Aikuiselle sopiva iltapala?
Onko ehdotuksia, mikä olisi kevyttä toimistohommaa tekevälle ja 4-5x viikkoon liikkuvalle sopiva iltapala? Muutoin syön aamupalan (puuro), lounaan ja päivällisen.
Yrittänyt pitää iltapalan 100-200kcal ja usein se on ollut esim. Cookie, rahka, jätskituutti tai suklaarivi. Jotain terveellistä pitäisi olla...
Kommentit (22)
Paketillinen pekonia kahden paahtoleivän välissä
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:46"]Pähkinöitä.
[/quote]
Jos kaloreita laskee niin tuohon määrään saa vaan muutaman pähkinän syödä. En tiedä, tyydyttääkö se ap:n tarpeet.
Mun lemppari on avokado-tomaattisalaatti. Juuri vetäisin sellaisen. Nam!
Emt, mutta itse syön just pakastepitsaa. En ole koskaan laskenut kaloreita, kun en näe siinä mitään järkeä, koska kaikkea voi syödä kohtuullisesti, vaikka joka päivä.
Lihatikkari. Sitä voit huoletta imeä.
Mä söin just rasiallisen mansikoita ja toisen pensasmustikoita. Vielä menee varmaan banaani ja sitten unille :)
maitorahkaa+ mitä nyt ikinä haluaakaan.
salaattia
smoothie
puuroa
hedelmä
kasviksia...
Näitähän löytyy
Mä tein just selleri-kiiwi-omena-päärynä-omenamehu smoothien. Ette usko et on hyvää ja raikasta.
Ainiin ja maustoin sen vielä tuoreella sitruunamehulla.
Hyviä ehdotuksia, kiitos :) ainakin salaattia ja smoothieta voisin kokeilla. Mitään älyttömän tuhtia en viitsi, tai yöunet menee.
Pari leipää salaatilla ja vihreää teetä.
Miksi ihmeessä syöt vielä iltapalan päivällisen jälkeen? Meillä syödään kunnon päivällinen illasta riippuen kuuden ja kahdeksan välillä. Ei kukaan ole koskaan halunut sen jälkeen iltapalaa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:32"]Miksi ihmeessä syöt vielä iltapalan päivällisen jälkeen? Meillä syödään kunnon päivällinen illasta riippuen kuuden ja kahdeksan välillä. Ei kukaan ole koskaan halunut sen jälkeen iltapalaa.
[/quote]
Minkä ikäiset lapset? Meilläkin joskus saattaa päivällinen olla vasta kuudelta mutta silti käskytän lapset syömään ainakin pienen iltapalan. Vaikka eivät niin aina haluaisikaan. On kasvavalle lapselle pitkä aika olla syömättä ilta kuudesta aamuun asti. Aikuiset tietty erikseen.
Pakko syödä vielä jotain, sillä illallinen n. klo 17 työajan vuoksi. Tämän jälkeen usein jumppa/lenkki niin tarvin jonku pikkupurtavan siinä 21-22 aikaan.
-ap
Mä syön yleensä yhden paahtoleivän kinkku-kurkku-salaatti-tomaatti päällisellä, iso kuppi teetä ja jälkkäriks turkkilaista jogurttia mehukeiton tai pilkotun nektariinin kans. :)
Pähkinöitä.