäisi uusia ensi kuussa. Tarvittaessa olen valmis lähtemään livohkaan.
Minähän lähden kotoani vain kilon paloina.
Nämä lähtijät pitäisi olojen rauhoituttua jättää ilman Suomen kansalaisuutta ja sulkea maasta. Omaisuus valtiolle.
Ei ole passia, enkä ole hankkimassa. Henkilökortti on ja se riittää EU-matkusteluun. En ole menossa Venäjälle viisumin kanssa. Yksi syy miksi en ole pitänyt passia voimassa on se että ei vaan tule mitään äkkiälähtöä just Venäjälle. Olen jonkin verran ollut siellä työn vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Nämä lähtijät pitäisi olojen rauhoituttua jättää ilman Suomen kansalaisuutta ja sulkea maasta. Omaisuus valtiolle.
Turha tässä on mitään odotella, postimerkki perseeseen ja Itämereen. Menköön minne lystää, jos täällä on paha olla. Olen 100% varma että nämä kitisijät ovat valtion suhteen nettosaajia.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi uusia ensi kuussa. Tarvittaessa olen valmis lähtemään livohkaan.
Olisi kannattanut mennä jo. Jos et ole huomannut, niin kriisin puhjettua ei enää niin vain lähdetä.
Rintamalla laitetaan eturiviin ne joilla passi voimassa, jos vaikka joutu menemään hyökätessä rajan yli.
Vierailija kirjoitti:
Rintamalla laitetaan eturiviin ne joilla passi voimassa, jos vaikka joutu menemään hyökätessä rajan yli.
Ja höpö höpö. Ei silloin mitään passia tarvitse. Mennään vaan rytisten.
Kyllä, koska tarvitsen virallisen henkilökortin.
Miksi?